Web Analytics
More
    Reklāma

    “BMW” prezentē jaunos “M3” un “M4” sporta auto

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs “BMW” prezentējis ļoti gaidītos jaunās paaudzes “M3” un “M4” sporta auto. “M” sērijas mašīnām jāizskatās sportiski un “BMW” ieguldījis gana daudz darba, lai tās padarītu atšķirīgas no “M340i xDrive” un “M440i xDrive”, kas ir pozicionēti tieši zem “M” modeļiem. Protams, abos auto ļoti pamanāmas ir vertikālās radiatora nāsis, kas ļoti daudziem neies pie sirds. Ļoti līdzīgs dizaina risinājums jau izmantots 4.sērijas modeļos.

    Ievērojami pārveidots priekšējais bamperis, auto ieguvuši platākus spārnus ar ventilācijas atverēm. Oglekļa šķiedras jumtā iestrādātas “līnijas”, kas uzlabo aerodinamiku. Uz bagažnieka piestiprināts salīdzinoši neliels spoileris, bet auto apakšu izrotā difuzors un divas hromētas izpūtēja trubas katrā pusē.

    Reklāma

    “M3” kļuvis lielāks par savu priekšgājēju – auto kļuvis par 10,8 centimetriem garāks (tagad 4,80 metri), 2,6 centimetriem platāks (1,90 metri) un 8 milimetriem augstāks (1,44 metri). “M4” ir tikpat garš kā standarta 4.sērijas sedans, tāpēc, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, tas pastiepies par 10,8 centimetriem garāks, kļuvis par 1,8 centimetriem platāks, bet augstums palielināts tikai par 1 milimetru.

    Galvenais, protams, slēpjas zem motora pārsega, kur šoreiz novietots jauns 3,0 litru sešcilindu motors ar divām turbīnām. Motora rūpnīcas kods ir S58. Tam būs pieejamas divas versijas – standarta “M3” un “M4” attīsta 487 zirgspēkus, kas ir par attiecīgi 52 un 56 zirgspēkiem vairāk nekā priekšgājējos ar veco S55 motoru. Standarta versijām būs 550 ņūtonmetru griezes moments, taču maksimālais griezes moments būs pieejams par 800 apgriezieniem/minūtē “augstāk” – no 2650 apgriezieniem/minūtē. Savukārt abu modeļu “Competition” versijas attīsta 503 zirgspēkus. Tas ir par 48 zirgspēkiem vairāk nekā iepriekšējos šīs versijas modeļos. Šie modeļi attīsta 636 ņūtonmetru lielu griezes momentu.

    S58 dzinējs pamatā ir līdzīgs iepriekšējam S55 motoram, taču ir daudzas būtiskas izmaiņas – pārstrādi turbo, ievērojami uzlabota degvielas iesmidzināšanas sistēma, kā arī benzīna izmešu filtrs, lai jaunos auto padarītu videi kaut mazliet draudzīgākus.

    Standarta modeļi būs aprīkoti ar klasisku 6-pakāpju manuālo ātrumkārbu, kas šajā klasē jau ir milzīgs retums. “Competition” versijās būs 8-pakāpju automātisko ātrumkārbu, kas izmanto “M” nodaļas radīto programmatūru.

    “BMW” sola, ka standarta versijas līdz 100 km/h paātrināsies 4,2 sekundēs, savukārt “Competition” modeļi to pašu izdarīs 3,9 sekundēs. Maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 250 km/h, taču iespējams iegādāties īpašu pakotni, kas ātrumu ierobežojumu palielina līdz 290 km/h, turklāt, iegādājoties šo pakotni, auto tiek aprīkots ar riepām, kas spēj izturēt šādu ātrumu.

    Abi modeļi būs ar aizmugurējo piedziņu, taču no nākamā gada vidus “Competition” versijas būs nopērkamas arī ar visu četru riteņu piedziņu. Tā būs pirmā reize, kad “M3” vai “M4” aprīkots ar visu četru riteņu piedziņu.

    Salonā iesēdīsities jaunajos “M” sēdekļos, kuri pirmoreiz būs pieejami arī ar ventilēšanas funkciju. Protams, arī “M” stūre, uz kuras būs “M” režīma poga, lai ļoti ērti piekļūtu braukšanas režīmiem. Digitālais instrumentu panelis un multimediju sistēma izmanto speciāli “M” versijai radītu vizuālo noformējumu.

    Standartkomplektācijā auto būs aprīkots ar navigāciju, trīs zonu klimatkontroli, kā arī iespējām savienot viedtālruni, izmantojot Android Auto vai Apple CarPlay. Tāpat auto būs pieejams jaunās paaudzes “heads-up” displejs, kā arī “BMW Drive Recorder” – tas izmanto kameras, kas izvietotas apkārt automašīnai, lai filmētu braucienu no dažādiem leņķiem. Par papildus samaksu būs pieejama “Drive Proffesional” sistēma – tā sevī ietver jaunu “M” saķeres kontroli, kā arī iespēju regulēt stabilitātes kontroli. Tā kā runājam par “BMW”, tad auto būs arī “drifta analīzes” sistēma, kas ir kā papildinājums ierastajam hronometram apļa laika mērīšanai.

    Jaunie “M3” un “M4” pie klientiem nonāks nākamgad un paredzēts, ka to cena varētu sākties no 70 tūkstošiem eiro

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Raimonds P.
    23.09.2020 10:39

    V6 vai ne? :D

    Labvēlis
    23.09.2020 12:04

    Ķīniešiem šādi briesmīgi purni patīkot, tāpēc ir tik liela sāpe acīm – jo pamanāms, kā furunkuls dugungalā. Var zīmēties.Fui. Paskatās uz E24, vai kaut vai E39… Pļeka.

    Antiz
    23.09.2020 17:09
    Reply to  Labvēlis

    nu nekas, šoreiz varēsi M3 vai M4 nepirkt :D

    Krotow
    23.09.2020 17:44
    Reply to  Labvēlis

    Kaut kur nesen klīda parodijas bilde par jauno BMW restes dizainu. Milzīga reste aiz kuras paslēpies maaaaaziņš BMW.

    Tasesmues
    23.09.2020 20:12

    Smuks pēc suņa

    Agris
    10.02.2021 15:51

    Labdien, es domāju ka BMW M un limuzīna modeļiem pārlieku lielās nieres priekšā nepiestāv un izskatās briesmīgi! Iespējams lielās nieres der tikai X modeļiem! BMW nevajadzētu vieglo auto izskatu pielīdzināt džipiem! M pakai jābūt sportiskai, muskuļotai un limuzīna klasei jābūt elegantai, smalkai!

    Reklāma