Reklāma

“Netflix” plāno iekāpt tiešsaistes straumēšanas lauciņā

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Pēc ne visai spožajiem pirmā ceturkšņa finanšu rezultātiem “Netflix” labi saprot, ka lietas labā kaut kas ir jādara. Bez mobilajām spēlēm, abonēšanas maksas celšanas un reklāmām uzņēmums plāno piedāvāt arī kaut ko abonentiem saistošāku – iespēju skatīties tiešsaistes saturu.

Norādīts, ka tiešsaistes straumēšana varētu “Netflix” pavērt iespējas “dzīvajā” pārraidīt dažādus šovus, intervijas, mākslas filmu īpašos seansus un citu saturu. Šajā sakarā jāpiebilst, ka “Netflix” šogad jau sarīkoja savu pirmo tiešsaistes un klātienes komēdiju festivālu “Netflix Is a Joke Fest”. Losandželosā notikušais pasākums ilga vairākas dienas, tajā piedaloties vairāk nekā 130 populāriem komiķiem. Paredzēts, ka uzņēmums sāks demonstrēt dažas pārraides, kas ierakstītas pasākumā, vēlāk šajā mēnesī un jūnijā. Taču jaunā iespēja nākamgad šo festivālu varbūt ļaus skatīties arī tiešsaistē.

Kopumā par tiešsaistes straumēšanu un iespēju skatīties tiešraides nav zināms nekas daudz, un, visticamāk, tas viss vēl ir attīstības sākumā. Tikmēr “Netflix” viens no lielākajiem konkurentiem “Disney+” šajā ziņā ir soli priekšā, ļaujot abonentiem jau februārī tiešsaistē vērot ASV Kinoakadēmijas balvas “Oskars” pasniegšanas ceremoniju. Tāpat klienti “Disney+” var tiešraidē vērot deju šovu un dažādas citas pārraides.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma