Web Analytics
More
    Reklāma

    Populārā aptaujā “Meta”/”Facebook” atzīta kā “Gada sliktākā kompānija”

    Jaunākie raksti

    Tā kā gads strauji tuvojas noslēgumam, pēdējais laiks savilkt kopā galus par šogad sastrādāto. “Yahoo Finance” jau tradicionāli kādam no uzņēmumiem piešķir “Gada labākās kompānijas” titulu. Taču šogad saldo uzvaras garšu var izjust arī “Gada sliktākā kompānija”. Vari minēt trīs reizes, kura tā ir.

    Aptaujājot 1541 “Yahoo Finance” lasītāju, “Yahoo Finance” par 2021. gada “Labāko kompāniju” kronējis “Microsoft”. Savukārt gada “Sliktākās kompānijas” titulu ieguva “Meta” (agrāk pazīstama kā “Facebook”). Jā, uzņēmumam šajā gadā nav īpaši spoži gājis. Fiksējām gan liela mēroga darbības traucējumus visām kompānijas platformām, gan bijusī darbiniece izteica neglaimojošus apgalvojumus – “Facebook” pelna uz savu lietotāju drošības un labklājības rēķina. Aptaujas dalībnieki arī atzinuši, ka ne visai patikusi kompānijas zīmola maiņa. Tāpat sūdzības bijušas par vārda brīvības ierobežošanu, dezinformācijas izplatīšanu un demokrātijas graušanu. Arvien lielākas bažas tiek saistītas arī ar “Instagram” ietekmi uz lietotāju, īpaši bērnu un pusaudžu, garīgo veselību un privātumu. Tā, ka sanāk visai pagarš saraksts ar mīnusiem.

    Reklāma

    Jāatzīst, ka “Meta” visai pārliecinoši sasniegusi “Gada sliktākās kompānijas” titulu, saņemot uz pusi vairāk balsu nekā otrās vietas ieguvējs – Ķīnas e-komercijas gigants “Alibaba”. Atliek cerēt, ka “Meta” mācās no kļūdām un nākamgad par sevi radīs labāku iespaidu, piedomājot vismaz pie lietotāju drošības un privātuma.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Nene
    20.12.2021 08:36

    Nelietoju to draņķi.
    Veselībai kaitīgs, kā narkotika.

    Name*
    20.12.2021 08:56

    Rakstā ir rakstīts, lai lasītājs min 3 reizes, kura ir sliktākā kompānija šajā gadā. Manuprāt virsrakstu vajadzētu tad labot, piemēram, — “Yahoo Finance” aptaujā atzīta, ka “Gada sliktākā kompānija” ir…
    Bildi arī nomainīt vajadzētu, lai lasītājs to uzreiz neuzinātu. Savādāk tas teikums, kur lasītājs var minēt 3 reizes ir lieki rakstīta, jo titulbildē un titullā jau tas ir pateikts.

    Sesks
    20.12.2021 09:30

    Vai ta naf otrādi ? Daudzi izlasa tikai virstakstu !

    Name*
    20.12.2021 10:45

    Sanāk tie kuri nelasa virsrakstus viņi atver rakstu dēļ bildes?
    Pēc komentiem ko bieži izlasu ir sajūta, ka cilvēki tieši rakstu nelasa. Kā arī sanāk bieži nosūtīt drukas kļūdas, jo raksts nav lasīts. Piemēram, Toyotas EV rakstā (15.12) vēl nav beigas izlabotas, kaut vai tur jau komentārs ir uzrakstīts no cita lietotāja.

    gron
    20.12.2021 12:59

    man personīgi ir vienalga par rakstā uzskaitītajiem iemesliem, kāpēc ienīst Facebooku. Man vairāk naidu rada tieši visi mēsli ko FB ir salicis savos produktos. Dažbrīd rodas sajūta, ka vēl nedaudz un Facebook+ Instagram būs vide, kur satikties reklāmistiem un uzmanības tīkotājiem, kuri ir gatavi maksāt par sponsored attēliem, lai tik vairāk laiku un šēru. Priekš parastajiem cilvēkiem, kuri grib izmantot šos soctīklus saziņai ar saviem draugiem, šie tīkli kļūst neizmantojami. Instagramu vispār var nosaukt par RandomGram. Savu draugu bildes bieži vien nemaz neredzi savā news feedā, jo redz algoritms labāk rāda sponsored bildes + pašu promotētos kontus. Ja neesmu dienu bijis instagramā, tad man gribētos ticēt, ka man vbūtu jāredz savā main feedā viss savu draugu saliktais saturs. A man parāda pāris draugu bildes un pārējais ir ļoti lielā daudzumā iemaisītas reklāmas un mēsli. Nelietojams soctīkls, kurš vairs nepilda savu galveno funkciju. Rodas sajūta, ka reklāmu nekad nevar būt par daudz un cilvēces attīstības viens no galvenajiem faktoriem būs spēja tuvu 100% piepildīt mūsu dzīves ar reklāmām, jo reklāmas tak ir pirmajā vietā nevis lietošanas pieredze.
    ajjj :( 2012. gads bija tik skaists un zāle bija tik zaļa.

    Dolan
    20.12.2021 13:59
    Reply to  gron

    Man liekas, ka visi soctīki, īpaši paši lielākie, pēdējos gados ir vienkārši transformējušies par reklāmas platformām. FB 90% mana feed ir reklāmas, YT vispār nav iespējams lietot bez Premium vai Vanced – divas reklāmas sākumā, divas vidū, beigās, baneri visapkārt. Gaidu brīdi, kad kāds me’ģinās atrast YT video, kā veikt sirds masāžu vai māklīgo elpināšanu, bet nepaspēs, jo būs Drogu un McDonalsjuanā burgera piedāvājums jāparāda sākumā

    Nelabojams
    20.12.2021 18:25
    Reply to  Dolan

    Dīvaini, man FB reklāmas parādās pāris reizes mēnesī un arī tad nelielā skaitā. Skatot newsfeed, pa ceļam izbanoju tās visas kā nepiemērotas un tad atkal uz mēnesi ir pilnīgs miers!

    ggggg
    20.12.2021 15:38

    Ja godīgi, nesaprotu, kā var tā sačakarēt PR kā to ir izdarījis FB. Un klāt pie visas tās privacy jezgas, visnīstākais CEO izziņo savu Matrix stila vīziju. Tiešām gribētos zināt, kas viņu PR cilvēkiem prātā. Bez jokiem un ironijas.

    Roberts
    20.12.2021 17:51

    Pazīstu cilvēkus kas šī gada laikā 5 – 6 mēnešus ir bijuši nobanoti.
    Jo bots jeb AI ir reti tups FB.
    Ņemot vērā cik ilgi viņi nav banojuši antivakseru saturu. Un cik aktīvi tiek banoti visi tie kurus nosūdz kremlini.

    Reklāma