Sonos saviem klientiem izsūtījis aptauju, kurā tikusi prezentēta ideja par savu balss asistentu, lai novērtētu potenciālo ieinteresētību šādā funkcionalitātē.
Pavisam nesen manās rokās nonāca jaunākais Sonos Roam bezvadu skaļrunis, kurš līdzīgi citiem uzņēmuma produktiem ir aprīkots ar Google Assistant un Amazon Alexa atbalstu. Tomēr izskatās, ka Sonos varētu attīstīt savu risinājumu. Kā galvenie plusi tam būtu iespēja nodrošināt lielāku lietotāju privātumu, informāciju nenodot trešo pušu servisiem. Tāpat nebūtu nepieciešams savienojums ar internetu, jo visi vaicājumi tiktu apstrādāti pašā ierīcē. Sonos pārstāvis pagaidām minēja faktoru, ka uzņēmums ar šādu aptauju vēlas uzzināt klientu viedokli un ik pa laikam veic līdzīgu izpēti, tāpēc tas uzreiz nenozīmē attīstīt savu balss asistentu.
Tā darbība būtu pavisam ierasta, ļaujot pārslēgt dziesmas, prasīt atskaņot noteiktu saturu, kā arī mūziku atskaņot dažādos Sonos skaļruņos. Balss asistents arī spētu ātrāk darboties, jo apstrāde notiktu pašā ierīcē, bet to varētu izsaukt ar balss komandu “Hey Sonos”. Vēl viens fakts, kas šo ideju pastiprina ir tas, ka 2019. gadā Sonos iegādājās mākslīgā intelekta balss vadības platformu Snips, kas īpaši koncentrējas uz privātumu. Tieši šis risinājums varētu būt kā pamats paša uzņēmuma balss asistentam.
No savas pieredzes gan laikam Sonos produktos labprāt redzētu tieši Apple asistenta Siri atbalstu, jo uzņēmums izceļ ērto sadarbību un savienojamību ar Apple, tomēr balss vadība iespējama ar konkurentu risinājumiem.
Kas ir Sonos un kāpēc man par to būtu jāzina? Neviens asistents neatbalsta latviešu valodu, lai varētu izmantot ikdienā.
Labāk izmantot vef radiotehnika s-90 pirmos modeļus