Web Analytics
More
    Reklāma

    Tile cīnīsies pret nepareizu izsekošanas piekariņu izmantošanu baidot ar 1 miljona dolāru sodu

    Jaunākie raksti

    Apple AirTag izekošanas piekariņš tika izlaists gandrīz pirms diviem gadiem, un kopā ar Tile izcēla saulītē šo produktu līniju. Taču reizē ar to popularitāti, parādījās bažas par to, vai šīs ierīces netiek izmantotas cilvēku izsekošanai, ar ko katrs uzņēmums cīnās savos veidos.

    Tile ir izziņojis jaunu risināju, kas izsekošanas piekariņus padarīs noderīgus pret zādzībām, vienlaikus samazinot dažādus vajātājus no to izmantošanas. Lietotāji, kuri sevi identificēs ar ASV izdoto ID karti un piekritīs dažādiem drošības noteikumiem, varēs ieslēgt jaunu pretaizdzīšanas režīmu. Tas piekariņus atslēgs no Tile Scan un Secure tīkliem.

    Reklāma

    Joprojām Tile paturēs iespēju informāciju nodot policijai, ja tas būs nepieciešams, taču lietotājiem par to neesot jāuztraucas, ja netiek veiktas neatļautas darbības. Papildu tam par noteikumu pārkāpumiem varēs tikt piemērots 1 miljonu dolāru liels sods, kā papildu motivācija Tile piekariņu izmantot atbilstoši.

    Redzams, ka uzņēmums vēlas atgriezt sava produkta popularitāti, norādot arī uz to, ka mediji par daudz koncentrējas uz tiem retajiem gadījumiem, kad piekariņi tiešām izmantot noziedzīgos nolūkos. Kas bojā uzņēmumu tēlu un iekārtu noderīgo pielietojumu ikdienā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ksilofons
    21.02.2023 12:35

    Kas ir domāts ar šo ne īpaši loģisko teikumu – izsekošanas piekariņus padarīs noderīgus pret zādzībām, vienlaikus samazinot dažādus vajātājus no to izmantošana?

    Šim ir kāda saikne ar ES valstīm, t.sk. Latviju? Šī funkcionalitāte būs pieejama Latvijā? To 1 milj. USD sodu būs reālas iespējas piemērot vai arī tas ir tikai mārketings? Lielākais Tile konkurents Apple ir ieviesis / plāno ieviest ko līdzīgu?

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    23.02.2023 00:27

    Miljons – kuram tad ir tik daudz?!

    Reklāma