Kompānija “Meta” (agrāk pazīstama kā “Facebook”) jau pērn apsvēra fizisku veikalu izveidi. Šī iecere šobrīd kļuvusi īpaši aktuāla, kad uzņēmums mainījis zīmolu un vairāk runā par metaversa izveidi un tā sniegtajām iespējām. Ja “Meta” tomēr atvērs fiziskus veikalus, tie kalpos vairāk pieredzes sniegšanai, iepazīstinot tuvāk ar “Reality Labs” nodaļas izstrādātajām virtuālās un papildinātās realitātes (VR & AR) ierīcēm un ļaujot nedaudz ielūkoties citā pasaulē.
Ierīču klāstā galvenokārt būs atrodamas “Oculus Quest” (drīzumā “Meta Quest”) VR brilles un “Portal Go” gadžeti. Tāpat klienti varētu ievērtēt jaunās AR brilles “Ray-Ban Stories“, ko “Facebook” izstrādāja kopā ar “Ray-Ban”.
“The New York Times” raksta, ka fizisko veikalu mērķis būtu radīt saikni ar klientiem un rosināt tajos “ziņkāri”. Tajos varētu brīvi izmēģināt ierīces, iekāpjot virtuālajā pasaulē. Uzņēmums iepriekš jau apsvēris vairākus iespējamos veikala nosaukumus, tostarp “Facebook Hub”, “Facebook Commons”, “Facebook Innovations”, “Facebook Reality Store” un “From Facebook”. Visticamāk, tie nedaudz mainīsies, kad “Facebook” oficiāli pārtaps par “Meta”.
Ja “Meta” savu ieceri par fiziskiem veikaliem patiesi īstenos, tad pirmais no tiem atradīsies Kalifornijā, netālu no “Reality Labs” biroja. Vēlāk jau tie, iespējams, atvērsies arī citviet ASV un ārpus tām.
cool bet virtuālā pasaule nespēs sniegt to ko dod reālā,būsim godīgi
toties AR ir ļoti daudzsološas perspektīvas, kad būs atrisināti tehniskie jautājumi.
Un reālā pasaule nespēs sniegt to ko dod virtuālā, būsim godīgi.
cerams, ka to nosauks par METAshops !