Reklāma

“Twitter” oficiāli atjauno profilu verifikācijas programmu

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

Pērnā gada nogalē jau ziņojām par “Twitter” plāniem šī gada sākumā atjaunot profilu verifikācijas programmu, kas no lietotnes izzuda 2017. gadā. Vasara jau tepat aiz stūra, un uzņēmums beidzot oficiāli nācis klajā ar ziņu, ka šobrīd atkal pieejama šī iespēja. Līdztekus tam pārskatīti arī kritēriji, kādi profili atbilst un drīkst saņemt šo nozīmīti.

Lai tiktu verificēts, lietotāja konta saturam jāietver sabiedrības intereses vai arī jābūt vienkārši autentiskam, ievērojamam un aktīvam. “Twitter” izveidojis kopumā sešas kontu kategorijas, kas varēs pretendēt uz verifikāciju:

  1. Valdība;
  2. Uzņēmumi, zīmoli, organizācijas;
  3. Ziņu mediji un žurnālisti;
  4. Izklaide;
  5. Sports un spēles;
  6. Aktīvisti, organizatori un citas ietekmīgas personas

Uzņēmums norāda, ka lietotāji nozīmītes saņemšanai varēs pieteikties sākot ar nākamo nedēļu, meklējot jauno iespēju zem sadaļas “Account Settings” jeb “konta iestatījumi”. Kad lietotājs to izdarījis, “Twitter” dažu dienu līdz nedēļu laikā izskatīs pieteikumu. Ja profils atbildīs kādai no augstāk minētajām sešām kategorijām, tiks veikta konta verifikācija, automātiski tam pievienojot jauno emblēmu.

Savukārt, ja “Twitter” tomēr neapstiprina pieteikumu, taču lietotājs stingri paliek pie sava, ka viņa profils ir verificējams, iespējams atkārtoti 30 dienu laikā pieteikties šai iespējai, un uzņēmums vēlreiz izskatīs to.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma