Web Analytics
More
    Reklāma

    “BMW” galvenais dizaineris: Mūsu mērķis nav izpatikt visiem

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotāja “BMW” dizains, jo īpaši radiatora reste, pēdējā laikā izpelnījies ļoti daudz kritikas. Arī paša “BMW” mārketinga komandai gadījušies pāris apšaubāmi soļi, reaģējot uz tīmekļa lietotāju kritiku. Atsevišķi komentētāji internetā galvenā dizainera amatā pat aicina atgriezt Krisu Benglu. Cilvēki, kas pārzina “BMW” jaunāko laiku vēsturi sapratīs, cik liels izmisuma solis tas ir. Bengls izpelnījies neviennozīmīgu reputāciju un skarbu kritiku, pateicoties 7. sērijas E65 un 5. sērijas E6x dizainiem gadsimta sākumā, kas ražošanā nonāca pirms nepilniem 20 gadiem. Tikmēr autoražotāja šā brīža galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks norāda, ka “BMW” nebūt nevēlas izpatikt visiem.

    Viņš uzskata, ka “BMW” drīzāk ir nevis klienti, bet ilggadējie fani. Van Hoidonks lieliski apzinās, ka autoražotājam tik tiešām ir uzticams pircēju loks un “BMW” īpašniekiem piemīt tā saucamā zīmola lojalitāte, proti, viņi gadiem izvēlas tieši šīs markas auto. Tāpēc, izstrādājot jauno auto dizainu, “BMW” nedrīkst aizmirst arī konservatīvāko klientu loku un ilggadējos “BMW” klientus, kuri sagaida konkrētas lietas gan braukšanā, gan arī auto dizainā.

    Reklāma

    Arī citi “BMW” dizaineri atzīst, ka viņi lasa presi un komentārus internetā, kur viņu veikumi tiek skarbi kritizēti, tomēr paši dizaineri ir pārliecināti par savu darbu un norāda, ka viņiem ir noteikts mērķis un virziens. Van Hoidonks saka, ka viņu nepārsteidz kritika, jo par dizainu visiem vienmēr būs viedoklis. “Ja vēlies izveidot kaut ko atšķirīgu, kas izceļas, tad tam ir jābūt citādam un uzreiz pamanāmam.”

    Autoražotāja pārstāvji savu viedokli pamato, skaidrojot, ka nav iespējams izveidot kaut ko, kas patiks visiem un tiks uzskatīts par skaistāko auto pasaulē. Tāpat tiek piesaukta arī iepriekš minētā Krisa Bengla ēra – E6x 5. sērija savulaik izpelnījās kritikas jūru, bet šodien uz to atskatās ar prieku. Protams, kā kurš, bet uz mūsu valsts ielām šo auto tik tiešām netrūkst, tātad nemaz tik slikti nav un tos pirka arī kā jaunus auto. Šobrīd “BMW” dizaina komanda strādā pie mašīnām, kuras ražošanā varētu nonākt ap 2024. gadu. Tātad, šobrīd veidotie dizaina risinājumi būs aktuāli vēl pēc aptuveni 10 gadiem. Un kas zina, kā 2031. gadā mēs skatīsimies uz pēdējo mēnešu laikā prezentētajām “BMW” mašīnām ar milzīgo radiatora resti.

    “Mēs nekad nezinām, kā cilvēki reaģēs. Bet, ja neko nemainīsim, tik un tā kļūsim par sēdošu mērķi un kritikas objektu. Mūsu uzdevums ir izdarīt tik daudz, lai kompānija sekmīgi strādātu arī turpmāk, tajā pašā laikā nezaudējot kontaktu ar saviem ilggadējiem klientiem,” saka van Hoidonks.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ciba
    03.02.2021 09:45

    Nezinu nevienu kam smadzenēs nonāk pietiekošs skābekļa daudzums un reizē liekas jebkurš pēdējo gadu BMW dizains saistošs, patīkams un, nedod dievs – skaists.
    Ilggadējie fani BMW ir niecīga daļa, lielākā daļa kas skaitītos fani un ir reālie līzinga maksātāji ir zīmuļi kuriem vajag BRĒĒĒĒNDU.
    Ķīniešiem patīkot šis bezsakara es-esmu-dusmīgs-jo-ej-dirst dizains.

    123
    03.02.2021 15:52
    Reply to  ciba

    Cik no tiem “nezinu nevienu” ir spējīgi atļauties jaunu BMW iegādāties? Katram auto ir sava mērķa auditorija. Jebkurā gadījumā auto markas ir arī citas ko izvēlēties :)

    BMW tieši dizainiski noteikti zin ko dara, vēl šodien cilvēki atskatās uz 15 gadus veciem BMW, salīdzini kādi izskatās 15 gadus veci VW, Opel, vai Renault piemēram.

    1253
    03.02.2021 16:14
    Reply to  123

    atskatās pēc idiotiska manevra, ne jau dēļ izskata)

    Csbb
    04.02.2021 03:07
    Reply to  1253

    Nu ganjau tu esi tas imbicīlis jebkurā kaste braucot

    Ciba
    03.02.2021 22:30
    Reply to  123

    Ha, pietiekami zināmi kadru kas to var un ir tādi kas arī maksā to līzingu, bet neviens nesaka, ka dēļ dizaina paņēma to aparātu :)
    Nav jāiet vienā pirtī ar mr.20% lai saprastu kad auto ir skaists vai neglīts. Šis te arguments ka dēļ tā ka nespēj racionalizēt līzinga maksājumu, līdz ar to tavas acis ir citādāk savienotas ar smadzenēm galīgi neiet kopā ar realitātes faktu – autiņi ir neglīti pēdejos gados :D

    Teteris
    04.02.2021 08:52
    Reply to  ciba

    Man personīgi tikai pēdējo gadu dizaini liekas saistoši. Ļoti agresīva un dinamiska paskatas. Grūti paskatīties uz vecajiem dizainiem. Tie vecie dizaini tādi bēdīgi, samocīti un atgādina 2010.gadu. Īsāksakot – aizvēsturi. Tieši vecie šķiet tacky.

    Ciba
    04.02.2021 09:30
    Reply to  Teteris

    Laikam jau es esmu vecs, jo man vēl ap 2010. gada modeļi skaitās aktuāla dizaina valoda, jo Bengla piedirstā tuba visur BMW redzama.
    Manā skatījumā labie BMW dizaina piemēri ir E24, E39, E9, E23, E38, praktiski jebkas pirms bengla. Atceros kad minētos modeļus vēl varēja redzēt ielās kā parastus auto. Nu labi, E9 nekad uz ielas neesmu redzējis.

    Skābene
    03.02.2021 10:19

    Citiem vārdiem sakot, BMW dizains ir adresēts Ķīnas tirgum un uz pārējo pasauli nospļauties, jo Ķīnas tirgus ir lielākais auto tirgus pasaulē.

    fans
    03.02.2021 10:21

    Paredzams top auto būs Tesla un auto bez lielām nesmukām ventilācijas restēm.

    Mans kaimiņš Koļa pie pudeles uzdizainēs smukāk, nekā jaunie palīgskolas dizaineri.

    Krotow
    03.02.2021 10:39

    kas zina, kā 2031. gadā mēs skatīsimies uz pēdējo mēnešu laikā prezentētajām “BMW” mašīnām ar milzīgo radiatora resti

    Tā ir. Pieradini jaunatni pie $$$iem, lai pēc tam laimīgi nezinošie pirktu vēl lielākus $$$us. Kādreiz tas vismaz tike iemērkts kādā reliģijā vai ideoloģijā.

    LAN
    03.02.2021 11:49

    2031. Gadā reste būs tāda pati vēsturiskā nostaļģijas palieka kā Fendt badge ar zirgu

    samara-russia-september-15-2019-600w-1550717867.jpg
    03.02.2021 22:00

    Ko var ņemties ar tām restēm? Nekas jauns.

    d1445876c87a9dcf4a5541b1517cdd84.jpg
    Reklāma