Reklāma

Apple Watch gada pirmajā ceturksnī aizņem trešdaļu no viedpulksteņu tirgus

Jaunākie raksti

“Tele2” tīkla infrastruktūras attīstībā šogad investēs 12,5 milj. eiro

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” mobilo sakaru tīkla infrastruktūrā šogad investēs aptuveni 12,5 milj. eiro. Šīs investīcijas tiks veiktas gan pamattīkla...

RTU studenti izstrādā inovatīvas biznesa idejas un prototipus

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) aicina studentus pieteikties dalībai «Produktu attīstības programmā» (PAP), lai piecu mēnešu ilgās apmācībās padziļinātu zināšanas...

Microsoft pārtraucis ražot Xbox One konsoles

Uzreiz var teikt, ka visu Xbox One sērijas konsoļu ražošana tika pārtraukta jau 2020. gadā, kad tika izlaistas jaunās...

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Uzņēmums Counterpoint publicējis datus par tehnoloģiju tirgū notiekošo situācija, un šajā reizē tie ir šī gada pirmā ceturkšņa pārdošanas dati viedpulksteņu tirgū. Bez pārsteigumiem pirmajā vietā, aizņemot trešdaļu tirgus, atrodas Apple Watch viedpulksteņi.

Laika periodā no janvāra līdz martam Apple dominējis tirgū, aizņemot 33,5% no tā, uzrādot 3,2% procentu pieaugumu, salīdzinot ar šo periodu pirms gada. Viss tirgus piedzīvojis 35% ikgadējo pieaugumu. Ja salīdzina ar konkurentiem, tad Apple ir vienīgais no uzņēmumiem, kas spējis palielināt tirgus daļu, bet visi pārējie to ir zaudējuši, kaut arī kopējais tirgus lielums ir audzis. Tas tikai norāda uz to, cik populārs ir Apple Watch viedpulkstenis. Otrajā vietā ar 8,4% atrodas Huawei, bet trešajā ar 8% ir Samsung.

Avots: Counterpoint

Jaunākie Apple Watch Series 6 un SE modeļi tika prezentēti pagājušā gada septembrī, un šajā ceturksnī dārgākais Series 6 ir piedzīvojis 50% pārdošanas pieaugumu, salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni. Tā kā nevar teikt, ka pirmais popularitātes vilnis tik ātri norimies. Analītiķi norāda, ka ilgākā periodā mēs varētu ieraudzīt izmaiņas šajā sadalījumā, jo pagājušajā nedēļā Google apvienos savu Wear OS ar Samsung Tizen viedpulksteņu operētājsistēmu, lai konkurētu ar Apple un citiem ražotājiem. Lielie tehnoloģiju uzņēmumi paredz, ka tieši ilgākā periodā velkājamās tehnoloģijas būs svarīga daļa no produktu portfeļa, tāpēc ir vērts veikt izmaiņas un apvienošanās partneru starpā.

Jaunumu ziņā esošā tirgus situācija varētu mudināt Samsung piedāvāt vidējās cenu kategorijas viedpulksteņus, bet rudenī tiek gaidīts Apple Watch Series 7, iespējams, saņemot jaunu izskatu un sensorus.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Roberts
30.05.2021 11:04

Man liekas, ka šī statistika ir ļoti atkarīga no reģiona, jo vismaz starp visiem man pazīstamajiem cilvēkiem, kas lieto viedpulksteņus, teiktu, ka Garmin ir viennozīmīgs līderis ar 70% tirgus daļu, tad sekotu Samsung ar kādiem 15% un pēdējos 15% aizņemtu visādi citi ražotāji, ieskaitot Apple.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: