Reklāma

“Twitter” apsver iespēju ieviest emocijikonas

Jaunākie raksti

Latviešu 3D fotonikas un optisko risinājumu uzņēmums “Lightspace Technologies” piesaistījis 800 000 eiro

Latviešu uzņēmumi jau daudzkārt pierādījuši, ka, ja ir vēlme, pacietība un labvēlīgi apstākļi, iespējams izlolot patiesi veiksmīgus uzņēmumus, arī...

Apple iPhone 13 apskats – nekas īsti jau nav mainījies, bet tomēr…

Vēl viens gads riņķī, un Apple atkal ir izlaidis atjauninātu un uzlabotu uzņēmuma galveno produktu - iPhone viedtālruni. Apple...

“Tele2” pieslēgumu skaits pārsniedzis 1 miljonu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu,...

Kopējais Tet grupas apgrozījums šogad audzis par 7%, eksports – par 37%

Šī gada deviņos mēnešos Tet grupas kopējais apgrozījums sasniedzis 174,6 miljonus eiro, augot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Luminor uzņēmumiem turpmāk atvērs norēķinu kontus attālināti

Turpinot bankas pakalpojumu digitalizāciju un pielāgošanos ārkārtējās situācijas apstākļiem, sākot ar šī gada oktobri uzņēmēji varēs atvērt Luminor jaunu...

“Twitter” varētu būt viens no, manuprāt, atbilstošākajiem sociālajiem tīkliem, kur izmantot emocijikonas, jo tēmu un viedokļu ir tik ļoti daudz. Šobrīd, ja konkrētais tvīts mums patīk vai mēs tam piekrītam, varam nospiest sirsniņu, un cita veida emocijas vai nu paturēt pie sevis vai skaisti uzrakstīt komentāros. Šobrīd “Twitter” sācis nopietni apsvērt iespēju pievienot virkni jaunu emocijikonu, kas ļaus lietotājiem reaģēt uz ierakstiem līdzīgi kā tas ir “Facebook”.

“Twitter” par šo jauno funkciju jau paspējis aptaujāt lietotājus, kuri norādījuši uz vairākām emocijikonām, ko vēlētos izmantot ierakstu novērtēšanai.

😂  🤔  😢  😳  😡  🔥

Un vēl dažas citas reakcijas. Vienlaikus apsvērti tiek arī novērtējumi – “patīk” un “nepatīk”.

“Twitter” pārstāvis norādījis, ka šī izpēte vēl esot agrīnā stadijā. Taču šobrīd vienprātība ir par to, ka jaunās emocijikonas varētu papildināt jau esošo sirsniņu, nevis to pilnībā aizstāt. “Twitter” dizaina daļas vadītājs tikmēr atklājis, ka šī iespēja drīzumā varētu parādīties dažiem atsevišķiem tvītiem.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma