Reklāma

“BMW” galvenais dizaineris: Mūsu mērķis nav izpatikt visiem

Jaunākie raksti

Prezentēti Audi Q4 e-tron un Q4 Sportback e-tron elektroauto

14. aprīlī Audi Progresa svinību dienā zīmols prezentēja savus pirmos kompaktā izmēra SUV modeļus – Audi Q4 e-tron un...

“Adidas” kopā ar “Lego” izstrādājuši atraktīvus skriešanas apavus

Kompānija "Adidas", vēloties savā sporta apavu klāstā ienest vēl kādas svaigas vēsmas, izveidojusi sadarbību ar nevienu citu kā "Lego",...

Sony izziņojis jaunos Xperia 1 III un Xperia 5 III viedtālruņus

Jaunais Sony Xperia 1 III un Xperia 5 III ietver īpašas fotografēšanas funkcijas un iepazīstina ar pasaulē pirmo maināmo...

Latvijas IT uzņēmums D8 Corporation investēs 2 miljonus eiro, lai veicinātu pakalpojumu eksportu uz Tuvajiem Austrumiem

Finanšu programmatūras izstrādātājs un ieviesējs D8 Corporation finanšu tehnoloģiju produktos un jauna pārdošanas un servisa biroja izveidē Tuvajos Austrumos...

Akio Tojoda tiek godināts kā 2021. gada Pasaules gada auto personība

Toyota Motor Corporation (TMC) prezidents un izpilddirektors Akio Tojoda ir 2021. gada Pasaules gada auto personība. Godalgu piešķīra Pasaules gada...

Vācu autoražotāja “BMW” dizains, jo īpaši radiatora reste, pēdējā laikā izpelnījies ļoti daudz kritikas. Arī paša “BMW” mārketinga komandai gadījušies pāris apšaubāmi soļi, reaģējot uz tīmekļa lietotāju kritiku. Atsevišķi komentētāji internetā galvenā dizainera amatā pat aicina atgriezt Krisu Benglu. Cilvēki, kas pārzina “BMW” jaunāko laiku vēsturi sapratīs, cik liels izmisuma solis tas ir. Bengls izpelnījies neviennozīmīgu reputāciju un skarbu kritiku, pateicoties 7. sērijas E65 un 5. sērijas E6x dizainiem gadsimta sākumā, kas ražošanā nonāca pirms nepilniem 20 gadiem. Tikmēr autoražotāja šā brīža galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks norāda, ka “BMW” nebūt nevēlas izpatikt visiem.

Viņš uzskata, ka “BMW” drīzāk ir nevis klienti, bet ilggadējie fani. Van Hoidonks lieliski apzinās, ka autoražotājam tik tiešām ir uzticams pircēju loks un “BMW” īpašniekiem piemīt tā saucamā zīmola lojalitāte, proti, viņi gadiem izvēlas tieši šīs markas auto. Tāpēc, izstrādājot jauno auto dizainu, “BMW” nedrīkst aizmirst arī konservatīvāko klientu loku un ilggadējos “BMW” klientus, kuri sagaida konkrētas lietas gan braukšanā, gan arī auto dizainā.

Arī citi “BMW” dizaineri atzīst, ka viņi lasa presi un komentārus internetā, kur viņu veikumi tiek skarbi kritizēti, tomēr paši dizaineri ir pārliecināti par savu darbu un norāda, ka viņiem ir noteikts mērķis un virziens. Van Hoidonks saka, ka viņu nepārsteidz kritika, jo par dizainu visiem vienmēr būs viedoklis. “Ja vēlies izveidot kaut ko atšķirīgu, kas izceļas, tad tam ir jābūt citādam un uzreiz pamanāmam.”

Autoražotāja pārstāvji savu viedokli pamato, skaidrojot, ka nav iespējams izveidot kaut ko, kas patiks visiem un tiks uzskatīts par skaistāko auto pasaulē. Tāpat tiek piesaukta arī iepriekš minētā Krisa Bengla ēra – E6x 5. sērija savulaik izpelnījās kritikas jūru, bet šodien uz to atskatās ar prieku. Protams, kā kurš, bet uz mūsu valsts ielām šo auto tik tiešām netrūkst, tātad nemaz tik slikti nav un tos pirka arī kā jaunus auto. Šobrīd “BMW” dizaina komanda strādā pie mašīnām, kuras ražošanā varētu nonākt ap 2024. gadu. Tātad, šobrīd veidotie dizaina risinājumi būs aktuāli vēl pēc aptuveni 10 gadiem. Un kas zina, kā 2031. gadā mēs skatīsimies uz pēdējo mēnešu laikā prezentētajām “BMW” mašīnām ar milzīgo radiatora resti.

“Mēs nekad nezinām, kā cilvēki reaģēs. Bet, ja neko nemainīsim, tik un tā kļūsim par sēdošu mērķi un kritikas objektu. Mūsu uzdevums ir izdarīt tik daudz, lai kompānija sekmīgi strādātu arī turpmāk, tajā pašā laikā nezaudējot kontaktu ar saviem ilggadējiem klientiem,” saka van Hoidonks.

Reklāma

12 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
12 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
ciba

Nezinu nevienu kam smadzenēs nonāk pietiekošs skābekļa daudzums un reizē liekas jebkurš pēdējo gadu BMW dizains saistošs, patīkams un, nedod dievs – skaists.
Ilggadējie fani BMW ir niecīga daļa, lielākā daļa kas skaitītos fani un ir reālie līzinga maksātāji ir zīmuļi kuriem vajag BRĒĒĒĒNDU.
Ķīniešiem patīkot šis bezsakara es-esmu-dusmīgs-jo-ej-dirst dizains.

123

Cik no tiem “nezinu nevienu” ir spējīgi atļauties jaunu BMW iegādāties? Katram auto ir sava mērķa auditorija. Jebkurā gadījumā auto markas ir arī citas ko izvēlēties :)

BMW tieši dizainiski noteikti zin ko dara, vēl šodien cilvēki atskatās uz 15 gadus veciem BMW, salīdzini kādi izskatās 15 gadus veci VW, Opel, vai Renault piemēram.

1253

atskatās pēc idiotiska manevra, ne jau dēļ izskata)

Csbb

Nu ganjau tu esi tas imbicīlis jebkurā kaste braucot

Ciba

Ha, pietiekami zināmi kadru kas to var un ir tādi kas arī maksā to līzingu, bet neviens nesaka, ka dēļ dizaina paņēma to aparātu :)
Nav jāiet vienā pirtī ar mr.20% lai saprastu kad auto ir skaists vai neglīts. Šis te arguments ka dēļ tā ka nespēj racionalizēt līzinga maksājumu, līdz ar to tavas acis ir citādāk savienotas ar smadzenēm galīgi neiet kopā ar realitātes faktu – autiņi ir neglīti pēdejos gados :D

Teteris

Man personīgi tikai pēdējo gadu dizaini liekas saistoši. Ļoti agresīva un dinamiska paskatas. Grūti paskatīties uz vecajiem dizainiem. Tie vecie dizaini tādi bēdīgi, samocīti un atgādina 2010.gadu. Īsāksakot – aizvēsturi. Tieši vecie šķiet tacky.

Ciba

Laikam jau es esmu vecs, jo man vēl ap 2010. gada modeļi skaitās aktuāla dizaina valoda, jo Bengla piedirstā tuba visur BMW redzama.
Manā skatījumā labie BMW dizaina piemēri ir E24, E39, E9, E23, E38, praktiski jebkas pirms bengla. Atceros kad minētos modeļus vēl varēja redzēt ielās kā parastus auto. Nu labi, E9 nekad uz ielas neesmu redzējis.

Skābene

Citiem vārdiem sakot, BMW dizains ir adresēts Ķīnas tirgum un uz pārējo pasauli nospļauties, jo Ķīnas tirgus ir lielākais auto tirgus pasaulē.

fans

Paredzams top auto būs Tesla un auto bez lielām nesmukām ventilācijas restēm.

Mans kaimiņš Koļa pie pudeles uzdizainēs smukāk, nekā jaunie palīgskolas dizaineri.

Krotow

kas zina, kā 2031. gadā mēs skatīsimies uz pēdējo mēnešu laikā prezentētajām “BMW” mašīnām ar milzīgo radiatora resti

Tā ir. Pieradini jaunatni pie $$$iem, lai pēc tam laimīgi nezinošie pirktu vēl lielākus $$$us. Kādreiz tas vismaz tike iemērkts kādā reliģijā vai ideoloģijā.

LAN

2031. Gadā reste būs tāda pati vēsturiskā nostaļģijas palieka kā Fendt badge ar zirgu

samara-russia-september-15-2019-600w-1550717867.jpg
Andrejs Kvitko

Ko var ņemties ar tām restēm? Nekas jauns.

d1445876c87a9dcf4a5541b1517cdd84.jpg
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: