Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” oficiāli atjauno profilu verifikācijas programmu

    Jaunākie raksti

    Pērnā gada nogalē jau ziņojām par “Twitter” plāniem šī gada sākumā atjaunot profilu verifikācijas programmu, kas no lietotnes izzuda 2017. gadā. Vasara jau tepat aiz stūra, un uzņēmums beidzot oficiāli nācis klajā ar ziņu, ka šobrīd atkal pieejama šī iespēja. Līdztekus tam pārskatīti arī kritēriji, kādi profili atbilst un drīkst saņemt šo nozīmīti.

    Lai tiktu verificēts, lietotāja konta saturam jāietver sabiedrības intereses vai arī jābūt vienkārši autentiskam, ievērojamam un aktīvam. “Twitter” izveidojis kopumā sešas kontu kategorijas, kas varēs pretendēt uz verifikāciju:

    Reklāma

    1. Valdība;
    2. Uzņēmumi, zīmoli, organizācijas;
    3. Ziņu mediji un žurnālisti;
    4. Izklaide;
    5. Sports un spēles;
    6. Aktīvisti, organizatori un citas ietekmīgas personas

    Uzņēmums norāda, ka lietotāji nozīmītes saņemšanai varēs pieteikties sākot ar nākamo nedēļu, meklējot jauno iespēju zem sadaļas “Account Settings” jeb “konta iestatījumi”. Kad lietotājs to izdarījis, “Twitter” dažu dienu līdz nedēļu laikā izskatīs pieteikumu. Ja profils atbildīs kādai no augstāk minētajām sešām kategorijām, tiks veikta konta verifikācija, automātiski tam pievienojot jauno emblēmu.

    Savukārt, ja “Twitter” tomēr neapstiprina pieteikumu, taču lietotājs stingri paliek pie sava, ka viņa profils ir verificējams, iespējams atkārtoti 30 dienu laikā pieteikties šai iespējai, un uzņēmums vēlreiz izskatīs to.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma