Web Analytics
More
    Reklāma

    “BMW” prezentē “iX” elektrisko SUV

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs “BMW” beidzot prezentējis sava konceptauto “iNext” ražošanas versiju, kurai dots nosaukums “iX”. Jaunais auto izmēros būs līdzīgs “X5” un pats ražotājs to sauc par savu tehnoloģiju flagmani.

    Šis būs otrais pilnībā elektriskais “BMW”, kas seko septiņus gadus vecā “i3” pēdās. Šai mašīnai būs jākonkurē ar tādiem citu autoražotāju veikumiem kā “Audi e-tron”, “Mercedes EQC” un “Tesla Model S”.

    “iX” veidots uz jaunas platformas, kura balstīta uz alumīnija un oglekļa šķiedras kombināciju. Lai gan šī ir pilnīgi no jauna izstrādāta platforma, tā esot ļoti labi savietojama ar citām ražotāja veidotajām platformām un elementi no šīs platformas tiks izmantoti arī nākamo uzņēmuma elektroauto tapšanā.

    “BMW” oficiālajā prezentācijā gan pārāk neaizrāvās ar tādu būtisku lietu kā tehnisko specifikāciju atklāšana. Netiek atklāts pat bateriju izmērs, zināms vien tas, ka dārgākā versija tiks aprīkota ar bateriju, kuras ietilpība pārsniedz 100 kW, kas ar vienu uzlādi ļaus nobraukt ap 600 kilometriem. Auto attīstīs ap 500 zirgspēkiem un līdz 100 km/h tas spēs paātrināties 5 sekundēs.

    Mašīnu būs iespējams lādēt ar 200 kW jaudu, kas no 10 līdz 80 procentiem ļaus uzlādēties nepilnu 40 minūšu laikā. “BMW” skaidro, ka tehnoloģiski šis būs visattīstītākais no visiem ražotāja modeļiem šobrīd. Tam ir lielāka skaitļošanas jauda nekā jebkuram līdzšinējam “BMW” modelim un tas atbalstīs “Level 3” autonomo braukšanu.

    Salonā izmantoti otrreiz pārstrādāti materiāli, bet sēdekļi veidoti no īpašas mikrošķiedras. Īpaši pamanāma ir multifunkcionālā stūre, kas nav apaļa, bet gan sešstūraina. Multimediju sistēma un instrumentu panelis, protams, ir digitāli. Šoreiz tie apvienoti vienā ekrānā, kas nedaudz ieliekts uz vadītāja pusi. Mašīnai nebūs viduskonsoles tās klasiskajā izpratnē – daļa funkciju, piemēram, ātrumkārbas selektors atrodas elkoņbalsta galā. Lai arī slēdžu un pogu kopumā būs mazāk, ja salīdzinām ar pašreizējiem “BMW” modeļiem, tie pilnībā tik un tā nepazudīs.

    “BMW” neziņo “iX” cenu, bet, ņemot vērā flagmaņa statusu un tehnoloģijām pārbagāto piedāvājumu, auto noteikti nebūs no lētajiem un maksās līdzīgi kā jauns “X5”. Pie klientiem šis modelis nonāks nākamā gada beigās vai 2022. gada pirmajā pusē.

    AvotsBMW
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    12.11.2020 11:36

    Tautā jau sāk ierēkt par Fīrera ūsiņu stila resti! :D

    Krotow
    12.11.2020 11:44
    Reply to  Skābene

    Man jaunā BMW reste drīzāk atgādina bebra zobus. Kaut kāds tizlums IMHO. Viņiem tur dizaina centrā laikam ķīnieši savairojušies.

    Skābene
    12.11.2020 12:49
    Reply to  Krotow

    Nevis savairojušies, bet dizains ir mērķēts uz Ķīnas tirgu, jo tas ir ienesīgāks par ziemeļamerikas un eiropas tirgu kopumā un Ķīna pieprasa tieši tādas restes kā pūķa nāsis.

    trel
    12.11.2020 11:55

    Tie tizlie elektroauto “kalpaki” laikam neplāno pazust. Tikai paša dārgākā gala ražotāji spēj uztaisīt praktiskus un skaistus diskus priekš elektroauto.

    Labvēlis
    12.11.2020 15:23

    Ne parāk glītā Citreon DS7 vēl neglītāks, bet stipri pompozāks radinieks.
    Bez tās bļembas pircēju loks stipri sašaurinātos. BMW dizaina bardaks un bezsakars te izcili spiežas ārā – visi elementi beztēmā samesti.

    Elektriķis
    12.11.2020 17:21

    Nav ko zākāties par dizainu, viss ir mūsu galvās. Pēc laika šķitīs smuki. Galvenais ka iekšā izskatās mīksts un ērts. Arī tiem, kuriem vajag mīkstu priekšpaneli būs izdabāts. Kaut gan gandrīz visu tā mīkstumu nosedz platais ekrāns.

    Edgars
    12.11.2020 22:14

    Vizuāli man ļoti patīk! It īpaši interjers. Provizoriskā cena gan… ja kā x5, sakarīgi nopakots ap 90-100k…. hmm…. nu nē…. ja nu vienīgi nobraukums ar vienu uzlādi 800km ;D

    Mazak raudi
    13.11.2020 01:25

    Loti svarigi jusu komentari par dizainu, vini tos noteikti nems veera nabagmaajas iemiitnieki, izdari pakalpojumu un neperc so auto, paga, taa pat nevari atlauties, tapec kiiksti tikai….

    digitalk
    13.11.2020 02:31
    Reply to  Mazak raudi

    nemāki uzinstalēt latviešu valodas klaviatūras draiveri un pat neproti izmantot transliterāciju diakritiskajām zīmēm? ej, palaizi apsarmojušo riepu no padomijas žiguļa, spējīgais visu nopirkt interneta tekstos.

    MadeInChina
    23.11.2020 13:08

    Lai liek iekšā ko grib, bet Renault2 es pat redzēt negribu, kur nu vēl pirkt. Uz ceļa klaunu atpazīstamība garantēta.

    Reklāma