Reklāma

Francija liks straumēšanas servisiem investēt vietējā satura radīšanā

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Beidzot ir pienācis tas oficiālais brīdis, kad Francija kā pirmā no Eiropas Savienības dalībvalstīm dažādiem video straumēšanas servisiem pieprasīs investēt no 20 līdz 25% vietējā satura radīšanā.

Šīs izmaiņas, protams, skars tādus populārus servisus kā Netflix, Disney+, Apple TV+ u.c. Tiem pašiem gan būs iespējams izvēlēties cik lielu daļu attiecīgi investēt atpakaļ lokālajā saturā. Arī šī piektā vai ceturtā daļa no šiem ienākumiem tiks sadalīti proporcijās. Proti, 80% no summas tiks novirzīti franču šovu, TV paredzēto filmu un dokumentālo filmu radīšanā, bet atlikušie 20% būs paredzēti tieši kinofilmām. Šīs Eiropas Savienības direktīvas mērķis ir sadalīt audiovizuālo mediju ienākumus atbilstoši lietotāju pārstāvniecībai, lai tādējādi nedaudz saglabātu vietējā satura pārstāvniecību, balstoties uz to, kur serviss tiek lietots.

Francijā jau līdz šim kinofilmas video straumēšanas platformās bija iespējams rādīt tikai trīs gadus pēc tam, kad tās piedzīvojušas oficiālu kino debiju. Iestājoties jaunajiem regulējumiem, servisi tiks motivēti atvēlēt visus 25% franču satura radīšanai, kas šo gaidīšanas laiku samazinās laika posmā līdz 12 mēnešiem. Ja tie būs 20%, tad noteikti nāksies gaidīt pilnu gadu. Pateicoties šiem ierobežojumiem Netflix jau vairākus gadus nepiedalījās Kannu kinofestivālā. Pieejamā informācija liecina, ka Disney+ ir gatava veltīt visus 25% ienākumu vietējam saturam, bet Netflix gan paliks pie 20%.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
0822
07.07.2021 18:39

kārtējais komunisms – mēs labāk zinām, kā tev tērēt savu naudu…

Reklāma