Web Analytics
More
    Reklāma

    “X” testē jaunus maksas abonementu plānus, kas palīdzētu atrisināt uzņēmuma finansiālās problēmas

    Jaunākie raksti

    Mikroblogošanas vietne “X” (“Twitter”) šobrīd piedāvā vienu maksas abonementa plānu “Premium”, kas lietotājiem sniedz dažādas priekšrocības, tostarp verificēt profilu, ievietot garākus ierakstus, redzēt mazāk reklāmu utt. Vienlaikus baumo, ka uzņēmums šo abonementa plānu varētu iedalīt trīs citos maksas līmeņos, ko pašreiz jau it kā testē, šādā veidā mēģinot risināt savas finansiālās problēmas.

    Šos “X” iespējamos plānus atklājis izstrādātājs ar lietotājvārdu aaronp613, kurš lietotnes “iOS” versijas kodā uzzinājis par jaunajiem maksas abonementa līmeņiem. Pamatojoties uz lietotnes kodu, pašreizējais “Premium” abonementa plāns tiks iedalīts trīs citos: “Basic”, “Standard” un “Plus”, kuru galvenā atšķirība būs reklāmu daudzums. Attiecīgi “Basic” lietotājiem reklāmu apjoms netiks samazināts, “Standard” – uz pusi mazāk, savukārt “Plus” lietotāji vispār neredzēs reklāmas. Pagaidām vēl nav informācijas par šo līmeņu cenām, to papildus sniegtajām priekšrocībām.

    Reklāma

     

    Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc “X” varētu piedāvāt šos jaunos maksas plānus, protams, ir palielināt ieņēmumus. Uzņēmuma izpilddirektore Linda Jakarino (Linda Yaccarino) nesen pavēstīja, ka “X” ieņēmumi no reklāmām pamazām sāk atkal pieaugt, un ap 90% galveno reklāmdevēju ir atgriezušies platformā. Vienlaikus izpētīts, ka reklāmdevēji ienes pat par 90% mazāk peļņas nekā pirms Īlona Maska kļūšanas par “X” īpašnieku.

    Ar mērķi palielināt ieņēmumus, kā arī atbilst Eiropas Savienības prasībām pēdējā laikā daudzi sociālie mediji paziņojuši par jauniem abonementa plāniem. Piemēram, “Spotify” plāno piedāvāt dārgāku un ekskluzīvāku plānu “Superpremium“, savukārt “Meta” Eiropā vēlas ieviest “Facebook” un “Instagram” maksas abonementa plānus bez reklāmām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma