Web Analytics
More
    Reklāma

    “BMW” spiesti atvainoties par agresīvu jaunā “iX” krosovera mārketingu

    Jaunākie raksti

    Sociāli mediji neapšaubāmi ir interesanta vide, kurā sastopas visdažādāko uzskatu cilvēki. Viņiem ir visas iespējas paust savu viedokli un, kā saprata “BMW” mārketinga departaments, sarkasms šajā vidē ne vienmēr strādā labi.

    Autoražotājs nesen prezentēja savu nākamo flagmani – elektrisko “iX” krosoveru, kas uzreiz izpelnījās bargu kritiku par savu dizainu. Problēmas sākās brīdī, kad autoražotāja oficiālais “Twitter” konts atbildēja kādam lietotājam, kurš izteicās, ka jaunā mašīna nav īsts “BMW”. Kompānijas sarkastiskā (un ļoti trāpīgā) stilā atbildēja – “gribi saderēt?”

    Reklāma

    Vēl viena problemātiska situācija radās brīdī, kad kāds konservatīvāks lietotājs ražotāju aicināja atkal ražot “īstus BMW”, uz ko tika sniegta vēl viena sarkastiska atbilde – “Ok, Boomer, kāds ir iemesls tam, ka negribi mainīties?”. Ar vārdu “Boomer” angļu valodā tiek apzīmēta tā paaudze, kas dzimusi pēc 2. pasaules kara, tā saucamā “baby boom” laikā.

    “BMW” mārketinga departamenta vadība acīmredzot sapratusi savu darbinieku pieļauto kļūdu, jo ir lielāka iespēja, ka tieši “boomer” paaudzes cilvēkiem būs gana daudz līdzekļu, lai šādu mašīnu patiešām arī atļautos. Tieši viņi ir cilvēki, kuri pārsvarā iegādājas “BMW” dārgā gala mašīnas, tāpēc autoražotājs steidza atvainoties, sakot, ka tas nevēlējās nevienu aizvainot, izmantojot “meme” slengu.

    Jaunā “iX” cena šobrīd nav zināma, taču domājams, ka tas maksās vairāk nekā šā brīža “X5”. Auto būs aptuveni 500 zirgspēki un tas spēšot veikt vairāk nekā 500 kilometrus ar vienu uzlādi.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    23.11.2020 10:23

    no raksta saprotams, ka BMW twitteru kūrē kāds stulbs kofīšopu, burbuļtējnīcu vai smūzijnīcu apmeklētājs :D un tad atnāca priekšnieks…

    Krotow
    23.11.2020 12:08
    Reply to  digitalk

    Kas nav pārsteigums jo uzturēt firmas resursus virtuālajās “pļāpātavās” jādod kādam, kurš tās pārzina. Taču pļāpātavu pārzinim savukārt ir pienākums ievērot firmas vadlīnijas un ētikas kodeksu. Un ar pienākuma apziņu vairumam “mūsdienu jaunatnes” ir vairāk kā nopietnas problēmas.

    1034
    23.11.2020 10:35

    boomers neizmantoja iespēju atbildēt, ka viņš bija nobraucis vairākus bembjus jau tajos laikos, kad smartass milenniālis pārvietojās vēl tikai fātera olu grozā)

    Krotow
    23.11.2020 12:09
    Reply to  1034

    Boomers savas diezgan garās dzīves laikā ir ievērojis ka katras jaunās paaudzes “smūtiju patērētāji” vnk nāk un iet. Bet ts, kas tiešām ir vērtīgs, paliek.

    Reklāma