Reklāma

Apple oficiāli pārtrauc viedā skaļruņa HomePod ražošanu

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

Uzņēmums Apple ir oficiāli paziņojis, ka pārtrauks sava pirmā viedā skaļruņa HomePod ražošanu, kas tirgū pieejams no 2018. gada sākuma, un šobrīd koncentrēsies tieši uz HomePod mini versiju, kas tika prezentēta pagājušā gada rudenī.

Apple HomePod bija pirmais mēģinājums iesaistīties viedo skaļruņu tirgū, kurā dominē Amazon Echo un Google Home/Nest produkti, kas piedāvā dažāda veida mājas pārvaldības iespējas, kā arī atskaņo mūziku. Jau kopš iznākšanas brīža HomePod piedāvāja augstas kvalitātes skaņu, par ko var uzslavēt Apple inženierus, tomēr šī ierīce bija ļoti dārga – 329 EUR, un tieši viedā funkcionalitāte nebija pārāk spējīga, salīdzinot ar krietni lētākiem konkurentiem.

Pēc HomePod mini iznākšanas iepriekšējā rudenī, Apple ir izvēlējies koncentrēties tieši uz šo iekārtu, jo tā ir ieguvusi pietiekami lielu popularitāti, saglabājot līdzīgu skaņas kvalitāti un funkcionalitāti kā trīsreiz dārgākā HomePod lielā versija. Par šo summu teorētiski ir iespējams iegādāties 3 mini iekārtas, un tās savienot vienā tīklā, lai veidotu stereo skaņas efektu. Tās mazumtirdzniecības cena ir 99 EUR, ļaujot tai būt draudzīgākai un vairāk pieejamai, salīdzinot ar konkurentu veikumu.

HomePod vēl ir iespējams iegādāties Apple oficiālajās tirdzniecības vietās, kamēr tas ir pieejams noliktavā. Piemēram, ASV Apple mājaslapā pelēkā versija vairs nav pieejama. Ieguldītais darbs viedā skaļruņa izstrādē, protams, netiks vienkārši aizmirsts, jo tam tika veltīti pieci gadi, un skaņas tehnoloģijas un iegūtās zināšanas tiks izmantotas citos produktos.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
16.03.2021 15:39

Sasmīdināja apskatnieks ar hifi cilvēkiem, kas pēkot Sonos :D Man gan šķiet, ka tie kas vēlas dzirdēt ko labu, pērk pārīti grīdas tumbu kur viens gab. maksā virs štukas ;)

Krotow
16.03.2021 20:19
Reply to  KKTK

Mazajos lielpilsētu skabūzīšos štuku vērtas grīdas tumbas pārī vnk nav kur nolikt.

KKTK
17.03.2021 16:02
Reply to  Krotow

:D jo tumbas jātur metru no sienas – un tas jau tad sanāk istabas visus :D

ddfdf
16.03.2021 23:46

dievīgs aparāts, pašam ir. Ja butu atlavushi to lietot kā bluetooth speaker, un cenu uzlikuši ap 200, būtu pārdevuši kaudzēm.

Reklāma