Reklāma

“Twitter” palaiž maksas audio saziņas pakalpojumu “Ticketed Spaces”

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Vasaras sākumā ziņojām, ka “Twitter” strādā pie virtuālo istabu funkcijas “Ticketed Spaces”. Tā ir maksas versija “Twitter Spaces” – audio tērzēšanas istabām, kas ir tiešs konkurents audio saziņas lietotnei “Clubhouse“. Tā kā mūsdienās reti kas pieejams par brīvu, savu dienas gaismu nu ieraudzījušas “Twitter” maksas virtuālās istabas “Ticketed Spaces”, kas satura veidotājiem ļaus iekasēt naudu par piekļuvi ekskluzīvām tiešsaistes audio sarunām.

Kā jau tas bieži notiek – sākotnēji “Ticketed Spaces” būs ļoti ierobežota piekļuve – tas attiecas gan uz pašiem maksas virtuālo istabu izveidotājiem, gan klausītājiem. “Twitter” atklājis, ka sākumā šo iespēju varēs izmantot “iOS” ierīču īpašnieki un daži virtuālo istabu izveidotāji, kuri jau savlaicīgi pieteikušies šim pakalpojumam.

Ja piedāvātais saturs “Ticketed Spaces” būs gana interesants un saistošs, virtuālo istabu izveidotāji varēs piesaistīt plašu klausītāju loku un tikt pie visai pievilcīgām naudas summām. Kas attiecas uz peļņu, “Twitter” atklājis, ka istabu saimnieki varēs paturēt līdz 97% no pirmajiem nopelnītajiem 50 000 USD. Savukārt, ja šo summu izdodas pārsniegt, varēs paturēt līdz 80% no nopelnītā. Virtuālo istabu izveidotāji paši varēs noteikt gan biļešu cenas, gan auditorijas lielumu.

“Ticketed Spaces” pašreiz ir viena no tādām ievērojamākajām “Twitter” maksas funkcijām, un izskatās, ka uzņēmums pamazām padara savu platformu satura veidotājiem draudzīgāku. “Twitter” pašreiz eksperimentē arī ar citām maksas iespējām, piemēram, “Tip Jar“, kas lietotājiem dod iespēju finansiāli atbalstīt savus iecienītākos “Twitter” profilus, “Super Follows” – kas ļauj saņemt ekskluzīvu maksas saturu un dažādiem abonementu plāniem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma