Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” sāk maksāt satura veidotājiem

    Jaunākie raksti

    Gada sākumā “Twitter” īpašnieks Īlons Masks izteicās, ka daļu no platformas reklāmu ieņēmumiem varētu novirzīt satura veidotāju atlīdzībām. Toreiz par šo iniciatīvu bija zināms visai maz, kā arī “Twitter” finansiālā situācija neļāva cerēt uz tās drīzu īstenošanu. Taču nu vairāki labi zināmi satura veidotāji ziņo, ka saņēmuši no “Twitter” paziņojumu par drīzu samaksu, kas dažiem sasniedz pat vairākus tūkstošus dolāru.

    Atlīdzības apmēri balstīti uz reklāmām, kuras izvietotas satura veidotāju publicēto ierakstu atbilžu sadaļā. Programmas mērķis ir kaut kādā mērā stimulēt satura veidotājus, kuri publicē populāru saturu un tādā veidā palīdz “Twitter” pelnīt naudu.

    Lai būtu tiesīgs saņemt vismaz kādu mazumiņu no “Twitter” naudas, satura veidotājam ir mazliet jāpasvīst. Pirmkārt, viņam jābūt “Twitter Blue” abonentam. Otrkārt, publicētajiem ierakstiem katrā no pēdējiem trim mēnešiem jāsasniedz vismaz pieci miljoni skatījumu. Treškārt, būtiska ir lietotāja konta pārbaude, ko veic cilvēks. Ceturtkārt, satura veidotājam jāievēro “Creator Subscriptions” politika. Ja tas viss ir, tad var cerēt uz kādu lielāku vai mazāku atlīdzību, ko lietotājs saņems caur “Stripe” kontu. Pagaidām šīs summas svārstās no dažiem tūkstošiem dolāru līdz teju 40 000 USD kontiem ar dažiem miljoniem sekotāju.

    Protams, šīs programmas galvenais mērķis ir padarīt “Twitter” pievilcīgāku satura veidotājiem. Būtiski, ka tā tiek palaista tikai nedēļu pēc tam, kad “Twitter” lielākais konkurents “Threads” dažu dienu laikā savāca 100 miljonus lietotāju.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Hotlinemiami
    17.07.2023 19:18

    Twitter labāka platforma. Var izplatīt patiesību vismaz.

    Kursors.lv
    17.07.2023 19:30
    Reply to  Hotlinemiami

    Kas ir patiesība tavā izpratnē?

    Reklāma