Web Analytics
More
    Reklāma

    Spotify sāk testēt audiogrāmatas, piedāvājot pasaulē zināmus darbus

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas serviss Spotify sāk arvien vairāk papildināt savu saturu ar cita veida materiāliem, jo ļoti aktuāli, protams, ir kļuvuši podkāsti, bet tagad piedāvājumā sāks parādīties arī audiogrāmatas.

    Pirmais metiens piedāvās deviņus ļoti zināmus literāros darbus, kas ir jau publiski pieejami, bet speciāli ielasīti un ieskaņoti tieši Spotify. Piemēram, Mērijas Šellijas darbs “Frankenšteins”, Čārlza Dikensa “Lielās cerības”, Keitas Šopēnas “Atmošanās” u.c. Papildus tam Spotify piedāvā katras audiogrāmatas padziļinātu analīzi sarunas veidā ar Hārvardas profesori Glendu Karpio (Glenda Carpio).

    Reklāma

    Audiogrāmatu serviss būs pieejams bez maksas visā pasaulē, bet īpaši tas tiks reklamēts angliski runājošajos tirgos, kā ASV, Lielbritānija, Kanāda, Austrālija un Vācija. Šobrīd šīs grāmatas tiks izmantotas testa nolūkos, lai novērtētu lietotāju interesi un potenciālo tirgus lielumu. Piemēram, konkurentu Audible un Apple Books sniegtais audiogrāmatu servisa tirgus 2019. gadā novērtēts 2,7 miljardu dolāru apmērā. Jau šobrīd Spotify ir iztērējusi 800 miljonus dolāru, lai iegādātos dažādus podkāstu kanālus. Viens no skaļākajiem darījumiem noteikti ir Džo Rogana šova iegāde, un liels potenciāls varētu būt arī audiogrāmatām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma