Reklāma

“Mastercard” tagad ļauj 2,9 miljardiem karšu turētāju veikt tiešus NFT pirkumus

Jaunākie raksti

Pēc 54 gadiem ražošanā rūpnīcu atstāj pēdējais Boeing 747 eksemplārs

ASV lidmašīnu ražotājs Boeing noslēdzis ļoti garu, nozīmīgu nodaļu komerciālās aviācijas vēsturē - ražotājs paziņojis, ka saražots pēdējais Boeing...

Volkswagen koncerns Eiropā tirgos Ķīnā ražotus auto

Vācu autoražotājs Volkswagen apstiprinājis, ka Eiropā tiks importētas un pārdotas mašīnas, kas ražotas Ķīnā. Kā ziņo Automotive News, autoražotājs šādu soli...

Mazāk nekā pusgada laikā Telegram Premium abonētāju skaits sasniedzis 1 miljonu

Telegram dibinātājs Pāvels Durovs (Pavel Durov) publiski paziņojis, ka mazāk nekā sešu mēnešu laikā Telegram Premium servisa abonētāju skaits...

Apple izziņo jaunu Apple Music Sing karaokes režīmu

Apple izziņojis jaunu Apple Music funkciju Apple Sing, kas būtībā ir karaokes iespēja dažādām dziesmām, un būs lieliska izklaide...

Xiaomi izziņo planšetdatoru ar elektroniskās tintes displeju

Zīmols Xiaomi pievienojies reMarkable, Amazon un Huawei, piedāvājot savu Xiaomi Note planšetdatoru ar elektriskās tintes displeju. Ierīce, kādu pēdējos...

Ņemot vērā finanšu pasaules tendences un pieaugošo NFT (non-fungible tokens jeb neaizstājami, unikāli aktīvi) popularitāti, finanšu pakalpojumu sniedzējs “Mastercard” paplašina savu maksājumu tīklu, iekļaujot tajā NFT. Tā rezultātā pašreiz ap 2,9 miljardi “Mastercard” karšu īpašnieki var veikt tiešus NFT pirkumus.

Uzņēmums norāda, ka pēdējā gada laikā aktīvi strādājis pie sadarbības ar vairākiem vadošajiem NFT tirgiem, lai klientiem dotu iespēju tiešā veidā pirkt NFT – bez vajadzības vispirms iegādāties kriptovalūtu.

Parastos apstākļos, ja ir vēlme iegādāties kādu NFT, vispirms nepieciešams nopirkt kriptovalūtu (visbiežāk “Ethereum”), ar ko attiecīgi var norēķināties par šiem NFT. Taču “Mastercard” izveidotās partnerības ar NFT tirgiem ļauj apiet šo visu garo procesu un iegādāties NFT pa tiešo ar karti. Uzņēmums norāda, ka šādā veidā vēlas kriptovalūtu padarīt pieejamāku un palīdzēt NFT ekosistēmai turpināt augt.

“Mastercard” informēja, ka ir sadarbojies ar vairākiem NFT tirgiem, piemēram, “Immutable X”, “Candy Digital”, “The Sandbox”, “Mintable”, “Spring”, “Nifty Gateway” un “MoonPay”.

Jāpiezīmē, ka lēmums paplašināt savu maksājumu tīklu, iekļaujot tajā NFT, tika balstīts arī uz “Mastercard” jaunāko aptauju, kurā piedalījās 35 000 respondentu no 40 valstīm. Tajā noskaidrots, ka 45% klientu ir vai nu iegādājušies NFT, vai arī apsver to darīt.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
17.06.2022 09:20

MAV (mass adoption, vetsīt)

Jānis Rišis
28.06.2022 23:53

Pacēla studentu kartēm gada cenas, vajadzētu atteikties no karšu lietošanas

Reklāma