Ņemot vērā finanšu pasaules tendences un pieaugošo NFT (non-fungible tokens jeb neaizstājami, unikāli aktīvi) popularitāti, finanšu pakalpojumu sniedzējs “Mastercard” paplašina savu maksājumu tīklu, iekļaujot tajā NFT. Tā rezultātā pašreiz ap 2,9 miljardi “Mastercard” karšu īpašnieki var veikt tiešus NFT pirkumus.
Uzņēmums norāda, ka pēdējā gada laikā aktīvi strādājis pie sadarbības ar vairākiem vadošajiem NFT tirgiem, lai klientiem dotu iespēju tiešā veidā pirkt NFT – bez vajadzības vispirms iegādāties kriptovalūtu.
Parastos apstākļos, ja ir vēlme iegādāties kādu NFT, vispirms nepieciešams nopirkt kriptovalūtu (visbiežāk “Ethereum”), ar ko attiecīgi var norēķināties par šiem NFT. Taču “Mastercard” izveidotās partnerības ar NFT tirgiem ļauj apiet šo visu garo procesu un iegādāties NFT pa tiešo ar karti. Uzņēmums norāda, ka šādā veidā vēlas kriptovalūtu padarīt pieejamāku un palīdzēt NFT ekosistēmai turpināt augt.
“Mastercard” informēja, ka ir sadarbojies ar vairākiem NFT tirgiem, piemēram, “Immutable X”, “Candy Digital”, “The Sandbox”, “Mintable”, “Spring”, “Nifty Gateway” un “MoonPay”.
Jāpiezīmē, ka lēmums paplašināt savu maksājumu tīklu, iekļaujot tajā NFT, tika balstīts arī uz “Mastercard” jaunāko aptauju, kurā piedalījās 35 000 respondentu no 40 valstīm. Tajā noskaidrots, ka 45% klientu ir vai nu iegādājušies NFT, vai arī apsver to darīt.
MAV (mass adoption, vetsīt)
Pacēla studentu kartēm gada cenas, vajadzētu atteikties no karšu lietošanas