Reklāma

“Twitter” gatavojas ieviest emocijikonas

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

Marta izskaņā jau rakstījām, ka “Twitter” apsver izlaist funkciju, kas ierakstus ļautu novērtēt ar emocijikonām. Pēc diviem mēnešiem kompānija nākusi klajā ar paziņojumu, ka jau vairākas nedēļas notiek darbs pie šīs funkcionalitātes testēšanas, kas nozīmē to, ka drīzumā lietotāji ierakstus varēs novērtēt drusku citādāk.

Svaigāko ieskatu “Twitter” progresā ar emocijikonu ieviešanu sniegusi Džeina Mančuna Vonga – tā pati pētniece, kura informējusi par citām lietotnes funkcijām, piemēram, verifikācijas programmu, “Tip Jar” un abonēšanas pakalpojumu “Twitter Blue“.  Pagaidām šķiet, ka ierakstus varēs novērtēt ar kādu no piecām reakcijām – “patīk”, “gaviles”, “domīgs”, “bēdīgs” un “smieklīgs”. Divām no šīm reakcijām – “domīgs” un “smieklīgs” – jau izveidotas atbilstošas emocijikonas.

Pie šīs funkcionalitātes “Twitter” cenšas ļoti piestrādāt, jo tā lietotājiem sniegs jaunu pieredzi un mijiedarbību ar saturu. Šādā ziņā uzņēmums pēdējā laikā ļoti bieži lutinājis lietotājus, sniedzot virkni jaunu funkciju, ieskaitot jau minētās, kā arī uzfrišinot esošās.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma