web analytics

“BMW” spiesti atvainoties par agresīvu jaunā “iX” krosovera mārketingu

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...

Sociāli mediji neapšaubāmi ir interesanta vide, kurā sastopas visdažādāko uzskatu cilvēki. Viņiem ir visas iespējas paust savu viedokli un, kā saprata “BMW” mārketinga departaments, sarkasms šajā vidē ne vienmēr strādā labi.

Autoražotājs nesen prezentēja savu nākamo flagmani – elektrisko “iX” krosoveru, kas uzreiz izpelnījās bargu kritiku par savu dizainu. Problēmas sākās brīdī, kad autoražotāja oficiālais “Twitter” konts atbildēja kādam lietotājam, kurš izteicās, ka jaunā mašīna nav īsts “BMW”. Kompānijas sarkastiskā (un ļoti trāpīgā) stilā atbildēja – “gribi saderēt?”

Vēl viena problemātiska situācija radās brīdī, kad kāds konservatīvāks lietotājs ražotāju aicināja atkal ražot “īstus BMW”, uz ko tika sniegta vēl viena sarkastiska atbilde – “Ok, Boomer, kāds ir iemesls tam, ka negribi mainīties?”. Ar vārdu “Boomer” angļu valodā tiek apzīmēta tā paaudze, kas dzimusi pēc 2. pasaules kara, tā saucamā “baby boom” laikā.

“BMW” mārketinga departamenta vadība acīmredzot sapratusi savu darbinieku pieļauto kļūdu, jo ir lielāka iespēja, ka tieši “boomer” paaudzes cilvēkiem būs gana daudz līdzekļu, lai šādu mašīnu patiešām arī atļautos. Tieši viņi ir cilvēki, kuri pārsvarā iegādājas “BMW” dārgā gala mašīnas, tāpēc autoražotājs steidza atvainoties, sakot, ka tas nevēlējās nevienu aizvainot, izmantojot “meme” slengu.

Jaunā “iX” cena šobrīd nav zināma, taču domājams, ka tas maksās vairāk nekā šā brīža “X5”. Auto būs aptuveni 500 zirgspēki un tas spēšot veikt vairāk nekā 500 kilometrus ar vienu uzlādi.

AvotsCarBuzz

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
digitalk

no raksta saprotams, ka BMW twitteru kūrē kāds stulbs kofīšopu, burbuļtējnīcu vai smūzijnīcu apmeklētājs :D un tad atnāca priekšnieks…

Krotow

Kas nav pārsteigums jo uzturēt firmas resursus virtuālajās “pļāpātavās” jādod kādam, kurš tās pārzina. Taču pļāpātavu pārzinim savukārt ir pienākums ievērot firmas vadlīnijas un ētikas kodeksu. Un ar pienākuma apziņu vairumam “mūsdienu jaunatnes” ir vairāk kā nopietnas problēmas.

1034

boomers neizmantoja iespēju atbildēt, ka viņš bija nobraucis vairākus bembjus jau tajos laikos, kad smartass milenniālis pārvietojās vēl tikai fātera olu grozā)

Krotow

Boomers savas diezgan garās dzīves laikā ir ievērojis ka katras jaunās paaudzes “smūtiju patērētāji” vnk nāk un iet. Bet ts, kas tiešām ir vērtīgs, paliek.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: