Reklāma

Baumo, ka “Facebook” grasās mainīt savu nosaukumu

Jaunākie raksti

Samsung jau atkal lielas problēmas ar akumulatoriem (video)

Nu ko - jau atkal teju neskaitāmais dublis ar Samsung un akumulatoru problēmām. Viss aizsākās it kā ar Samsung...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #480 (29.09.2022)

29. septembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šodien ciemos Mikus no Bites. Kā klausīties Star FM...

Latvijā darbību uzsāks automašīnu abonēšanas platforma MyBee

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā. MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus...

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav...

“Sadales tīkls” augustā saņēmis rekordlielu elektrostacijas pieslēgšanas pieteikumu skaitu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" augustā no klientiem saņēmusi 214 pieteikumus elektrostacijas pieslēgšanai, kas ir rekordliels apjoms....

Saskaņā ar ziņu medija “The Verge” publicēto informāciju, sociālo mediju gigants “Facebook” ir uzsācis zīmola maiņu un vēlas sev citu nosaukumu. Plānots, ka šīs vērienīgās pārmaiņas tiks uzsāktas jau nākamnedēļ. Zīmola maiņa, visticamāk, saistīta ar uzņēmuma jauno fokusu – metaversa izveidi, kā arī vēl neizlaisto sociālo virtuālās realitātes pasauli “Horizon Worlds”.

Skaidrots, ka pats sociālais tīkls “Facebook” saglabās savu zīmolu un atradīsies zem jaunā mātesuzņēmuma kopā ar “Messenger”, “Instagram”, “WhatsApp” un “Oculus”. Šis scenārijs līdzinās “Google” veiktajām pārmaiņām 2015. gadā, radot mātesuzņēmumu “Alphabet”, zem kura atrodas gan pats “Google”, gan citi projekti.

“The Verge” norāda, ka “Facebook” zīmola maiņa šobrīd tiekot turēta lielā noslēpumā, pat ne visi uzņēmuma augstākos amatus ieņemošie ir par to lietas kursā.

“Facebook” vadītājs Marks Zakerbergs jau diezgan sen pievērsies idejai padarīt “Facebook” par metaversa kompāniju un jau spēris pāris soļus šī mērķa sasniegšanā. Piemēram, gada sākumā izveidoja komandu, kuras uzdevums ir veidot metaversu. Septembrī uzņēmums kopā ar “Ray-Ban” izlaida savas papildinātās realitātes brilles “Ray-Ban Stories“. Savukārt pirms pāris dienām “Facebook” atklāja, ka nākamo piecu gadu laikā Eiropas Savienībā plāno radīt 10 000 jaunu darbavietu, kuras ieņems virtuālās un papildinātās realitātes speciālisti.

Vienlaikus ziņa par “Facebook” rebrendingu joprojām ir baumu līmenī, uzņēmums šo informāciju nav nedz apstiprinājis, nedz komentējis.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Karlis Tortuzis
30.10.2021 04:27

Face Cook?? 🤔

Reklāma