Reklāma

Aptauja atklāj, ka 83% mileniāļu paaudzes miljonāru pieder kriptovalūtas

Jaunākie raksti

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā - britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru...

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Medijs CNBC veicis pētījumu par to, kādos finanšu instrumentos cilvēki veic savus ieguldījumus, un par visai lielu pārsteigumu kļuvis tas, ka liela daļa no milleniāļu gadagājuma miljonāru pieder kriptovalūtas.

Šobrīd par dažādām blokķēžu tehnoloģijām un kriptovalūtām dzirdam ik uz stūra, tā kā tas nav nekāds pārsteigums, ka cilvēkiem ir interese par šo finanšu instrumentu, kas īsā laikā var nest ļoti lielu peļņu. CNBC veiktais pētījums atklājis tirgus tendenci, ka cilvēki, kuri dzimuši laikā no 1980. līdz 2000. gadam un kuru ieguldījumu vērtība pārsniedz vienu miljonu, pieder ļoti daudz kriptovalūtu. Vairāk nekā puse no tiem, proti, 53% aptaujāto savā ieguldījumu portfolio kriptovalūtas aizņem pat pusi vērtības. Aptuveni viena trešā daļa ir ieguldījusi pat 75% no visa šajā instrumentā.

Tas var šķist kā liels pārsteigums, tomēr šī paaudze informāciju un pasauli uztver citādāk. Šādas investīciju izvēles var ietekmēt arī tas, kas TikTok paaudze šobrīd var kļūt par miljonāriem principā ieguldot smieklīgu nosaukumu kriptovalūtās. Tā ir vairāk kultūra nekā pamatots lēmums investēt stabilā finanšu instrumentā. Ir ļoti liela starpība starp mileniāļiem un vecākajām paudzēm, kurās kopā apmēram 29% cilvēku iegulda kriptovalūtās.

Tāpat mileniāļi norāda, ka arī 2022. gadā turpinās ieguldīt tieši šajā blokķēžu risinājumā un finanšu instrumentā, kā arī ieguldījumu apjoms pat varētu augt. Līdz ar to finanšu pārvaldītājiem būs jāpielāgojas situācijai, lai jaunos miljonārus motivētu pārskatīt sava ieguldījuma portfeļa statusu un sadalījumu.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Gundars
21.12.2021 12:24

Nullīšu un vieninieciņu bagātnieki. Mums pienākas, jo mēs esam!! Prasītāju un tiesību paaudze. Došana tiek pastumta tālu malā. Kas būs, kad nebūs vairāk to veco dinozauru, uz kuru bāzes šie mileniāļi var izklaidēties, neko principā nedarot, bet paliekot stāvus bagāti? Kurš tad viņiem apmierinās viņu vajadzības? Datorkodiņus vai tokenus vēderā neiebāzīsi, pajumti tie nedos. Pat kārtējais ifoons tomēr ir rūpnīcā ražots, nevis uzģenerēts virtuāli. Kādam tomēr vajadzēs pa vecam būvēt, ražot pārtiku, apgērbu, pārvietošanaās transportu, nodrošināt inženiersistēmas. Sačakarēt sistēmu var, bet jādzīvo jau arī pašiem tajā būs.

Milenial
22.12.2021 14:03
Reply to  Gundars

Ko nu te muldi!
Mileniāļiem ir 30+ un viss tur ir kārtībā!
Drīz lielākā daļa inženieru, skolotāju, ārstu, dažādu arodu meistaru utt., būs mileniāļi, boomeri jau pamazam dodas pensijā!
Un mileniāļiem par spīti kara “neesamībai” galīgi nav vieglāka dzīve, kā boomeriem, vai babyboomeriem….

Krotow
21.12.2021 19:06

Līdz kripto nokriptēsies, nozagsies vai aizliegsies. Tad atklāsies ka lai tiktu pie maizes klaipa, arī jāstrādā.

Basics
21.12.2021 19:16
Reply to  Krotow

Nu beidz. Augļotāji u.c. kas nedz ara, nedz ēvelēja, bija jau krietni pirms Ada Lavleisa iztēlojās algoritma ideju.

Reklāma