Web Analytics
More
    Reklāma

    Baumo, ka “Facebook” grasās mainīt savu nosaukumu

    Jaunākie raksti

    Saskaņā ar ziņu medija “The Verge” publicēto informāciju, sociālo mediju gigants “Facebook” ir uzsācis zīmola maiņu un vēlas sev citu nosaukumu. Plānots, ka šīs vērienīgās pārmaiņas tiks uzsāktas jau nākamnedēļ. Zīmola maiņa, visticamāk, saistīta ar uzņēmuma jauno fokusu – metaversa izveidi, kā arī vēl neizlaisto sociālo virtuālās realitātes pasauli “Horizon Worlds”.

    Skaidrots, ka pats sociālais tīkls “Facebook” saglabās savu zīmolu un atradīsies zem jaunā mātesuzņēmuma kopā ar “Messenger”, “Instagram”, “WhatsApp” un “Oculus”. Šis scenārijs līdzinās “Google” veiktajām pārmaiņām 2015. gadā, radot mātesuzņēmumu “Alphabet”, zem kura atrodas gan pats “Google”, gan citi projekti.

    Reklāma

    “The Verge” norāda, ka “Facebook” zīmola maiņa šobrīd tiekot turēta lielā noslēpumā, pat ne visi uzņēmuma augstākos amatus ieņemošie ir par to lietas kursā.

    “Facebook” vadītājs Marks Zakerbergs jau diezgan sen pievērsies idejai padarīt “Facebook” par metaversa kompāniju un jau spēris pāris soļus šī mērķa sasniegšanā. Piemēram, gada sākumā izveidoja komandu, kuras uzdevums ir veidot metaversu. Septembrī uzņēmums kopā ar “Ray-Ban” izlaida savas papildinātās realitātes brilles “Ray-Ban Stories“. Savukārt pirms pāris dienām “Facebook” atklāja, ka nākamo piecu gadu laikā Eiropas Savienībā plāno radīt 10 000 jaunu darbavietu, kuras ieņems virtuālās un papildinātās realitātes speciālisti.

    Vienlaikus ziņa par “Facebook” rebrendingu joprojām ir baumu līmenī, uzņēmums šo informāciju nav nedz apstiprinājis, nedz komentējis.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Karlis Tortuzis
    30.10.2021 04:27

    Face Cook?? 🤔

    Reklāma