Reklāma

Google šogad Apple samaksājusi 15 miljardus dolāru, lai būtu galvenā iOS meklētājprogramma

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Pasaulē populārākā meklētājprogramma Google varētu būt šķīrusies no iespaidīgiem 15 miljardiem dolāru, lai atkal kļūtu par Apple iPhone mobilās operētājsistēmas galveno meklētājprogrammu.

Google no šīs iespaidīgās summas šķīrusies 2021. finanšu gadā, lai atkal turpinātu iesākto sadarbību ar Apple, un kļūtu par galveno meklētājprogrammu iPhone un iPad ierīcēs, kā arī interneta pārlūkā Safari. Tāpat redzams, ka šķiršanās no tik iespaidīgas naudas summas joprojām nes rezultātus, un norāda uz Apple pozīcijām mobilo ierīču tirgū. Kā norāda analītiķi, tad jau nākamajā finanšu gadā summa varētu palielināties vēl par ceturto daļu, sasniedzot pat 20 miljardus dolāru.

Atskatoties vēsturē, tad 2014. gadā par šādu privilēģiju Google šķīrās no 1 miljarda dolāru, bet šo septiņu gadu laikā summa jau ir kļuvusi piecpadsmit reizes lielāka. Salīdzinājumā pagājušajā gadā uzņēmums Apple samaksājis aptuveni 12 miljardus dolāru par šo iespēju. Šajā gadā samaksātā summa sastāda 9% no bruto peļņas, un tas nozīmē, ka šāda summa tiek apzināta maksāta savam konkurentam, norādot uz visai interesantu paradoksu. Taču pagaidām Google nevēlas padoties konkurentiem un turpinās sadarboties ar Apple. Cīņā par vietu kā galvenajai Apple meklētājprogrammai iesaistās arī Microsoft un Yahoo.

Iespējams, ka nākamajos gados šajā sadarbībā varētu iejaukties kontrolējošās varasiestādes, jo summa kļūst tik liela, ka nemaz citiem uzņēmumiem neļauj iesaistīties atbilstošā konkurencē.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma