Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” iegādājas “Betty Labs” un piedāvā savu “Clubhouse” konkurentu

    Jaunākie raksti

    “Spotify” līdz šim nav skopojusies ar līdzekļiem podkāstu jeb aplāžu pakalpojumu segmentā. Nu, sekojot līdzi tendencēm, kompānija nespēj pretoties vilinājumam pievērsties arī audio saziņas biznesam. “Spotify” marta beigās paziņoja, ka iegādājusies uzņēmumu “Betty Labs“, kas piedāvā tiešsaistes sporta audio lietotni “Locker Room“.

    Par darījuma summu nekas nav teikts, taču zināms, ka “Locker Room” paliks “App Store” un “Google Play” kā atsevišķa lietotne, koncentrējoties uz mūzikas, kultūras un sporta saturu. Vienlaikus nākotnē “Locker Room” nosaukumu plānots mainīt.

    Reklāma

    “Spotify” uzskata, ka tiešsaistes audio pakalpojums ir ideāls risinājums tiem, kuri vēlas ar auditoriju komunicēt reāllaikā, neatkarīgi no tā, vai tas ir albuma pirmatskaņojums vai arī  vienkārši jautājumu un atbilžu sesija.

    Kompānijas galvenais pētniecības un attīstības vadītājs Gustavs Zēderstrēms (Gustav Söderström) norāda, ka “Spotify” iegādātā audio saziņas aplikācija ļaus ikvienam lietotājam vadīt sarunas. Tas nozīmē, ka kompānija tiešā veidā sastādīs konkurenci citām audio saziņas lietotnēm – “Twitter Spaces“, “Clubhouse“, kā arī “Discord”. G. Zēderstrēms uzskata, ka audio saziņa varētu būt labs papildinājums “Spotify”, tomēr abas lietotnes paliks atsevišķi un netiks apvienotas zem viena zīmola.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma