Web Analytics
More
    Reklāma

    Īlons Masks uzsācis ievērojamu “Twitter” zīmola maiņu

    Jaunākie raksti

    Drīz būs pagājušas trīs nedēļas, kopš “Meta” palaida mikroblogošanas lietotni “Threads“, kas ļoti ātri spēja savākt 100 miljonus lietotāju un kļūt par “Twitter” galveno konkurentu. Iespējams, tāpēc šis ir īstais laiks, lai īstenotu Īlona Maska ilgi auklēto ideju par “Twitter” zīmola maiņu, kuras ietvaros miljardieris jau ķēries gan pie lietotnes nosaukuma, gan logotipa nomaiņas, šādā veidā pietuvojoties savam sapnim par “X” – visu lietotņu lietotni.

    Aizvadītās sestdienas vakarā Masks paziņoja, ka plāno likvidēt “Twitter” logotipu un vēlas uzņēmumu pārsaukt par “X”. Tā ir viņa sen pausta iecere padarīt “Twitter” par “X” – visaptverošo lietotni, kas piedāvātu daudz un dažādus pakalpojumus.

    “Twitter” zīmola maiņas ietvaros no uzņēmuma vizuālās identitātes, visticamāk, uz neatgriešanos pazudīs ikoniskais zilais putns, ar ko kompānija asociējusies ikvienam daudzu gadu garumā.

    Bez paša zīmola nomaiņas Īlonam Maskam ir arī diezgan skaidra vīzija par lietotnes sniegtajām iespējām. Šeit viņš iedvesmojies no ķīniešu lietotnes “WeChat”, kas piedāvā sūtīt ziņas un komunicēt ar video starpniecību, spēlēt spēles, kopīgot foto, rezervēt braucienus, pasūtīt ēdienu, pārskaitīt un saņemt naudu, iepirkties utt. Šo visu un vēl vairāk Masks plāno piedāvāt caur “X” lietotni.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gatis
    24.07.2023 13:28

    Maska kungs 9 mēnešu laikā tā arī nav spējis būtiskus bagus Twitter salabot, šaubos, vai viņam izdosies pieņemamā līmenī Twitter iekļaut visas minētās funkcijas. Zakerberga kungs ar savu Threads nepacietībā berzē rokas…

    Reinis Rozitis
    24.07.2023 17:25
    Reply to  Gatis

    Zakerbergam vajadzētu iespringt attiecībā uz Threads pieejamību ES, jo nu Musks burtiski grūž kaudzēm lietotāju viņu virzienā..
    Cik vien resursu nebūs jāizsķiež visādu ikoniņu utt. maiņai, lai pat kaut cik lojālie/piesaistītie atmestu ar roku un pārdomātu savas komunikācijas platformas izvēli.

    Lai arī nelietoju, nevaru izdomāt argumentus, lai kāds “čivināšanas” vietā tagad lietotu kaut kādu patapinājumu no porno lapas.

    Visādi citādi procesi paši par sevi gaužām interesanti.

    Last edited 10 months ago by Reinis Rozitis
    Juris
    24.07.2023 13:47

    Es esmu vienīgais, kuram šāda viss vienā aplikācija galīgi nesaista? No bizneas viedokļa ja tas paliek populārs ir forši, bet mans personīgais viedoklis – ja man vajag navigāciju, es meklēju navigācijas appu, boltam boltu utt.

    Kursors.lv
    24.07.2023 13:55
    Reply to  Juris

    Mūsu pasaules pusē vienkārši nav pieredzes ar šādām lietotnēm. Masks grib kopēt WeChat veiksmes stāstu.

    Biteme
    24.07.2023 14:14

    Protams, ka ērtāk ir analizēt datus no vienas aplikācijas.

    Kursors.lv
    24.07.2023 14:57
    Reply to  Biteme

    Jā, un piepārdot papildus pakalpojumus, kas nav vajadzīgi. Biznesa puses vilinājumu es te ļoti labi saprotu.

    Biteme
    24.07.2023 13:48

    Vai alfabētā maz burtu, ka tik daudzi grib savus mēģinājumus apsaukt ar X?

    Skābene
    24.07.2023 14:18

    Kāpēc aprobežoties ar vienu X, ja var XXX, vai XXL! :)

    x_faili
    24.07.2023 16:38

    Labi, ka nenosauca par ” Z “.

    Kursors.lv
    24.07.2023 16:46
    Reply to  x_faili

    No El Musko varētu sagaidīt arī tādus pigorus.

    bobis
    24.07.2023 18:01

    X man kopiena.

    Reklāma