Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunās paaudzes Passat būs pieejams tikai ar universāļa virsbūvi

    Jaunākie raksti

    Par Volkswagen ideju jaunās paaudzes Passat modelī atteikties no sedana virsbūves tika baumots ilgi, bet tagad ražotājs to apstiprinājis. VW zīmola vadītājs Tomass Šēfers  intervijā Automotive News Europe norādījis, ka jaunās paaudzes Passat būs pieejams tikai universāļa formā, neskatoties uz to, ka sedans bija vislabāk pārdotais modelis Eiropā savā segmentā.

    Šēfers arī atklājis, ka jaunās paaudzes Passat piegādes sāksies jau septembrī, kas nozīmē, ka jauno mašīnu patiesībā ieraudzīsim visai drīz, tuvāko pāris mēnešu laikā. Jaunā modeļa ražošana pārcelta uz rūpnīcu Slovākijas galvaspilsētā Bratislavā.

    Reklāma

    Volkswagen zīmola valdes priekšsēdētājs vienlaikus nedaudz ieskicējis Škoda plānus – jaunā Superb piegādes sāksies gada nogalē. Superb būs nopērkams universāļa un “liftback” formā. Šēfers atklājis, ka jaunā Passat izstrādi vadījusi Škoda, taču viņš nav ieslīdzis plašākās detaļās. Prognozējams, ka abi modeļi izmantos uzlabotu MQB platformas versiju, kā arī uzlabotus dzinējus, kas veidoti, lai atbilstu striktākiem izmešu kritērijiem tuvākajos gados. Jau iepriekš apstiprināts, ka Superb būs plug-in versija, tāpēc domājams, ka tādu saņems arī Passat.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Guntars K
    27.03.2023 11:01

    Jā lūk šis ir pamatīgs feils. B8 Passat vispār ir ilgdzīvotājs klasiskā dizainā. Pilnas ielas ar šo modeli. Laikam ar B8 pārcentās dizainā un vairs labāks nekas neizdodas.
    Tagad prioritāte viņiem uz kaut kādiem Polo komforta mini krosoveriem. Kurš muļķis vispār tos pērk? Bet nu neko, cits nekas neatliks kā Arteon, kuram virsbūvi uzbūvēja jaunu, bet salonu ielika no Passat, kaut gan uzzīmēts bija pavisam cits, jauns un moderns. Vai nu Superb, kuram atkal jautājums – pirmajā pārejas modelī skaņas izolācijas vispār nebija. Kā konservbundža katru mazāko ceļa plaisu cauri dzirdēja. Tagad bez apšuvuma pacelšanas bagāžniekā toč šo nevar ņemt. Ja nav uzlīmētas skaņu izolējošās plāksnes, lai Škoda iet bekot.

    Biteme
    27.03.2023 11:34

    Viss vienkārši – Eiropā liela izmēra auto pērk, lai tajā vestu arī vairāk loriņu. Lēts sedans kā statusa auto ir raksturīgs Āzijas valstīm, Eiropā šo lomu velk dārgāku zīmolu auto, ar kuriem VW nekonkurē. Es teiktu, ka ļoti saprotams un racionāls lēmums.

    Vārds*
    27.03.2023 13:10
    Reply to  Biteme

    Nu nez, passat ir tik garš, ka universālis atgādina apbedīšanas biroja auto… Droši vien gatavojās lielai mirstībai..

    Krotow
    27.03.2023 15:18
    Reply to  Vārds*

    Nu jau… Tiem, kam jāved pagarinātu gabarītu krava bērnu ratiņu, slēpju un suņa izskatā kopā ar dzīvesbiedru un 3 bērniem, universālis vairs nav nekas dīvains. Cita lieka ka ikdienā pa Eiropas pilsētām ar tadu braukt var būt neērti. Ar pikapu ir vel neērtāk, taču šis formāts pie mums pilsetās, paldies dievam, nav iedzīvojies.

    Reklāma