Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” savos “Whole Foods” veikalos izvērš maksājumus ar plaukstu

    Jaunākie raksti

    “Amazon” veikalu tīkls “Whole Foods” izceļas ar tehnoloģiju pārpilnību. Klientiem, piemēram, ir pieejamas automātiskās iepirkšanās iespējas. Ar kameru un dažādu sensoru palīdzību iespējams nolasīt to, kas ielikts iepirkumu grozā, lai pēc tam automātiski norēķinātos par precēm. Taču ar to viss nebeidzas. Uzņēmums paziņojis, ka savos “Whole Foods” veikalos izvērsīs viedo norēķināšanās metodi – maksājumus ar plaukstu, ar ko nāca klajā 2020. gadā.

    Zināms, ka “Amazon” plaukstas nolasīšanas maksājumu tehnoloģija “Amazon One” tuvāko nedēļu laikā būs pieejama 65 “Whole Foods” veikalos ASV. Tāpat šo maksājumu metodi var izmēģināt “Amazon” veikalos “Style“, “Fresh” and “Go“. Tiesa, lai aktivizētu šo iespēju, klientiem vispirms jānorāda maksājumu kartes un tālruņa numurs, jāpiekrīt “Amazon” pakalpojumu sniegšanas noteikumiem, kā arī jānosūta savs plaukstas attēls. Kad tas izdarīts, norēķinoties šajos veikalos, nebūs vajadzīgs ne maks, ne telefons.

    Reklāma

    “Amazon One” ieviešana ir daļa no uzņēmuma kampaņas ar mērķi mainīt to, kā klienti mijiedarbojas mazumtirdzniecības veikalos. Risinājums pagaidām ir izstrādāts, lai darbotos “Amazon” veikalos, taču uzņēmumam ir plāni šo tehnoloģiju izvērst plašāk. Tas gan būs sarežģītāk. “Amazon” jau ir piedāvājis šo risinājumu koncertu norises vietās un sporta stadionos, taču saņēmis pretreakciju saistībā ar bažām, ka lietotāju dati varētu tikt ļaunprātīgi izmantoti vai nozagti. Uzņēmums gan uzsver, ka visa informācija tiekot šifrēta un glabāta drošā, vienīgi “Amazon One” domātā mākoņkrātuvē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma