Web Analytics
More
    Reklāma

    OnePlus vadītājs iezīmē uzņēmuma nākotnes stratēģiju telefonu piedāvājumā

    Jaunākie raksti

    Viedtālruņu ražotājs OnePlus jūnijā paziņoja par apvienošanos ar uzņēmumu Oppo, tagad prezentējot skaidrākus nākotnes plānus viedtālruņu attīstībā un piedāvājumā, šo plānu nodēvējot par OnePlus 2.0.

    Jaunā stratēģija balstīsies uz to, lai joprojām saviem klientiem nodrošinātu telefonu modeļus, kuri ir tehniski spējīgi un darbojas ļoti plūdeni, saglabājot salīdzinoši zemu cenu. OnePlus nākotnes plānos ietilpst vēlme pārdot lētākos un vidējā budžeta modeļus lokālajiem tirgiem, bet premium segmenta modeļi tiks piedāvāti globāli. Piemēram, šobrīd esošie Nord sērijas modeļi visticamāk nebūs pieejami globāli, tomēr šī sērija būs pietiekami jaudīga. Tāpat uzņēmums cītīgi strādās pie kameru attīstības, par ko ir saņemta vislielākā kritika. Ir jau zināms par iespaidīgo sadarbību ar uzņēmumu Hasselblad, kam vajadzētu nodrošināt kameru uzlabošanos, tomēr pirmie rezultāti nav bijuši tik iepriecinoši, redzēsim, ko nesīs nākamie OnePlus modeļi.

    Reklāma

    Avots: OnePlus

    Tāpat apvienojoties ar Oppo, tiks savienotas abu uzņēmumu radītās operētājsistēmas, radot jaunu Unified OS. Par to pagaidām nav pārāk daudz informācijas, tomēr sagaidāms, ka tā būs vairāk balstīta uz vieglo lietojamību, kādu iepriekš sniegusi OnePlus Oxygen OS versija. Kā norāda informācija, tad Unified OS būs pieejama OnePlus flagmaņu modeļiem, kas tiks izlaisti 2022. gadā. Pagaidām izklausās, ka OnePlus savā ziņā ir zaudējusi tās unikālās pozīcijas, kad tirgū ienāca kā “flagmaņu killeris”, nākotnē piedāvājot attiecīgās cenu kategorijas telefonus, kas būs līdzīgi Apple un Samsung.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma