Drīz būs pagājušas trīs nedēļas, kopš “Meta” palaida mikroblogošanas lietotni “Threads“, kas ļoti ātri spēja savākt 100 miljonus lietotāju un kļūt par “Twitter” galveno konkurentu. Iespējams, tāpēc šis ir īstais laiks, lai īstenotu Īlona Maska ilgi auklēto ideju par “Twitter” zīmola maiņu, kuras ietvaros miljardieris jau ķēries gan pie lietotnes nosaukuma, gan logotipa nomaiņas, šādā veidā pietuvojoties savam sapnim par “X” – visu lietotņu lietotni.
https://t.co/bOUOek5Cvy now points to https://t.co/AYBszklpkE.
Reklāma Interim X logo goes live later today.
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Aizvadītās sestdienas vakarā Masks paziņoja, ka plāno likvidēt “Twitter” logotipu un vēlas uzņēmumu pārsaukt par “X”. Tā ir viņa sen pausta iecere padarīt “Twitter” par “X” – visaptverošo lietotni, kas piedāvātu daudz un dažādus pakalpojumus.
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
“Twitter” zīmola maiņas ietvaros no uzņēmuma vizuālās identitātes, visticamāk, uz neatgriešanos pazudīs ikoniskais zilais putns, ar ko kompānija asociējusies ikvienam daudzu gadu garumā.
And soon we shall bid adieu to the twitter brand and, gradually, all the birds
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Bez paša zīmola nomaiņas Īlonam Maskam ir arī diezgan skaidra vīzija par lietotnes sniegtajām iespējām. Šeit viņš iedvesmojies no ķīniešu lietotnes “WeChat”, kas piedāvā sūtīt ziņas un komunicēt ar video starpniecību, spēlēt spēles, kopīgot foto, rezervēt braucienus, pasūtīt ēdienu, pārskaitīt un saņemt naudu, iepirkties utt. Šo visu un vēl vairāk Masks plāno piedāvāt caur “X” lietotni.
Maska kungs 9 mēnešu laikā tā arī nav spējis būtiskus bagus Twitter salabot, šaubos, vai viņam izdosies pieņemamā līmenī Twitter iekļaut visas minētās funkcijas. Zakerberga kungs ar savu Threads nepacietībā berzē rokas…
Zakerbergam vajadzētu iespringt attiecībā uz Threads pieejamību ES, jo nu Musks burtiski grūž kaudzēm lietotāju viņu virzienā..
Cik vien resursu nebūs jāizsķiež visādu ikoniņu utt. maiņai, lai pat kaut cik lojālie/piesaistītie atmestu ar roku un pārdomātu savas komunikācijas platformas izvēli.
Lai arī nelietoju, nevaru izdomāt argumentus, lai kāds “čivināšanas” vietā tagad lietotu kaut kādu patapinājumu no porno lapas.
Visādi citādi procesi paši par sevi gaužām interesanti.
Es esmu vienīgais, kuram šāda viss vienā aplikācija galīgi nesaista? No bizneas viedokļa ja tas paliek populārs ir forši, bet mans personīgais viedoklis – ja man vajag navigāciju, es meklēju navigācijas appu, boltam boltu utt.
Mūsu pasaules pusē vienkārši nav pieredzes ar šādām lietotnēm. Masks grib kopēt WeChat veiksmes stāstu.
Protams, ka ērtāk ir analizēt datus no vienas aplikācijas.
Jā, un piepārdot papildus pakalpojumus, kas nav vajadzīgi. Biznesa puses vilinājumu es te ļoti labi saprotu.
Vai alfabētā maz burtu, ka tik daudzi grib savus mēģinājumus apsaukt ar X?
Kāpēc aprobežoties ar vienu X, ja var XXX, vai XXL! :)
Labi, ka nenosauca par ” Z “.
No El Musko varētu sagaidīt arī tādus pigorus.
X man kopiena.