Reklāma

“Spotify” iegādājas “Betty Labs” un piedāvā savu “Clubhouse” konkurentu

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

“Spotify” līdz šim nav skopojusies ar līdzekļiem podkāstu jeb aplāžu pakalpojumu segmentā. Nu, sekojot līdzi tendencēm, kompānija nespēj pretoties vilinājumam pievērsties arī audio saziņas biznesam. “Spotify” marta beigās paziņoja, ka iegādājusies uzņēmumu “Betty Labs“, kas piedāvā tiešsaistes sporta audio lietotni “Locker Room“.

Par darījuma summu nekas nav teikts, taču zināms, ka “Locker Room” paliks “App Store” un “Google Play” kā atsevišķa lietotne, koncentrējoties uz mūzikas, kultūras un sporta saturu. Vienlaikus nākotnē “Locker Room” nosaukumu plānots mainīt.

“Spotify” uzskata, ka tiešsaistes audio pakalpojums ir ideāls risinājums tiem, kuri vēlas ar auditoriju komunicēt reāllaikā, neatkarīgi no tā, vai tas ir albuma pirmatskaņojums vai arī  vienkārši jautājumu un atbilžu sesija.

Kompānijas galvenais pētniecības un attīstības vadītājs Gustavs Zēderstrēms (Gustav Söderström) norāda, ka “Spotify” iegādātā audio saziņas aplikācija ļaus ikvienam lietotājam vadīt sarunas. Tas nozīmē, ka kompānija tiešā veidā sastādīs konkurenci citām audio saziņas lietotnēm – “Twitter Spaces“, “Clubhouse“, kā arī “Discord”. G. Zēderstrēms uzskata, ka audio saziņa varētu būt labs papildinājums “Spotify”, tomēr abas lietotnes paliks atsevišķi un netiks apvienotas zem viena zīmola.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: