Reklāma

“Amazon” šogad atvērs savu pirmo fizisko apģērbu veikalu “Amazon Style”

Jaunākie raksti

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Tims Kuks kārtējo reizi iekļauts medija “Times” 100 pasaules ietekmīgāko personu topā

Medijs "Times" publiskojis ikgadējo pasaules 100 ietekmīgāko cilvēku topu, kurā gozējas gan tehnoloģiju jomas pārstāvji, gan mākslinieki, līderi, pionieri...

Turpinot attīstīt jaunus biznesa virzienus, “Amazon” paziņojis, ka vēlāk šajā gadā Losandželosā atvērs savu pirmo fizisko apģērbu veikalu “Amazon Style”. Patiesi, tas solās būt “Amazon” stila veikals ar iekļautām augsto tehnoloģiju iespējām, sniedzot unikālu un mūsdienīgu iepirkšanās pieredzi, kurā būtiska loma atvēlēta mobilajai lietotnei.

Tas, ar ko “Amazon Style” atšķirsies no citiem fiziskiem apģērbu veikaliem, ir iespēja iepirkties ar mobilās lietotnes palīdzību. Pircējam vairs nebūs manuāli jāmeklē kārotā apģērba izmērs vai krāsa. Izmantojot “Amazon Shopping App”, iespējams noskenēt uz cenu zīmes esošo QR kodu, lai pēc tam redzētu konkrētā apģērba gabala pieejamos izmērus, krāsas, atsauksmes un citu informāciju. Pēc tam caur lietotni izvēlēto preci var nosūtīt uz pielaikošanas kabīni vai uzreiz uz kasi.

Ar “Amazon Shopping App” pircējs var atvērt pielaikošanas kabīnes durvis, kurā jau atrodas visi izvēlētie apģērba gabali, un piemērīt tos. Tur pieejami arī skārienekrāni, kas ļaus uz vietas izvēlēties un pieprasīt papildus preces pielaikošanai. Balstoties uz izvēlēto apģērbu, mākslīgais intelekts ieteiks līdzīgas preces, kas varētu ieinteresēt.

“Amazon” norāda, ka šajā veikalā būs pieejami krietni vairāk stilu nekā citos un simtiem zīmolu, kuru izvēlē uzņēmums balstījies uz dizaineru ieteikumiem un klientu atsauksmēm platformā “Amazon.com”. Šajā klāstā atrodami apģērbi no tādiem dizaineriem kā Oscar de la Renta, Altuzarra un La Perla. Vienlaikus daudzi luksusa zīmoli tomēr atteikušies no šādas sadarbības.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma