Reklāma

“Meta” plāno atvērt fiziskus veikalus, kur tirgos metaversa aprīkojumu – VR un AR ierīces

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Kompānija “Meta” (agrāk pazīstama kā “Facebook”) jau pērn apsvēra fizisku veikalu izveidi. Šī iecere šobrīd kļuvusi īpaši aktuāla, kad uzņēmums mainījis zīmolu un vairāk runā par metaversa izveidi un tā sniegtajām iespējām. Ja “Meta” tomēr atvērs fiziskus veikalus, tie kalpos vairāk pieredzes sniegšanai, iepazīstinot tuvāk ar “Reality Labs” nodaļas izstrādātajām virtuālās un papildinātās realitātes (VR & AR) ierīcēm un ļaujot nedaudz ielūkoties citā pasaulē.

Ierīču klāstā galvenokārt būs atrodamas “Oculus Quest” (drīzumā “Meta Quest”) VR brilles un “Portal Go” gadžeti. Tāpat klienti varētu ievērtēt jaunās AR brilles “Ray-Ban Stories“, ko “Facebook” izstrādāja kopā ar “Ray-Ban”.

“The New York Times” raksta, ka fizisko veikalu mērķis būtu radīt saikni ar klientiem un rosināt tajos “ziņkāri”. Tajos varētu brīvi izmēģināt ierīces, iekāpjot virtuālajā pasaulē. Uzņēmums iepriekš jau apsvēris vairākus iespējamos veikala nosaukumus, tostarp “Facebook Hub”, “Facebook Commons”, “Facebook Innovations”, “Facebook Reality Store” un “From Facebook”. Visticamāk, tie nedaudz mainīsies, kad “Facebook” oficiāli pārtaps par “Meta”.

Ja “Meta” savu ieceri par fiziskiem veikaliem patiesi īstenos, tad pirmais no tiem atradīsies Kalifornijā, netālu no “Reality Labs” biroja. Vēlāk jau tie, iespējams, atvērsies arī citviet ASV un ārpus tām.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kueto
08.11.2021 13:18

cool bet virtuālā pasaule nespēs sniegt to ko dod reālā,būsim godīgi

digitalk
08.11.2021 13:46
Reply to  Kueto

toties AR ir ļoti daudzsološas perspektīvas, kad būs atrisināti tehniskie jautājumi.

Muah
09.11.2021 11:40
Reply to  Kueto

Un reālā pasaule nespēs sniegt to ko dod virtuālā, būsim godīgi.

pitonsxxl
09.11.2021 12:31

cerams, ka to nosauks par METAshops !

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: