Reklāma

Gandrīz piektā daļa “Facebook” darbinieku strādā AR un VR jomās

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

“Facebook” jau labu laiku nav saistāms tikai ar sociālajiem tīkliem un socializēšanos kā tādu. Kompānijai patiesībā ir diezgan daudz attīstības virzienu, no kuriem liela daļa ir cieši saistīta ar tehnoloģijām. Uzņēmums būtisku fokusu liek uz virtuālās realitātes (VR) un papildinātās realitātes (AR) jomām, kurās šobrīd strādā jau piektā daļa “Facebook” darbinieku.

“Reality Labs” ir nodaļa, ko “Facebook” izveidoja speciāli priekš VR un AR tehnoloģijām. Šobrīd tajā strādā gandrīz 10 000 darbinieku. Salīdzinājumam 2017. gadā, kad no šīs jomas darbojās tikai “Oculus VR” nodaļa, tajā strādāja vien ap 1000 cilvēku. Vienlaikus šajā jomā “Facebook” jau paspējis līdzradīt VR ierīces no “Oculus Rift” līdz Oculus Quest, kā arī sadarbojas ar kompānijām “Ray-Ban” un “Oakley” papildinātās realitātes briļļu izveidē.

Tajā pašā laikā bez jaunu sociālo tīklu izveides, darbošanās VR un AR jomās, “Facebook” iemēģina roku arī citās nozarēs. Kompānija jau paziņojusi, ka strādā pie “Apple Watch” līdzinieka, tāpat “Facebook” ir sava kriptovalūta “Diem“.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: