Reklāma

Baumo, ka “Facebook” grasās mainīt savu nosaukumu

Jaunākie raksti

“Twitter” aizliedz publicēt foto un video ar personām bez viņu piekrišanas

"Twitter" turpina paplašināt centienus nodrošināt saviem lietotājiem privātumu un nu nācis klajā ar vēl vienu jaunumu. Ikvienam lietotājam turpmāk...

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Saskaņā ar ziņu medija “The Verge” publicēto informāciju, sociālo mediju gigants “Facebook” ir uzsācis zīmola maiņu un vēlas sev citu nosaukumu. Plānots, ka šīs vērienīgās pārmaiņas tiks uzsāktas jau nākamnedēļ. Zīmola maiņa, visticamāk, saistīta ar uzņēmuma jauno fokusu – metaversa izveidi, kā arī vēl neizlaisto sociālo virtuālās realitātes pasauli “Horizon Worlds”.

Skaidrots, ka pats sociālais tīkls “Facebook” saglabās savu zīmolu un atradīsies zem jaunā mātesuzņēmuma kopā ar “Messenger”, “Instagram”, “WhatsApp” un “Oculus”. Šis scenārijs līdzinās “Google” veiktajām pārmaiņām 2015. gadā, radot mātesuzņēmumu “Alphabet”, zem kura atrodas gan pats “Google”, gan citi projekti.

“The Verge” norāda, ka “Facebook” zīmola maiņa šobrīd tiekot turēta lielā noslēpumā, pat ne visi uzņēmuma augstākos amatus ieņemošie ir par to lietas kursā.

“Facebook” vadītājs Marks Zakerbergs jau diezgan sen pievērsies idejai padarīt “Facebook” par metaversa kompāniju un jau spēris pāris soļus šī mērķa sasniegšanā. Piemēram, gada sākumā izveidoja komandu, kuras uzdevums ir veidot metaversu. Septembrī uzņēmums kopā ar “Ray-Ban” izlaida savas papildinātās realitātes brilles “Ray-Ban Stories“. Savukārt pirms pāris dienām “Facebook” atklāja, ka nākamo piecu gadu laikā Eiropas Savienībā plāno radīt 10 000 jaunu darbavietu, kuras ieņems virtuālās un papildinātās realitātes speciālisti.

Vienlaikus ziņa par “Facebook” rebrendingu joprojām ir baumu līmenī, uzņēmums šo informāciju nav nedz apstiprinājis, nedz komentējis.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Karlis Tortuzis
30.10.2021 04:27

Face Cook?? 🤔

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: