Web Analytics
More
    Reklāma

    VW boss: Jaunie Passat, T-Roc un Tiguan būs pēdējie pilnīgi jaunie modeļi ar iekšdedzes dzinēju

    Jaunākie raksti

    Volkswagen zīmola valdes priekšsēdētājs Tomass Šēfers atklājis, ka gaidāmie jaunās paaudzes Passat, T-Roc un Tiguan modeļi būs pēdējie no jauna izstrādātie auto, kas būs aprīkoti ar iekšdedzes dzinēju. To Šēfers atklāja sarunā ar vācu mediju Automobilwoche. 

    Jaunais Passat, kurš turpmāk būs pieejams tikai universāļa formā, parādīsies jau pavisam drīz, proti, tuvāko dažu mēnešu laikā, jo jau rudenī plānots sākt piegādes klientiem. Tāpat šogad gaidāms arī jaunās paaudzes Tiguan, bet 2025. gadā ieradīsies jaunās paaudzes T-Roc modelis. Šie būs pēdējie jaunie VW ar iekšdedzes dzinējiem, kas būs pieejami šīs desmitgades turpinājumā un ar uzlabojumiem arī nākamajā desmitgadē, kad Eiropā tiks pārtraukta iekšdedzes dzinēju lietošana jaunās automašīnās. Arī citi modeļi saņems dažādus uzlabojumus un tie tiks modernizēti, taču vairs netiks izstrādāti pilnīgi jauni auto ar iekšdedzes dzinējiem.

    Šajā sarakstā iztrūkst viens no Volkswagen stūrakmeņiem, proti, Golf. Jau nākamgad aktuālās paaudzes Golf Mk8 saņems pusmūža atjauninājumu jeb feisliftu. Mērķis ir panākt, lai šis Golf modelis būtu konkurētspējīgs līdz šīs desmitgades beigām, taču Šēfers atklājis, ka jaunās paaudzes Golf ar iekšdedzes dzinēju vismaz pagaidām netiek plānots. Tiesa, pilnībā nevaram izslēgt iespēju, ka tomēr nonāksim līdz Golf Mk9 ar iekšdedzes dzinēju. “Ja pasaule attīstīsies citā virzienā nekā šobrīd šķiet, tad varam izstrādāt un piedāvāt pilnīgi jaunu auto. Taču es tam neticu. Pagaidām tas nav plānots,” saka Šēfers. Viņš iepriekš dažādās intervijās izteicies, ka neizslēdz elektrisku Golf nākotnē. VW zīmola vadītājs uzskata, ka elektriskais Golf un ID.3 spētu līdzpastāvēt un nekonkurēt savā starpā.

    Šēfers atkārtoti paudis viedokli, ka Polo laiks tuvojas beigām. Tas saistīts ar gaidāmajām Euro7 izmešu prasībām, kas Polo klases mašīnas padarītu pārāk dārgas. Proti, Euro7 prasību izraisītais cenas palielinājums proporcionāli pret auto cenu ir pārāk liels. Šēfers iepriekš lēsis, ka šī Euro7 standartu radītais cenas pieaugums būs vairāki tūkstoši eiro. Viņš arī norāda, ka šāds Polo maksātu līdzīgi kā ID.2all koncepta sērijveida modelis, kas salonos nonāks 2025. gadā.

    2026. gadā plānots jauns kompaktklases elektriskais krosovers un VW zīmola vadītājs uzskata, ka tā nosaukums būs ID. Tiguan. Šēfers jau iepriekš izteicies, ka Volkswagen nebūtu jāatsakās no saviem slavenākajiem modeļu nosaukumiem un tiem būtu jāsaglabājas elektriskajā ērā. Atgriežoties pie Golf tematikas, elektrisks Golf arī tiek plānots, taču tas netiks būvēts uz šobrīd aktuālās MEB vai uzlabotās MEB+ platformas. Ja taps elektrisks Golf, tad tam tiks izmantota jaunā SSP platforma, bet tas nozīmē, ka tādu auto ieraudzīsim ne ātrāk kā ap 2028. gadu.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Raimis
    04.04.2023 12:39

    Tad pārējos elektro auto varēs marinēt auto salonos kā gleznas…

    Reklāma