Sociāli mediji neapšaubāmi ir interesanta vide, kurā sastopas visdažādāko uzskatu cilvēki. Viņiem ir visas iespējas paust savu viedokli un, kā saprata “BMW” mārketinga departaments, sarkasms šajā vidē ne vienmēr strādā labi.
Autoražotājs nesen prezentēja savu nākamo flagmani – elektrisko “iX” krosoveru, kas uzreiz izpelnījās bargu kritiku par savu dizainu. Problēmas sākās brīdī, kad autoražotāja oficiālais “Twitter” konts atbildēja kādam lietotājam, kurš izteicās, ka jaunā mašīna nav īsts “BMW”. Kompānijas sarkastiskā (un ļoti trāpīgā) stilā atbildēja – “gribi saderēt?”
Vēl viena problemātiska situācija radās brīdī, kad kāds konservatīvāks lietotājs ražotāju aicināja atkal ražot “īstus BMW”, uz ko tika sniegta vēl viena sarkastiska atbilde – “Ok, Boomer, kāds ir iemesls tam, ka negribi mainīties?”. Ar vārdu “Boomer” angļu valodā tiek apzīmēta tā paaudze, kas dzimusi pēc 2. pasaules kara, tā saucamā “baby boom” laikā.
“BMW” mārketinga departamenta vadība acīmredzot sapratusi savu darbinieku pieļauto kļūdu, jo ir lielāka iespēja, ka tieši “boomer” paaudzes cilvēkiem būs gana daudz līdzekļu, lai šādu mašīnu patiešām arī atļautos. Tieši viņi ir cilvēki, kuri pārsvarā iegādājas “BMW” dārgā gala mašīnas, tāpēc autoražotājs steidza atvainoties, sakot, ka tas nevēlējās nevienu aizvainot, izmantojot “meme” slengu.
Jaunā “iX” cena šobrīd nav zināma, taču domājams, ka tas maksās vairāk nekā šā brīža “X5”. Auto būs aptuveni 500 zirgspēki un tas spēšot veikt vairāk nekā 500 kilometrus ar vienu uzlādi.
No matter what age you are, we hear you. We are sorry, it wasn’t our intention to insult anyone with meme slang.
The way into the new world of mobility is bumpy, but we hope you join us on the journey.
— BMW (@BMW) November 18, 2020
no raksta saprotams, ka BMW twitteru kūrē kāds stulbs kofīšopu, burbuļtējnīcu vai smūzijnīcu apmeklētājs :D un tad atnāca priekšnieks…
Kas nav pārsteigums jo uzturēt firmas resursus virtuālajās “pļāpātavās” jādod kādam, kurš tās pārzina. Taču pļāpātavu pārzinim savukārt ir pienākums ievērot firmas vadlīnijas un ētikas kodeksu. Un ar pienākuma apziņu vairumam “mūsdienu jaunatnes” ir vairāk kā nopietnas problēmas.
boomers neizmantoja iespēju atbildēt, ka viņš bija nobraucis vairākus bembjus jau tajos laikos, kad smartass milenniālis pārvietojās vēl tikai fātera olu grozā)
Boomers savas diezgan garās dzīves laikā ir ievērojis ka katras jaunās paaudzes “smūtiju patērētāji” vnk nāk un iet. Bet ts, kas tiešām ir vērtīgs, paliek.