Reklāma

Tikai nedēļu pēc atjaunošanas “Twitter” negaidīti iepauzē profilu verifikācijas programmu

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

Nesen ziņojām, ka “Twitter” beidzot atjaunos profilu verifikācijas programmu, kas kopš 2017. gada ir atslēgta. Taču klajā nācis paziņojums, ka tikai nedēļu pēc programmas atjaunošanas tā atkal slēgta un “Twitter” vairs nepieņem pieteikumus profilu verifikācijai.

Uzņēmums sola, ka drīzumā atkal pieņems pieteikumus verifikācijas saņemšanai, taču nav zināms, kad tieši tas varētu notikt. “Twitter” arī pašreiz nekādu plašāku informāciju par šo,  saukšu – misēkli – nav sniedzis. Iespējams, pie vainas ir pārāk lielā lietotāju interese pēc šīs funkcijas.

“Twitter” iepriekš norādīja, ka profilu verifikācijai var pieteikties tie lietotāji, kuri pārstāv kādu no sešām kategorijām –

  1. Valdība;
  2. Uzņēmumi, zīmoli, organizācijas;
  3. Ziņu mediji un žurnālisti;
  4. Izklaide;
  5. Sports un spēles;
  6. Aktīvisti, organizatori un citas ietekmīgas personas.

Ar atjaunoto profilu verifikācijas programmu “Twitter” vēlas koncentrēties uz trim galvenajiem mērķiem – caurspīdīgums, uzticamība un skaidrība.

Avots9to5mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma