Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” plāno iekāpt tiešsaistes straumēšanas lauciņā

    Jaunākie raksti

    Pēc ne visai spožajiem pirmā ceturkšņa finanšu rezultātiem “Netflix” labi saprot, ka lietas labā kaut kas ir jādara. Bez mobilajām spēlēm, abonēšanas maksas celšanas un reklāmām uzņēmums plāno piedāvāt arī kaut ko abonentiem saistošāku – iespēju skatīties tiešsaistes saturu.

    Norādīts, ka tiešsaistes straumēšana varētu “Netflix” pavērt iespējas “dzīvajā” pārraidīt dažādus šovus, intervijas, mākslas filmu īpašos seansus un citu saturu. Šajā sakarā jāpiebilst, ka “Netflix” šogad jau sarīkoja savu pirmo tiešsaistes un klātienes komēdiju festivālu “Netflix Is a Joke Fest”. Losandželosā notikušais pasākums ilga vairākas dienas, tajā piedaloties vairāk nekā 130 populāriem komiķiem. Paredzēts, ka uzņēmums sāks demonstrēt dažas pārraides, kas ierakstītas pasākumā, vēlāk šajā mēnesī un jūnijā. Taču jaunā iespēja nākamgad šo festivālu varbūt ļaus skatīties arī tiešsaistē.

    Reklāma

    Kopumā par tiešsaistes straumēšanu un iespēju skatīties tiešraides nav zināms nekas daudz, un, visticamāk, tas viss vēl ir attīstības sākumā. Tikmēr “Netflix” viens no lielākajiem konkurentiem “Disney+” šajā ziņā ir soli priekšā, ļaujot abonentiem jau februārī tiešsaistē vērot ASV Kinoakadēmijas balvas “Oskars” pasniegšanas ceremoniju. Tāpat klienti “Disney+” var tiešraidē vērot deju šovu un dažādas citas pārraides.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma