Reklāma

Facebook sāks piedāvāt “fantasy” tipa spēles

Jaunākie raksti

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

Sociālais tīkls Facebook paziņojis par to sāks piedāvāt “fantasy” tipa spēles, kuras plašāk zināmas tieši to cilvēku vidū, kuri aktīvi seko līdz dažādiem sporta veidiem un cīnās savā starpā, izmantojot reālus sporta datus.

Facebook sāks piedāvāt plaša mēroga piedāvājumu šī tipa spēlēm, sākot ar vienkāršākām sporta spēļu versijām līdz iespējai veikt dažādas likmes un izvēles populārākajos TV šovos, kā “Survivor” un “The Bachelorette”. “Fantasy” tipa spēles sākotnēji būs pieejamas ASV un Kanādas lietotājiem abās mobilājās platformās – Android un iOS. Pirmā spēle būs Pick & Play, sadarbojoties ar Whistle Sports, kurā fani saņems punktus par to, ja tiks uzminēti dažādu sporta spēļu rezultāti un uzvarētāji, kā arī spēlētāju gūto punktu skaits un citi statistiskie elementi spēles gaitā.

Tālākajos mēnešos šīs spēles tiks papildinātas ar iespēju likt likmes par notikumiem dažādos TV šovos un popkultūrā, lai piedotu papildu asumiņu, sekojiet tiem. Īpaša spēle tiks atvēlēta arī beisbola faniem. Tāpat Facebook ļaus lietotājiem veidot savas līgas, lai sacenstos ar draugiem vai citiem faniem, kas šobrīd ir pats izplatītākais veids, piemēram, tiem, kuri seko NBA un NHL spēlēm. Sociālā tīkla mērķis ir palielināt lietotāju pavadīto laiku lietotnē, jo tā sāk zaudēt pozīcijas nevienam citam kā TikTok. Zinu, ka manās draugu aprindās šīs “fantasy” tipa spēles ir ļoti populāras un aktuālas, līdz ar to jaunā izklaides iespēja varētu nākt par labu Facebook.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: