Reklāma

Šī gada septembrī tehnoloģiju entuziastus Berlīnē atkal priecēs izstāde IFA

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Pandēmijas ietekmē vairāk nekā divus gadus pasākumu organizatori saskārās ar stingriem ierobežojumiem un vismaz tehnoloģiju pasaulē lieli klātienes notikumi netika rīkoti. Taču šķiet, ka vismaz šogad beidzot ieraudzīsim kaut ko vairāk. Berlīnē rīkotās ikgadējās tehnoloģiju izstādes IFA organizatori paziņojuši, ka IFA 2022 notiks klātienē no 2. līdz 6. septembrim, priecējot apmeklētājus ar jaunākajiem tehnoloģiskajiem sasniegumiem plaša patēriņa elektronikas, sadzīves tehnikas, IT un telekomunikāciju jomā.

IFA 2022 norisies vietas “Messe Berlin Group” izpilddirektors Martins Eknigs norāda, ka nozarei ir liela vēlme atgriezties klātienes pasākumā, un IFA 2022 rīkotāji to ir apņēmušies drošā un veiksmīgā veidā padarīt par realitāti Berlīnē šī gada septembrī.

IFA izpilddirektors, “Messe Berlin Group” izpildviceprezidents Jens Heitekers atklāj, ka daudzi vadošie globālie zīmoli jau ir apņēmušies vai izteikuši vēlmi piedalīties IFA 2022. Liela daļa no tiem pārstāv tieši fitnesa un digitālās veselības, kā arī sadzīves tehnikas jomu, kas tehnoloģiju ietekmē piedzīvo īpaši strauju transformāciju.

Jāpiebilst, ka pērn IFA tehnoloģiju izstāde tika plānota kā klātienes pasākums no 3. līdz 7. septembrim, taču Covid-19 dēļ tika atcelta. Savukārt 2020. gadā pandēmijas dēļ izstāde norisinājās hibrīdformātā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma