Reklāma

“Tesla” tirgus vērtība pirmo reizi sasniedz triljonu dolāru

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

Pirmdiena, 25. oktobris, visai veiksmīgi izvērtās Īlona Maska vadītajai kompānijai “Tesla” un ikvienam tās akcijas turētājam. Lielā mērā pateicoties tam, ka auto nomas kompānija “Hertz” iegādājās 100 000 “Tesla” automašīnas 4,2 miljardu ASV dolāru vērtībā, uzņēmuma tirgus vērtība strauji sāka kāpt un pirmdienas pēcpusdienā pārsniedza vienu triljonu dolāru.

Šis ir uzņēmuma lielākais pagrieziena punkts 11 gadu laikā kopš kļuva par publisku kompāniju. Tas “Tesla” tagad ļauj atrasties vienā plauktiņā kopā ar “Apple”, “Amazon”, “Facebook” un “Google”, kuru visu tirgus vērtība pārsniedz triljonu dolāru.

Šo nevis skrējienu, bet gan sprintu viena triljona virzienā iesāka auto nomas uzņēmums “Hertz”. Interesantā kārtā tas nesen izkļuva no bankrota un jau spēja atļauties tik lielu pirkumu. Uzņēmums iegādājās 100 000 “Tesla Model 3” auto, kas būs pieejami nomai ASV un atsevišķās Eiropas pilsētās no nākamā mēneša. Šeit jāpiebilst, ka “Tesla Model 3” septembrī bija pārdotākais transportlīdzeklis Eiropā. Tā bija pirmā reize, kad elektroauto pārspēj iekšdedzes dzinēju automobiļu pārdošanas apjomus.

Līdz ar “Tesla” tirgus vērtības uzlidošanu kosmosā ieguvēji bija arī visi tie, kuriem pieder kāda daļa uzņēmuma akciju. To vērtība pirms tirgus slēgšanas pirmdienā apstājās pie +12,66% jeb 1024 USD par vienu akciju. Vienlaikus tā ir arī pirmā reize, kad “Tesla” akcijas vērtība sasniedz un pārsniedz 1000 USD.

Būtiski, ka “Tesla” tirgus vērtības kāpumu ietekmēja ne tikai šis vērienīgais darījums, bet arī pozitīvie trešā ceturkšņa rādītāji. Uzņēmuma neto ienākumi sasniedza 1,62 miljardus USD, kas ir gandrīz piecas reizes vairāk nekā pērn tajā pašā laikā, kad uzņēmums nopelnīja 331 miljonu dolāru. Kopējie “Tesla” ieņēmumi trešajā ceturksnī sasniedza 13,76 miljardus dolāru, kas ir par 56% vairāk nekā pērn šajā laikā periodā un par 15% vairāk nekā šī gada otrajā ceturksnī.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma