Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” aizliedz klimata pārmaiņas noliedzošas reklāmas

    Jaunākie raksti

    Aizvadītajā piektdienā, 22. aprīlī, visā pasaulē tika aizvadīta Zemes diena. Tās ietvaros daudzi uzņēmumi, tostarp “Apple” un “Amazon” bija sarīkojuši vides aizsardzībai veltītas akcijas. Tikmēr “Twitter” Zemes dienā paziņojis, ka aizliegs platformā izvietot reklāmas, kuras saistītas ar klimata pārmaiņu noliegšanu. Uzņēmums norādījis, ka saskaņā ar savu politiku neatļaus maldinošu reklāmu publicēšanu, kuras ir pretrunā ar zinātnisko vienprātību par klimata krīzi.

    “Twitter” pauž uzskatu, ka ar klimata pārmaiņu noliegšanu nevajadzētu pelnīt platformā. Turklāt šādas reklāmas lieki novērš uzmanību no šīs problēmas – klimata pārmaiņas. Uzņēmums uzsver, ka maldinoša informācija par klimata pārmaiņām var apdraudēt centienus aizsargāt planētu. “Twitter” izvērtēs, vai pašreiz izvietotās reklāmas, kas saistītas ar klimatu, pārkāpj šos noteikumus, savu lēmumu balstot uz vadošiem avotiem, piemēram, ANO Klimata pārmaiņu starpvaldību padome.

    Reklāma

    Būtiski, ka šis nav vienīgais veids, kā “Twitter” vēlas palīdzēt planētai. Uzņēmums līdz šī gada beigām plāno izmantot tikai oglekļa neitrālus enerģijas avotus savu datu centru darbināšanai. Šī gada sākumā tas pievienojās arī ES klimata paktam un citādā veidā cenšas uzlabot situāciju klimata jomā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma