Reklāma

“Mastercard” tagad ļauj 2,9 miljardiem karšu turētāju veikt tiešus NFT pirkumus

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Ņemot vērā finanšu pasaules tendences un pieaugošo NFT (non-fungible tokens jeb neaizstājami, unikāli aktīvi) popularitāti, finanšu pakalpojumu sniedzējs “Mastercard” paplašina savu maksājumu tīklu, iekļaujot tajā NFT. Tā rezultātā pašreiz ap 2,9 miljardi “Mastercard” karšu īpašnieki var veikt tiešus NFT pirkumus.

Uzņēmums norāda, ka pēdējā gada laikā aktīvi strādājis pie sadarbības ar vairākiem vadošajiem NFT tirgiem, lai klientiem dotu iespēju tiešā veidā pirkt NFT – bez vajadzības vispirms iegādāties kriptovalūtu.

Parastos apstākļos, ja ir vēlme iegādāties kādu NFT, vispirms nepieciešams nopirkt kriptovalūtu (visbiežāk “Ethereum”), ar ko attiecīgi var norēķināties par šiem NFT. Taču “Mastercard” izveidotās partnerības ar NFT tirgiem ļauj apiet šo visu garo procesu un iegādāties NFT pa tiešo ar karti. Uzņēmums norāda, ka šādā veidā vēlas kriptovalūtu padarīt pieejamāku un palīdzēt NFT ekosistēmai turpināt augt.

“Mastercard” informēja, ka ir sadarbojies ar vairākiem NFT tirgiem, piemēram, “Immutable X”, “Candy Digital”, “The Sandbox”, “Mintable”, “Spring”, “Nifty Gateway” un “MoonPay”.

Jāpiezīmē, ka lēmums paplašināt savu maksājumu tīklu, iekļaujot tajā NFT, tika balstīts arī uz “Mastercard” jaunāko aptauju, kurā piedalījās 35 000 respondentu no 40 valstīm. Tajā noskaidrots, ka 45% klientu ir vai nu iegādājušies NFT, vai arī apsver to darīt.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
17.06.2022 09:20

MAV (mass adoption, vetsīt)

Jānis Rišis
28.06.2022 23:53

Pacēla studentu kartēm gada cenas, vajadzētu atteikties no karšu lietošanas

Reklāma