Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter”, iespējams, līdz gada beigām nespēs strādāt ar peļņu

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā nedēļā “Twitter” sāka maksāt satura veidotājiem, atlīdzībām sasniedzot pat  vairākus desmitus tūkstošu dolāru. Šī nauda ņemta no ieņēmumiem par reklāmām, kas mudina domāt, ka “Twitter” finansiālā situācija sāk manāmi uzlaboties. Taču tā gluži nav. Tajā pašā pagājušajā nedēļā “Twitter” īpašnieks Īlons Masks atklāja, ka uzņēmums joprojām strādā ar zaudējumiem, tāpēc ir pamats domāt, ka 2023. gadu tas varētu arī nepabeigt uz peļņas nots.

    Šādas neiepriecinošas prognozes balstītas uz diviem aspektiem. Pirmkārt, “Twitter” ieņēmumi no reklāmām samazinājušies par 50% no ierastā apjoma laikā, kad Masks vēl nebija “Twitter” īpašnieks. Otrkārt, uzņēmumam ir 1,5 miljardu dolāru liels parāds, kas radās tad, kad Masks iegādājās “Twitter”. Martā Masks izteica prognozi, ka uzņēmums ar peļņu varētu sākt strādāt līdz 2023. gada otrajam ceturksnim, taču tagad droši var atzīt, ka šo mērķi nav izdevies sasniegt.

    Reklāma

    Tomēr ir arī kāda laba ziņa. Masks ir atklājis, ka “gandrīz visi reklāmdevēji, kuri pameta platformu pērnā gada oktobrī, ir atgriezušies vai arī plāno to darīt”. No lielajiem klientiem jāmin, piemēram, “Apple” un vairāki autoražotāji.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma