Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” gatavojas ieviest emocijikonas

    Jaunākie raksti

    Marta izskaņā jau rakstījām, ka “Twitter” apsver izlaist funkciju, kas ierakstus ļautu novērtēt ar emocijikonām. Pēc diviem mēnešiem kompānija nākusi klajā ar paziņojumu, ka jau vairākas nedēļas notiek darbs pie šīs funkcionalitātes testēšanas, kas nozīmē to, ka drīzumā lietotāji ierakstus varēs novērtēt drusku citādāk.

    Svaigāko ieskatu “Twitter” progresā ar emocijikonu ieviešanu sniegusi Džeina Mančuna Vonga – tā pati pētniece, kura informējusi par citām lietotnes funkcijām, piemēram, verifikācijas programmu, “Tip Jar” un abonēšanas pakalpojumu “Twitter Blue“.  Pagaidām šķiet, ka ierakstus varēs novērtēt ar kādu no piecām reakcijām – “patīk”, “gaviles”, “domīgs”, “bēdīgs” un “smieklīgs”. Divām no šīm reakcijām – “domīgs” un “smieklīgs” – jau izveidotas atbilstošas emocijikonas.

    Reklāma

    Pie šīs funkcionalitātes “Twitter” cenšas ļoti piestrādāt, jo tā lietotājiem sniegs jaunu pieredzi un mijiedarbību ar saturu. Šādā ziņā uzņēmums pēdējā laikā ļoti bieži lutinājis lietotājus, sniedzot virkni jaunu funkciju, ieskaitot jau minētās, kā arī uzfrišinot esošās.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma