Pie pirmajiem pircējiem nonācis jaunais un lielais 15 collu MacBook Air portatīvais dators, kas tika izziņots jūnija sākumā Apple izstrādātāju konferencē. Uzņēmums iFixit jau ķēries pie datora izjaukšanas, un norādījis uz visai sarežģītu iekārtas remontu.
Jaunais MacBook Air Modelis tagad būs par 22% smagāks, kā arī par 0.2mm biezāks, kas varbūt nav noteicošais, taču ir nedaudz pamainījusies tā uzbūve aiz korpusa. iFixit norādā, ka šim modelim būs ļoti grūti nomainīt akumulatoru, kā arī izaicinājums būs piekļūt un noņemt procesoru, jo tam priekšā atradīsies skaļruņi.
Saistībā ar akumulatoru problēma būs tā, ka lai nokļūtu līdz tam būs nepieciešams atslēgt ļoti daudz pieslēgvietas, pa vidu pīsies paši kontakta vadi, kā arī dažāda tipa skrūves. Ar tām Apple ir aizrāvies vienmēr, lai savu iekārtu remontus padarītus sarežģītākus. Tomēr ar visu šo, iFixit norāda, ka tiekot līdz baterijai, tās noņemšana kopumā būs viegla, jo akumulators varēs atbrīvot, pavelkot speciālos plastikāta savienotājus.
Kopējais labošanas rezultāts ir vien 3 no 10, kas nozīmē, ka šis portatīvais dators ir diezgan grūti labojams, un jācer, ka ar to nevienam lietotājam nebūs jāsastopas.
Aizraujošākā daļa gan jau ka būs testēšana ar noņemtu bateriju. Jo tad vairums norauto kabeļu būs jāsprauž atpakaļ.
Un iepriekšējos ābolmēslus bija vienkārši labot? Ābols nekad nav bijis normāli remontējama, bet pedējos 5 gadus ir neremontwjams vispār. Vienreizējs kā prezervatīvs, tikai dārgs.
samērā grūti labot
Remontējot iekārtas esmu sapratis,ka Iphone telefoniem displeju nomainīt ir viss vieglāk no visiem pārējiem,bet nomainīt visu pārējo gan ir sarežģīti,salīdzinot ar citiem ražotājiem.
Uzskatu,ka remontam ir jābūt ātrām,ne lēnam un laika ietilpīgam.Klients gaida savu iekārtu pēc iespējas ātrāk atpakaļ no remonta. Un baterijām jābūt ātri nomainām detaļai un viegli pieejamai,ko tirgo iekārtu tirgotāji ne ali vai ebay,bet no ražotājiem.
Interesanti ko viņi piedāvās savā Apple’s Self-Repair programmā priekš šī modeļa.