Reklāma

Vairāk nekā tikai lielas radiatora nāsis – “BMW M440i xDrive” apskats

Foto: Mārcis Gaujenietis

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Esmu pilnīgi drošs, ka zināma daļa šī apskata lasītāju to atvēra pēc tam, kad titulbildē ieraudzīja „BMW” jaunās, izslavēti lielās radiatora nāsis. Par mašīnas izskatu viedokļi noteikti dalīsies un mūsu lasītāju domas vēlos lasīt komentāru sadaļā, tāpēc droši izpaudieties no sirds! Bet „M440i xDrive” ir daudz vairāk kā tikai milzīgas radiatora restes priekšā un par to rakstīšu šajā apskatā.

Provokatīva āriene, bet labi zināms salons

Rakstot apskatu par „BMW” ar jauno priekšdaļu, nav citas iespējas kā vien sākt ar dizaina sadaļu. Šis ir pirmais mūsu apskatītais „BMW”, kuram ir jaunā stila radiatora restes. Nezinu, kā jums, bet man tās mazliet atgādina bebra priekšzobus.

Neesmu šeit, lai stāstītu, cik šis auto ir skaists vai neglīts – tas ir jāspriež katram pašam. Jaunais dizains pēdējā pusgada laikā auto ziņu sadaļā parādījies bieži un tas īstenībā ir pats galvenais – „BMW” ieguvuši publicitāti, kādu nebūtu iespējams gūt, ja mašīnas būtu aprīkotas ar konservatīvākiem dizaina risinājumiem. Cilvēku uzmanība ir piesaistīta!

Protams, lielākā daļa viedokļu bija ļoti kritiski, neapmierinātībā spriedelējot, ko „BMW” dizaineri un vadītāji bija salietojušies, kad šis dizains tika radīts un apstiprināts ražošanai. Jāpiebilst, ka autoražotāja dizainerus īpaši neuztrauc kritika – kādā no intervijām „BMW” galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks atzinis, ka „BMW” nevēlas izpatikt visiem.

Rudenī, kad rakstīju par jaunajiem „M3” un „M4” modeļiem, arī mani, maigi izsakoties, nepārliecināja jaunais „BMW” priekšdaļas dizains. Īpaši fotogrāfijās, kur mašīnas ir koši zaļā un dzeltenā krāsā. Izskatījās tiešām jocīgi.

Teiksim tā – dabā galīgi nav nemaz TIK slikti, kā varētu šķist. Es nesaku, ka priekšdaļa ir skaista, bet tā ir ļoti savdabīga un atšķirīga. Šajā konkrētajā krāsu kombinācijā restes tik ļoti nekrīt acīs, kā tas ir bijis iepriekš publicētajos, oficiālajos „BMW” preses attēlos. Šis nu gan ir viens no tiem gadījumiem, kad auto dzīvē izskatās daudz labāk nekā fotogrāfijās. Ja šo auto pirktu, tad droši vien izvēlētos tieši šādu melnu kombināciju, jo ar kādu no košajām virsbūves krāsām priekša varētu izskatīties pārāk traki. Pie šāda paskata „BMW” vēl kādu laiciņu vajadzēs pierast.

Te es aizdomājos par 5. sērijas E6x paaudzi – arī pēc tā auto iznākšanas „BMW” tika daudz un dikti kritizēts par dizainu. Jā, izskats ne gluži ies pie sirds katram, bet tagad uz ielām E6x ir ka biezs! Un mēs taču nepirksim mašīnu, kura vizuāli nepatīk, vai ne?

Arī citi „BMW” nesen prezentētie modeļi izmanto šo jauno dizaina risinājumu, tāpēc sāksim vien pierast. Varētu pat saderēt, ka pēc gadiem 10 visa bļaustīšanās par šo dizainu būs sen aizmirsta un ar šīm mašīnām brauksim uz velna paraušanu. Es te rakstu par „jauno” dizainu, bet patiesībā šī drīzāk ir „BMW” klasiskā dizaina mūsdienīga reinkarnācija. Pirms daudzām desmitgadēm „BMW” radiatora nāsis arī bija pa visu mašīnas priekšdaļu. Tikai ne tik platas, kā tas ir jaunajos auto.

Kopumā mašīnas dizains atgādina lielo 8. sēriju, tikai kompaktākos izmēros. No sāniem man labāk simpatizēja aizejošās paaudzes dizains – tas šķiet agresīvāks, kupejai piemērotāks. Savukārt par aizmuguri „BMW” dizaineri pelnījuši atzinīgus vārdus – horizontāli izstieptie lukturi un visa aizmugures kompozīcija kā tāda dzīvē izskatās satriecoši. Noteikti neiebilstu sēdēt sastrēgumā aiz šāda auto, jo uz to ir prieks skatīties. Vismaz no aizmugures.

Ja ārpuses dizaina izvēlē „BMW” bijuši ļoti agresīvi, tad salonā viss ir ļoti labi zināms un pazīstams – salons ir tieši tāds pats kā citos „BMW” aktuālajos modeļos. 10,3 collu multimediju ekrāns joprojām ir viens no labākajiem visā autobūvē – ātrs, ar vizuāli simpātiskiem risinājumiem, strādā stabili un sistēmas lietošanā ātri iemanīsies jebkurš. Kā iepriekš esmu rakstījis, 12,3 collu digitālais instrumentu panelis man ne visai iet pie sirds – tas attēlo daudz informācijas un kvalitātes ziņā ir ļoti labs, taču dizaina risinājumi konkurentiem ir labāki. Tāpat kā dažādas pielāgojamības iespējas. „BMW” inženieriem un programmētājiem vieta, kur izpausties nākotnē.

Izvēlēto materiālu kvalitāte, protams, šeit ir līmenī – gandrīz visur, kur pieskaries, materiāli ir forši un rada cenai atbilstošu sajūtu. Konkrētais auto maksā gandrīz 87 tūkstošus eiro, arī bāzes versijas cena ir virs 50 tūkstošiem, tāpēc „BMW”, manuprāt, varēja pacensties, lai pilnīgi visā mašīnā būtu šī dārgā sajūta – man joprojām ir iebildumi pret viduskonsoli – tajā joprojām ir ārkārtīgi daudz pogu, kuras ar tausti tā vienkārši nemaz nevar atšķirt, turklāt, tas viss taisīts no plastmasas, kura šķiet lēta. Kaut kas līdzīgs kā 5. sērijā, manuprāt, būtu ļoti atbilstošs un normāls risinājums.

Viens ļoti ātrs bembis

Zem pretrunīgi vērtētās virsbūves slēpjas ļoti pazīstamas un sevi pierādījušas detaļas. Ja vizuāli šī mašīna padevusies savdabīga, „BMW” ļoti cenšoties to nodalīt no 3. sērijas, tad šasija ir kopīga tieši ar 3. sēriju. Un tā nebūt nav slikta lieta – 3. sērija ir lielisks auto, ļoti iespējams labākais savā klasē, kas allaž izcēlies ar teicamām gaitas īpašībām. Atcerēsimies, ka vēl pirms 10 gadiem 4. sērija nemaz neeksistēja un šīs mašīnas saucās „3 Series Coupe” un „3 Series Convertible”.

Salīdzinot ar priekšgājēju, jaunā 4. sērija pastiepusies garumā par gana iespaidīgiem 128 milimetriem, kā arī kļuvusi par 27 milimetriem platāka. Tāpat garenbāze kļuvusi par 41 milimetru garāka. Dzinēju paletē pieejamas izvēles iespējas gan benzīna, gan dīzeļa cienītājiem. Piedāvājums sākas ar 420i, kas aprīkots ar 2,0 litru četrcilindru motoru un attīsta 184Zs (300Nm), tam seko 430i, kas izmanto to pašu motoru, bet šajā versijā tam ir 258Zs (400Nm), bet visaugstāk atrodas izmēģinātais M440i xDrive – 3.0 litru sešcilindru motors ar 374Zs (500Nm). Ar dīzeļiem viss ir ļoti līdzīgi – 420d izmanto 2,0 litru četrcilindru motoru, attīstot 190Zs (400Nm). Tam seko 430d ar 3,0 litru sešcilindru motoru, kas attīsta 286Zs (600Nm), bet M440d xDrive, izmantojot to pašu 3,0 litru motoru, attīsta 340Zs (700Nm). Visi modeļi jau standartkomplektācijā aprīkoti ar 8-pakāpju Steptronic automātisko pārnesumkārbu un 48V „mild-hybrid” sistēmu, kas sniedz papildus 11 zirgspēkus.

Sēdēšana priekšā ir ļoti baudāma – elektriski regulējamie M-Sport priekšējie sēdekļi ir ļoti ērti un tajos bez jebkādām problēmām var sēdēt visu dienu. Arī trakošanai trasē būs labi, jo nodrošina stabilitāti un gana spēcīgu sānu atbalstu. Kā tas sagaidāms, sēdpozīcija ir zema, tomēr nav sajūta, ka dibens strīķētos pret asfaltu. Elektriskās regulēšanas iespējas ļauj izpausties pēc sirds patikas, pielāgojot sēdekļus tieši savām vēlmēm.

Aizmugurē var sēdēt tikai divi cilvēki. Ne tikai tāpēc, ka tur īsti nav vietas trim cilvēkiem, bet arī tāpēc, ka tur ir tikai divas drošības jostas. Arī aizmugures sēdekļos iesēsties ir patīkami, bet jau pēc divām minūtēm aizmugurē no turienes centos tikt ārā par visām varītēm. Slīpās jumta līnijas dēļ vietas galvai nav itin nemaz, tāpēc sēdēšanu aizmugurē cilvēkam virs 1,80 metriem var nosaukt par spīdzināšanu. Ja priekšā sēž divi cilvēki, tad ari sēdekļus nevar aizbīdīt tālu uz priekšu, tāpēc atrašanās aizmugurē ir neērta. Bet tā tas ir arī citās šāda tipa mašīnās, aizmugurējie sēdekļi ir drīzāk ārkārtas gadījumiem vai bērnu vešanai, nevis regulārai izmantošanai. Ja regulāri lietojat aizmugurējos sēdekļus, tad tikpat labi var skatīties „M340i” virzienā. Sēžot priekšā, braukšanu gan noteikti izbaudīsiet, jo tur iekārtoties var patīkami.

„M440i xDrive” ir 4. sērijas „top” modelis, piedāvājumā virs tā atrodoties tikai „M4”, bet tas jau ir mazliet cits zvērs. Arī šis konkrētais auto gan nav nekāds švakulis – 3.0 litru sešcilindru benzīna motors attīsta 374 zirgspēkus un 500 ņūtonmetru griezes momentu, kas to līdz 100km/h katapultē apmēram 4,5 sekundēs. Neliela vizīte „Youtube” apstiprinās, ka „BMW” savos piedāvātajos skaitļos bijis pieticīgs un mašīna līdz simtiņam var uzraut nepilnās 4 sekundēs. Savu lomu šeit noteikti spēlē 48V „mild-hybrid” tehnoloģija, kas sniedz papildus 11 zirgspēkus paātrinājuma laikā. Taisnā līnijā šis modelis ir ātrāks nekā iepriekšējās paaudzes „M4”, kas jau ir gana iespaidīgs rādītājs. Redzēsim, ko iespēs jaunais „M4”, kurā arī ir 3,0 litru turbo motors. Ja konkrētais testa auto izmanto B58 dzinēju, tad jaunais „M4” aprīkots ar S58 – uzlabotu B58 motoru. Interesanti, interesanti…

Šis modelis jau standartkomplektācijā aprīkots ar M-Sport bremzēm, diferenciāli, balstiekārtu un aerodinamikas pakotni. Par papildus 512 eiro šim konkrētajam auto bija adaptīvā M-Sport balstiekārta. Ņemot vērā M balstiekārtas esamību, baidījos, ka pēc testa brauciena ar šo mašīnu būs nepieciešama vizīte pie fizioterapeita, lai atpakaļ vietā iedabūtu mugurkaulu. Liels bija mans pārsteigums par to, tieši cik ērta ir šī mašīna – ne miņas no cietas vai kokainas gaitas, mašīna lieliski tiek galā ar visiem Latvijas ceļu negludumiem un bedru lāpījuma vietām, gādājot par rāmu, ērtu pārvietošanos. Daudzas uz komfortu orientētas mašīnas ir cietākas nekā šis „BMW”. Adaptīvā balstiekārta teicami paveic savu darbiņu. Tas gan nemaina faktu, ka virsbūve ir ļoti stingra un līkumos nesvārstās, atbilstošās situācijās ļaujot braukt ātri un agresīvi.

Braukšanas ziņā šīs modelis ir kā ātrvilciens – mašīna uz ceļa turas nenormāli stabili, kā uz sliedēm, pat uz piesnigušiem, apledojušiem ceļiem. Ir tiešām jāpacenšas, lai mašīnu kaut nedaudz izsistu no tās pašpārliecinātās, stabilās gaitas. Lieliski strādā pilnpiedziņas sistēma, kura, sajūtot saķeres zudumu vai izspolēšanu aizmugurē, daļu jaudas nosūta priekšējiem riteņiem. Komplektā ar M diferenciāli uz aizmugurējās ass, tas viss strādā precīzi un rada drošības sajūtu ziemā. Brīžiem pat tādu sterilu sajūtu, jo tehnoloģijas izdara lielu darbu, tajā pašā laikā mazinot vadītāja lomu visā notiekošajā.

Daļēji atslēdzot stabilitātes kontroli, mašīna bez liekas pierunāšanas gatava doties trakulībās un viegli kontrolējamās sānslīdēs. Arī pa līkumainiem ceļiem var braukt bezdievīgi lielā ātrumā, bet, lai sasniegtu auto spēju robežas, jābūt ļoti drosmīgam. Par precizitāti un stūres atsaucību nav vērts runāt – visa ir gana.

3.0 litru motors ir vairāk nekā pietiekoši jaudīgs jebkuram koplietošanas ceļam Eiropas teritorijā. Braucot mierīgā (Latvijas) šosejas tempā, tas klusi darbojas kaut kur fonā, bet, nospiežot gāzes pedāli, jaudas rezerves ir atliku likām, ļaujot darīt visu, kas ienāk prātā. Apdzenot fūri iespied pedāli grīdā un ceri, ka pretī nebrauks policija, jo pazaudēt tiesības par ātruma pārkāpšanu ar šo mašīnu ir ļoti viegli.

Motors necentīsies izdedzināt caurumu jūsu makā ar savu degvielas patēriņu, tas nav pārāk izslāpis – normālā šosejas tempā ap 100km/h tas patērēs ap 6,5-7l/100km un arī autobāņa tempos kaut kur Eiropā degvielas patēriņš, visticamāk, nebūs pārlieku traģisks. Protams, ja sāksiet spiest grīdā pie katra pilsētas luksofora, tad jau tas ir mazliet cits stāsts.

Uzslavas pelnījusi arī 8-pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kura šajā modelī lieliski sastrādājas kopā ar motoru un ir precīzi noregulēta. Atstājot ātrumkārbu adaptīvajā vai komforta režīmā, tā pati visu izdarīs kā nākas un nav nepieciešamības iejaukties, izmantojot aiz stūres novietotās ātrumpārslēgšanas lāpstiņas. Ja nepieciešams apdzīt, ātrumkārba momentāli reaģē uz gāzes pedāļa nospiešanu un šķietami uzreiz atrod īsto pārnesumu konkrētajai situācijai. Sporta režīmu ieteicams lietot tikai tad, ja atrodaties trasē, jo tajā ātrumkārba uzstājīgi cenšas izmantot zemākus pārnesumus, kas nozīmē augstākus apgriezienus, vairāk motora rēkoņas un augstāku degvielas patēriņu. Ikdienā tas galīgi nav nepieciešams.

Šosejas ātrumos mašīnas salonā ir patīkami kluss, lieliski slāpējot gan riepu, gan pretvēja skaņas. Kā tas mēdz notikt „BMW” automašīnās, ātruma izjūta ir stipri stiepjams un relatīvs jēdziens, atšķirību starp 100 un 130km/h pamanot tikai tad, kad acis nolaistas uz spidometru. Lai šo relatīvi nelielo problēmu risinātu, auto aprīkots ar adaptīvo kruīza kontroli un citām palīgsistēmām, kas ietur distanci līdz priekšā braucošajam un piestūrēšanu, lai noturētu mašīnu joslā. Pati par sevi šī sistēma vairs nav nekas jauns, tāda pieejama nu jau ļoti daudzās, arī krietni lētākās mašīnās. Šajā auto tas viss strādā ļoti labi un inteliģenti, mašīnai spējot atpazīt sev apkārt esošos transportlīdzekļus, demonstrējot to 3D siluetus instrumentu panelī, attiecīgi pielāgojot arī savu rīcību – ja blakus joslā atrodas fūre, mašīna nedaudz pavāksies uz tālāko malu prom no tās, bet, ja blakus ir cits vieglais auto, tad sistēma stingri turēs mašīnu pa vidu savai joslai. Tas ir solis „BMW” centienos attīstīt autonomās braukšanas tehnoloģijas.

Viss iepriekš minētais par kluso, ērto gaitu, salīdzinoši mazo degvielas patēriņu, glauno salonu un jebkurā brīdī pieejamo jaudu noveda līdz loģiskam secinājumam – šis ir šosejas auto, domāts lieliem gabaliem nevis trasei. Šis auto izdara visas galvenās lietas – tam ir pilnīgi pietiekoši jaudas, lai kārtīgi iespiestu sēdekļos, bet ikdienā tas ir ļoti ērts, civilizēts, ne tik brutāls un uz maksimālo sniegumu orientēts kā pilnvērtīgs M auto. Šis modelis, protams, neliks vilties, ja aizbrauksiet uz trases dienu, tomēr izmēri un mašīnas smagums (1700 kg) darīs savu. Pilnvērtīgam sporta auto būtu jābūt mazliet kompaktākam un vieglākam nekā šis.

Cenas

Cik tad šis viss maksā? Nebūt ne maz – standartkomplektācijā „M440i xDrive” cena sāksies no apmēram 64 tūkstošiem eiro. Auto uzreiz būs aprīkots ar dažādām detaļām no M divīzijas krājumiem – M Sport balstiekārta, diferenciālis, aizmugurējais spoileris un aerodinamikas pakotne. Tāpat arī M bremzes. Viss, kas nepieciešams labam sniegumam. Par papildus 1900 eiro šajā auto bija komforta pakotne ar apsildāmo stūri, bezvadu viedtālruņa lādēšanas paliktni un 10,3 collu multimediju ekrānu. Tāpat auto bija aprīkots ar „Harman Kardon” audio sistēmu (vēl 463 eiro). Piemetam klāt „Innovation” pakotni 2900 eiro vērtībā ar „heads-up” displeju, „Laser” gaismām, tālo gaismu asistentu un vēl pāris sīkumiem. „Vernasca Cognac” ādas salons – 1300 eiro. No citām interesantām lietām pieliekam autonomo apsildi (1347 eiro), stikla lūku (1017 eiro), adaptīvo M balstiekārtu (512 eiro) un vēl pāris sistēmas, iegūstam auto, kura kopējā cena ir 87 tūkstoši eiro. Sālīti… Mazliet lētākas versijas, piemēram, 420i, sāksies no apmēram 40 tūkstošiem eiro, bet, kad saliekam papildaprīkojumu, cena tāpat pārsniegs 50 tūkstošus.

Nobeiguma vārdi

Šis ir labs un ļoti spējīgs auto, savā ziņā universālais kareivis, jo tas spēj būt ļoti civilizēts ikdienas lietošanā, bet, ja labā pēda pēkšņi kļūst neizskaidrojami smaga, tam ir pilnīgi pietiekoši jaudas, lai dotos trakos autobraukšanas piedzīvojumos. Bet ne jau šīs mašīnas prasmes uz ceļiem noteiks to, cik sekmīga būs jaunā 4. sērija, visa modeļu līnija, ne tikai šis „M440i xDrive” – ar to es domāju mašīnas dizainu. Ja cilvēki spēs pieņemt jauno priekšas dizainu, tad šai mašīnai ir visas nepieciešamās prasmes un jauda, lai to apsvērtu pirkt arī par nebūt ne mazo cenu. Bet, ja dizains klientu acīm un prātam izrādīsies nepārvarami riebīgs, tad šai saulē nav jaudas, snieguma un citu ekstru, kas liktu to nopirkt.

Reklāma

16 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
16 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

LV pircējams šis auto interesēs pēc gadiem 5, kad varēs ievilkt tiko no vācijas, braucis mācītājs uz baznīcu svētdienā un ar 120k nobraukumu odometrā. :)

Aplams

kursoram pie dibena, kursors ir blogs un viniem skiet, ka sadi raksti ir jaraksta

Kristaps Skutelis

Jā, mēs rūpējamies par to, lai trafiks būtu arī pēc pieciem gadiem.

KKTK

Vai man vienīgajam tā šķiet, ka ar diffu un bremzēm par M nekļūst?

Labvēlis

Cūkģīmis. Līzinga maksātājam apšaubānais dizains netraucēs, (tad BMW kopš 2000 gada būtu stabilā norietā), īstā bļemba uz haubes un bagāžnieka ir uzlīmēta-maksās. Ganjau nomācošais vairākums tomēr būs ar dīzaļa 2.0 klekeri un Mpaku hehehe.
E60 par skaistu negribas saukt, vairāk par “vizuāli dinamisks/agresīvs)”. Alfa Romeo 159- tie paši gadi, skaists vēl šodien.

Nelabvēlis

Alfai tikai priekša ir ok, aizmugure tāpat izskatās, kā kaut kādam neglītajam pīlēnam.
Turklāt lielākā daļa no tām alfām ir ar dīzeļdzinējiem (he he) un vienriteņa piedziņu.
Tādēļ īsti nav skaidrs tavs sašutums!?
Bmw vienmēr ir bijuši pieejami arī ar maziem matoriem nu un kas? Kāds tam sakars ar 2000 gadiem? Ja šogad 2021 gadā tikru prezentēts e30 izskata auto, tad tas tāpat neko nemainītu, tu to nevarētu iegādāties, tādēļ īsti nesaprotu tavu sāpi…

Labvēlis

Ne sāp ne sašutis par “ģizainu” vai konsjūmera pukš-pukš izvēli, bet smiekli redzot ļaužus- dai ļuks brĒnds, bet mazu dīzalīti, jo 6 podi ēdīs zupu un nodokļi! SS 420d dominē. Tač izbaudi sev, dzīvo vienreiz! Ja atņemtu krītiņus diletantiem no dizaineru palīgskolas un sāktu atgriezties pie 70-80-90 gadu dizaina valodas, te nezobotos. Priecātos- kāds elegants un smaugs! Un protams puis, tā nu viņam būt- kā kredītē 500+ euro mēnesī braucamo, tā savienojums acis-smadzens jābūt acis-dibens! Ha! Kamēr nav M-sērija, kopš E46 laikiem visi ar vienīti švīk-švīk, pat ļoti respektablie 335i(d), bet audiencei po tikpat ļoti kā 1. sērijas operātoriem par… Read more »

Nelabvēlis

Es nesaprotu to tavu sašutumu, kāda tev daļa ar ko citi brauc? No taviem komentāriem pilnīgi garo tava apsāpējusī žults 😒😂 Manis pēc lai ņem kaut 10 kredītus un strādā 20 darbos un brauc ar 118to, manā dzīvē tas neko nemainīs, un ne arī bmw sāks ražot citādākus auto. Turklāt kurš tad vainīgs, ka tie cilvēki kuriem patīk klasiski auto, nevar tos atļauties? Protams labāk būtu, ja bmw uzražotu jaunu žurku, un uzreiz pēc tam nobankrotētu, jo lielākā daļa cilvēku kuriem patīk šie auto vienkārši nevar tos atļauties, savukārt tie kuri var – nepirks! Vel ir iespēja, ka tu varētu… Read more »

Labvēlis

Kāda klasika? Kādas emocijas? Tu ne lasīt māk, ne viedokli noformēt :D

Nelabvēlis

Ja Tev taisnība, neprotu strādāt ar īpašu vajadzību cilvēkiem.. :)

123

Kāda starpība kāds būs nomācošais pārākums? Ja pircējs grib vai var atļauties tikai 2.0 dīzeli, tad lūdzu. Izskats ir gaumes lieta, un skaidrs ka izskata/agresivitātes pērc BMW ļoti daudzi arī pērk. Man ja godīgi neviens alfa romeo nepatīk, tieši tās sašaurinātās priekšas dēļ, bet tāpēc jau neeju un visiem nekladzinu ka alfa romeo ir mēsls vai ar pasaulē sliktāko dizainu, skaidrs ka katram savs.

xxx

Un te dizaineru finala speriens :D

xxx

Noteikti kaut kur tunetaju kantori jau sak razot melnu prieksejo radiatora resti :D

Rūdolfs Putniņš

Šņukuris lielisks, bet numurs to imho pabojā.

Teteris

Pilnībā pievienojos viedoklim. Es pat atļauties izplest un pieminēt, ka Alfa Romeo (auto, protams, gaumes jautājums) arī vienmēr numuram nav bijusi vieta

ddfdf

drausmas. kas to dizainu taisa tagad: kiniesi?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: