Web Analytics
More
    Reklāma

    YouTube pievērš pastiprinātu uzmanību podkāstiem

    Jaunākie raksti

    YouTube ir gatavs sastādīt konkurenci Apple un Spotify podkāstu servisiem, palaižot speciālu podkāstu lapu savā video straumēšanas servisā, tādējādi cilvēkiem ļaujot vienā servisā saņemt raidierakstus gan video, gan audio formātā.

    Speciālā lapa tika palaista jūlija beigās, un pagaidām tai var piekļūt ASV lietotāji. Šobrīd tajā nav pārāk daudz satura, tomēr ir pieejami tādi zināmi šovi, kā The H3 Podcast un zināmā “jūtūbera” Logan Paul veidotais podkāsts. Iespējams, ka šī speciālā lapa vēl nav tik ļoti nostrādāta, salīdzinot ar Apple un Spotify servisiem, tomēr pieejamā analītika norāda uz to, ka jau šobrīd video podkāstu formāts pārspēj audio formātu.

    Reklāma

    Ja tā padomā, tad tiešām daudziem zināmajiem un populārajiem podkāstiem šobrīd ir pieejama konkrētā audio ieraksta video versija. Var teikt, ka YouTube pievienošanās podkāstu servisiem vairāk ir dabiska nekā speciāli mērķēta, jo YouTube šobrīd tāpat nonāk gandrīz viss saturs. Tikmēr Apple un Spotify ir jāveic ļoti koncentrēts mārketings un kampaņas, lai popularizētu savu audio ierakstu servisu.

    Iespējams, ka YouTube nemaz negrasās pārāk konkurēt tieši ar pašu podkāstu audio formātu, tomēr tā ir ērta iespēja paplašināt savu funkcionalitāti un sniegt servisu, kurā viss atrodas vienā vietā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma