Reklāma

Nvidia apgalvo, ka mobilās ierīces vēl nav gatavas ray tracing tehnoloģijai

Jaunākie raksti

Samsung jau atkal lielas problēmas ar akumulatoriem (video)

Nu ko - jau atkal teju neskaitāmais dublis ar Samsung un akumulatoru problēmām. Viss aizsākās it kā ar Samsung...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #480 (29.09.2022)

29. septembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šodien ciemos Mikus no Bites. Kā klausīties Star FM...

Latvijā darbību uzsāks automašīnu abonēšanas platforma MyBee

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā. MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus...

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav...

“Sadales tīkls” augustā saņēmis rekordlielu elektrostacijas pieslēgšanas pieteikumu skaitu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" augustā no klientiem saņēmusi 214 pieteikumus elektrostacijas pieslēgšanai, kas ir rekordliels apjoms....

Nesenā paziņojumā Nvidia CEO Jen-Hsun Huang paziņojis, ka mobilās ierīces vēl nav spējīgas sniegt tādas grafiskās iespējas kā jauno sēriju spēļu konsoles un personālie datori, un labākā cerība būtu izmantot videospēļu straumēšanas servisus, kā piemēram, GeForce Now.

Šis paziņojums nācis klajā pēc tam, kad AMD un Samsung atklāja informāciju par sadarbību savā starpā, strādājot pie mobilā procesora, kas būs spējīgs nodrošināt staru izsekojamību (angliski ray tracing) un dažādu kārtu ēnošanas. Tas viss padara videospēles vēl reālistiskākas, un tā ir viena no jaunajām lietām, kuras spēj nodrošināt PS5 un Xbox Series X spēļu konsoles. Tiesa, par AMD un Samsung sadarbību nav pārāk liela skaidrība, vai AMD radīs īpašus mobilos procesorus, kas spēs apstrādāt augstu grafisko slodzi vai arī tikai kādas speciālas komponentes Samsung radītajiem procesoriem.

Nvidia kā atbildi uz šo paziņojumu ir norādījusi uz tehniskajiem ierobežojumiem, kas fiziski neļauj izveidot tādas komponentes, lai tās ieliktu izmēros mazās ierīcēs, piemēram, viedtālruņos. Protams, tas saistīts arī ar jūtamo konkurences palielināšanos no AMD šajā jomā. Pavisam nesen arī parādījusies informācija, ka tieši Nvidia spēļu straumēšanas serviss varētu būt tā atslēga, kura ļautu spēlēt visas jaunākās un resursus patērējošākas spēles uz Apple ekosistēmas datoriem. Nvidia jau pirms vairākiem gadiem strādāja pie grafiskajiem risinājumiem ARM procesoriem, taču šos projektus apstādināja, un tieši tagad ir sākusies ARM procesoru jaunā ēra. Iespējams, tagad Nvidia to ļoti nožēlo.

Man gan pašam tāds iekšējs jautājums, cik gan nopietni jūs uztverat iespēju spēlēt “nopietnās” spēles viedtālruņos un vai tas būtu aktuāli pie noteiktām iespējām?

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
chances
07.06.2021 13:59

Protams, nvidia, ar to arī esat zaudējuši! AMD ir gudras galvas un strādīgas rokas, paņems to ko izlepušais nevēlās. Ray tracing ir vajadzīgs ne tikai spēlēm, bet arī modelēšanai – te arī būs atbilde uz “nopietno” jautājumu!

Reklāma