Reklāma

Nvidia apgalvo, ka mobilās ierīces vēl nav gatavas ray tracing tehnoloģijai

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Nesenā paziņojumā Nvidia CEO Jen-Hsun Huang paziņojis, ka mobilās ierīces vēl nav spējīgas sniegt tādas grafiskās iespējas kā jauno sēriju spēļu konsoles un personālie datori, un labākā cerība būtu izmantot videospēļu straumēšanas servisus, kā piemēram, GeForce Now.

Šis paziņojums nācis klajā pēc tam, kad AMD un Samsung atklāja informāciju par sadarbību savā starpā, strādājot pie mobilā procesora, kas būs spējīgs nodrošināt staru izsekojamību (angliski ray tracing) un dažādu kārtu ēnošanas. Tas viss padara videospēles vēl reālistiskākas, un tā ir viena no jaunajām lietām, kuras spēj nodrošināt PS5 un Xbox Series X spēļu konsoles. Tiesa, par AMD un Samsung sadarbību nav pārāk liela skaidrība, vai AMD radīs īpašus mobilos procesorus, kas spēs apstrādāt augstu grafisko slodzi vai arī tikai kādas speciālas komponentes Samsung radītajiem procesoriem.

Nvidia kā atbildi uz šo paziņojumu ir norādījusi uz tehniskajiem ierobežojumiem, kas fiziski neļauj izveidot tādas komponentes, lai tās ieliktu izmēros mazās ierīcēs, piemēram, viedtālruņos. Protams, tas saistīts arī ar jūtamo konkurences palielināšanos no AMD šajā jomā. Pavisam nesen arī parādījusies informācija, ka tieši Nvidia spēļu straumēšanas serviss varētu būt tā atslēga, kura ļautu spēlēt visas jaunākās un resursus patērējošākas spēles uz Apple ekosistēmas datoriem. Nvidia jau pirms vairākiem gadiem strādāja pie grafiskajiem risinājumiem ARM procesoriem, taču šos projektus apstādināja, un tieši tagad ir sākusies ARM procesoru jaunā ēra. Iespējams, tagad Nvidia to ļoti nožēlo.

Man gan pašam tāds iekšējs jautājums, cik gan nopietni jūs uztverat iespēju spēlēt “nopietnās” spēles viedtālruņos un vai tas būtu aktuāli pie noteiktām iespējām?

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Protams, nvidia, ar to arī esat zaudējuši! AMD ir gudras galvas un strādīgas rokas, paņems to ko izlepušais nevēlās. Ray tracing ir vajadzīgs ne tikai spēlēm, bet arī modelēšanai – te arī būs atbilde uz “nopietno” jautājumu!

Reklāma
Reklāma
Reklāma