Reklāma

“Amazon” savos “Whole Foods” veikalos izvērš maksājumus ar plaukstu

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

“Amazon” veikalu tīkls “Whole Foods” izceļas ar tehnoloģiju pārpilnību. Klientiem, piemēram, ir pieejamas automātiskās iepirkšanās iespējas. Ar kameru un dažādu sensoru palīdzību iespējams nolasīt to, kas ielikts iepirkumu grozā, lai pēc tam automātiski norēķinātos par precēm. Taču ar to viss nebeidzas. Uzņēmums paziņojis, ka savos “Whole Foods” veikalos izvērsīs viedo norēķināšanās metodi – maksājumus ar plaukstu, ar ko nāca klajā 2020. gadā.

Zināms, ka “Amazon” plaukstas nolasīšanas maksājumu tehnoloģija “Amazon One” tuvāko nedēļu laikā būs pieejama 65 “Whole Foods” veikalos ASV. Tāpat šo maksājumu metodi var izmēģināt “Amazon” veikalos “Style“, “Fresh” and “Go“. Tiesa, lai aktivizētu šo iespēju, klientiem vispirms jānorāda maksājumu kartes un tālruņa numurs, jāpiekrīt “Amazon” pakalpojumu sniegšanas noteikumiem, kā arī jānosūta savs plaukstas attēls. Kad tas izdarīts, norēķinoties šajos veikalos, nebūs vajadzīgs ne maks, ne telefons.

“Amazon One” ieviešana ir daļa no uzņēmuma kampaņas ar mērķi mainīt to, kā klienti mijiedarbojas mazumtirdzniecības veikalos. Risinājums pagaidām ir izstrādāts, lai darbotos “Amazon” veikalos, taču uzņēmumam ir plāni šo tehnoloģiju izvērst plašāk. Tas gan būs sarežģītāk. “Amazon” jau ir piedāvājis šo risinājumu koncertu norises vietās un sporta stadionos, taču saņēmis pretreakciju saistībā ar bažām, ka lietotāju dati varētu tikt ļaunprātīgi izmantoti vai nozagti. Uzņēmums gan uzsver, ka visa informācija tiekot šifrēta un glabāta drošā, vienīgi “Amazon One” domātā mākoņkrātuvē.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma