Reklāma

Spotify sāk testēt audiogrāmatas, piedāvājot pasaulē zināmus darbus

Jaunākie raksti

Apple HomePod mini viedā skaļruņa apskats – ierīce, kas pagaidām buksē

Mana pirmā pieredze ar viedajiem balss asistentiem sākās 2020. gada sākumā, neilgi pēc tam, kad biju pievienojies Kursors komandai....

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #416 (06.05.2021)

6. maija radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Samsung Galaxy S8 turpmāk vairs nesaņems atjauninājumus

Samsung Galaxy S8 sērijas viedtālruņi ir vieni no pirmajiem Android modeļiem, kas varēja paļauties uz ilgiem drošības ielāpiem, bet...

Dienasgaismu ieraudzījusi Donalda Trampa “sociālo mediju platforma”

Marta beigās ziņojām, ka Donaldam Trampam varētu būt pašam sava sociālo mediju platforma, kas tiktu palaista tuvāko pāris mēnešu...

ASUS Zenfone 8 izziņošana gaidāma 12. maijā

Sagaidāms, ka jau 12. maijā ASUS izziņos Zenfone 8 sērijas viedtālruņus. Pagaidām vēl nav zināms, vai tiešām ASUS nodēvēs...

Mūzikas straumēšanas serviss Spotify sāk arvien vairāk papildināt savu saturu ar cita veida materiāliem, jo ļoti aktuāli, protams, ir kļuvuši podkāsti, bet tagad piedāvājumā sāks parādīties arī audiogrāmatas.

Pirmais metiens piedāvās deviņus ļoti zināmus literāros darbus, kas ir jau publiski pieejami, bet speciāli ielasīti un ieskaņoti tieši Spotify. Piemēram, Mērijas Šellijas darbs “Frankenšteins”, Čārlza Dikensa “Lielās cerības”, Keitas Šopēnas “Atmošanās” u.c. Papildus tam Spotify piedāvā katras audiogrāmatas padziļinātu analīzi sarunas veidā ar Hārvardas profesori Glendu Karpio (Glenda Carpio).

Audiogrāmatu serviss būs pieejams bez maksas visā pasaulē, bet īpaši tas tiks reklamēts angliski runājošajos tirgos, kā ASV, Lielbritānija, Kanāda, Austrālija un Vācija. Šobrīd šīs grāmatas tiks izmantotas testa nolūkos, lai novērtētu lietotāju interesi un potenciālo tirgus lielumu. Piemēram, konkurentu Audible un Apple Books sniegtais audiogrāmatu servisa tirgus 2019. gadā novērtēts 2,7 miljardu dolāru apmērā. Jau šobrīd Spotify ir iztērējusi 800 miljonus dolāru, lai iegādātos dažādus podkāstu kanālus. Viens no skaļākajiem darījumiem noteikti ir Džo Rogana šova iegāde, un liels potenciāls varētu būt arī audiogrāmatām.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: