Reklāma

OnePlus vadītājs iezīmē uzņēmuma nākotnes stratēģiju telefonu piedāvājumā

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Viedtālruņu ražotājs OnePlus jūnijā paziņoja par apvienošanos ar uzņēmumu Oppo, tagad prezentējot skaidrākus nākotnes plānus viedtālruņu attīstībā un piedāvājumā, šo plānu nodēvējot par OnePlus 2.0.

Jaunā stratēģija balstīsies uz to, lai joprojām saviem klientiem nodrošinātu telefonu modeļus, kuri ir tehniski spējīgi un darbojas ļoti plūdeni, saglabājot salīdzinoši zemu cenu. OnePlus nākotnes plānos ietilpst vēlme pārdot lētākos un vidējā budžeta modeļus lokālajiem tirgiem, bet premium segmenta modeļi tiks piedāvāti globāli. Piemēram, šobrīd esošie Nord sērijas modeļi visticamāk nebūs pieejami globāli, tomēr šī sērija būs pietiekami jaudīga. Tāpat uzņēmums cītīgi strādās pie kameru attīstības, par ko ir saņemta vislielākā kritika. Ir jau zināms par iespaidīgo sadarbību ar uzņēmumu Hasselblad, kam vajadzētu nodrošināt kameru uzlabošanos, tomēr pirmie rezultāti nav bijuši tik iepriecinoši, redzēsim, ko nesīs nākamie OnePlus modeļi.

Avots: OnePlus

Tāpat apvienojoties ar Oppo, tiks savienotas abu uzņēmumu radītās operētājsistēmas, radot jaunu Unified OS. Par to pagaidām nav pārāk daudz informācijas, tomēr sagaidāms, ka tā būs vairāk balstīta uz vieglo lietojamību, kādu iepriekš sniegusi OnePlus Oxygen OS versija. Kā norāda informācija, tad Unified OS būs pieejama OnePlus flagmaņu modeļiem, kas tiks izlaisti 2022. gadā. Pagaidām izklausās, ka OnePlus savā ziņā ir zaudējusi tās unikālās pozīcijas, kad tirgū ienāca kā “flagmaņu killeris”, nākotnē piedāvājot attiecīgās cenu kategorijas telefonus, kas būs līdzīgi Apple un Samsung.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma