Reklāma

RIDE atklāj uzlādes staciju pie tirdzniecības centra “Akropole”

Jaunākie raksti

Ķirurgi pirmo reizi veiksmīgi savienojuši ģenētiski modificētas cūkas nieri ar cilvēka organismu

Zinātnieki spēruši platu soli cūku orgānu transplantācijā. Pirmo reizi pētnieki ģenētiski modificētas cūkas nieri veiksmīgi savienojuši ar cilvēka organismu....

Razer uzsāk piedāvāt procesora dzesētājus, korpusa ventilatorus un barošanas blokus

Razer izziņojis jaunus datora aksesuārus un pat svarīgas detaļas, kas arī tiks aprīkotas ar Razer RGB izgaismojumu. Razer Kunai...

“Facebook Messenger” grupu videozvanos ienes papildinātās realitātes efektus

Turpinot attīstīt konceptu par metaversa kompāniju, "Facebook" nācis klajā ar jaunām funkcijām, kas "Messenger" grupu zvanus izkrāsos košākus, ienesot...

Videospēle Among Us gada beigās būs pieejama Xbox un PlayStation konsolēs

Par visai patīkamie jaunumiem paziņojuši šobrīd aktuālās videospēles Among Us izstrādātāji Innersloth, jo sākot no 14. decembra tā būs...

Sony izziņo Alpha A7 IV pilna kadra matricas fotoaparātu

Sony Alpha A7 IV ir jaunākais ražotāja pilna kadra matricas fotoaparāts. Alpha A7 IV fotoaparāts izmanto 33 megapikseļu Exmor...

Elektrovelosipēdu koplietošanas pakalpojuma sniedzēja RIDE lietotājiem tagad ir iespēja iegūt bonusu, noslēdzot braucienu un uzliekot lādēties elektrovelosipēdu pie RIDE uzlādes stacijas.

Pirmā RIDE uzlādes stacija atrodas pie Akropoles. Šī ir pirmā no daudzām citām RIDE uzlādes stacijām, pie kurām uzliekot RIDE elektrovelosipēdu lādēties, lietotāji var iegūt 10% bonusu no sava pēdējā brauciena virtuālajā makā.

“Elektrovelosipēdu uzlādes stacijas “VeloBox” pie Akropoles ir jau no tirdzniecības centra atklāšanas. Tās radīja un izgatavoja mātes uzņēmums TrafoNet sadarbībā ar partneriem. Mēs nolēmām, ka jāizmanto iespēja uzsākt tuvāku sadarbību ar t/c Akropole, un pielāgojām elektrovelosipēdu uzlādes staciju RIDE vajadzībām. T/c Akropole veidojas kā mobilitātes punkts, kurā var veikt arī RIDE uzlādi,” Edgars Jākobsons, RIDE valdes priekšsēdētājs un uzņēmuma attīstības vadītājs

Uzlādes stacija atrodas pie Akropoles E ieejas un pati uzlāde ir lietotājam draudzīga: piebraucot RIDE marķētājā vietā, iesprauž uzlādes vadu, kas pieejams pie uzlādes stacijas, un uzlāde tiek automātiski uzsākta. Uzlādi pārtrauc izņemot vadu, kuru pēc tam novieto karājoties pie uzlādes stacijas. RIDE elektrovelosipēdi pie Akropoles ir jānovieto speciāli tiem paredzētā vietā pie E vai B ieejas pie RIDE zīmes.

“Šī vasara RIDE bija ļoti karsta! Suecas kanālā iesprūda mūsu jaunie elektrovelosipēdi, kam sekoja mežonīgais karstums jūlijā. Sezona vēl nav beigusies un mēs ceramam, ka laikapstākļi lutinās mūs vēl kādu laiku. Mūsu klienti ir ļoti apmierināti ar sniegto pakalpojuma kvalitāti, par ko liecina vērtējumi pēc braucieniem. Šogad mūsu elektrovelosipēdi nobraukuši 796 tūkstošus kilometru, ar ko pietiek, lai veiktu distanci līdz Mēnesim un atpakaļ. Mēs rūpējamies, lai mūsu klienti, izbaudot braucienu, nokļūtu vēlamajā vietā un laikā. Lai servisa kvalitāti varētu turpināt nodrošināt, mēs aicinām klientus nebraukt divatā un iesniegt atbilstošu bildi pēc brauciena,” Edgars Jākobsons, RIDE valdes priekšsēdētājs un uzņēmuma attīstības vadītājs

RIDE elektrovelosipēdu koplietošanu sāka piedāvāt pagājušā gada vasarā un šogad savu elektrovelosipēdu klāstu papildināja ar jauniem modeļiem, piedāvājot saviem klientiem nu jau vairāk nekā 300 elektrovelosipēdus Rīgā un Pierīgā. RIDE pakalpojumu ir izvēlējušies izmantot 50 tūkstoši klientu un kopš atklāšanas ir veikts teju 1 miljons km ar RIDE.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Elektrovelosipedu ? Kur vinam ir pedali ??

šis CSDD un ceļu policijas bezzobainais bulšits jau tika apspriests agrāk. nevienam valstī nav akna atsaukt licenci, jo visdrīzāk “roka roku mazgā”.

@digitalk starpcitu sadi izskatas ists elektro velosipeds irei
https://tartu.ee/en/bikeshare

Izskatās, ka pedāļi ir, bet laikam kaut kā nolokāmi. Neesmu pētījis ar to saistītus likumus Latvijā, bet citur elektrovelosipēdi drīkst darboties tikai, kamēr min pedāļus. Ja Latvijas likumos nekas tāds nav, tad laikam ar nolokāmajiem pedāļiem nekas nav pārkāpts.

Noskrūvēti.

Šie braucamie gan būtu jāpārceļ uz ielas braucamo daļu līdzīgi kā zilie Skok braucamie. Uz trotuāra gājējiem šie ir vēl bīstamāki par skūteriem. Un braucēji cik redzēts, ir vēl bezkaunīgāki un pofigistiskāki.

Ir ir ne vienu reiz vien esmu redzejis ar siem parvietojoties loti agresivi. Un uz sitiem brauc stabili divata. elektro scooteristus kas brauc divata var parmacit apdzenot un strauji nobremzejot rezultata vini lido. ar siem ir grutak.

pārmācīt? ja nolidos līdz traumām, gaidi krimināllietu ar pamatojumu ‘agresīva braukšana’. es tevi atbalstu kopējā koncepcijā, bet arī ar idiotu dzīvībām tik ļoti nevajadzētu riskēt, lai pierādītu savu taisnību.

Un uzlade ar vadu pievienosanu ir totals arhaisms var redzet ka ieviesot vini nav domajusi par funkcionalitati.
daudz funkcionalaks risinajums butu dock stacija kura iegruzot ierici vins fiksejas uzreiz uz app atnak info ka brauciens beidzies un sakas baterijas uzlade.

Reklāma
Reklāma
Reklāma