Reklāma

“Facebook” izstrādā viedpulksteni – iespējamo “Apple Watch” konkurentu

Jaunākie raksti

Īlona Maska “Neuralink” piesaista 200 miljonus dolāru, paātrinās smadzeņu čipa izstrādi

Daudziem zināms, ka bez "SpaceX", "Tesla", "The Boring Company" Īlons Masks vada arī uzņēmumu "Neuralink", kas koncentrējas uz mikroshēmu...

AOC izziņo GAMING G3 sērijas monitorus ar 165 Hz un 1000R ieliekumu

AGON by AOC aptver daudzus ar spēlēm saistītos produktus AOC portfelī, sākot no spēļu monitoriem līdz spēļu austiņām, mehāniskajām...

“eBay” tīmekļa versijā sāk atbalstīt maksājumus ar “Apple Pay”

Pamazām arvien vairāk uzņēmumu un veikalu sāk integrēt "Apple Pay" maksājumu risinājumu savā ekosistēmā. Nu šonedēļ šim pulciņam pievienojies...

AMD izziņo Radeon RX 6600 XT, vēlas uzlabot spēlēšanu 1080p izšķirtspējā

AMD izziņojis visai sākuma līmeņa videokarti Radeon RX 6600 XT, kas paredzēta videospēlēm 1080p izšķirtspējā. Radeon RX 6600 XT...

Sony PlayStation 5 konsolēm būs iespēja papildināt arī iekšējo atmiņu

Lieliskas izmaiņas drīzumā sagaida visus Sony PlayStation 5 spēļu konsoļu īpašniekus, jo beidzot tai būs iespējams paliellināt arī iekšēji...

Izskatās, ka nākamajā gadā viedpulksteņu tirgū ienāks jauns spēlētājs. Un tas būs neviens cits kā “Facebook”. Tapis zināms, ka kompānija sākusi darbu pie sava gudrā pulksteņa izveides, kas piedāvās gan veselības un fitnesa, gan, protams, ziņapmaiņas funkcijas. Turklāt nelielu šķipsniņu asuma piedod “Facebook” plāni radīt nopietnu konkurentu “Apple Watch”.

Pašreiz izskatās, ka “Facebook” radītais viedpulkstenis darbosies uz “Android” bāzes, taču nav izslēgts, ka tas vēlāk varētu tikt aprīkots ar paša “Facebook” izstrādāto operētājsistēmu. Jaunā ierīce savas funkcijas izpildīs arī tad, ja viedtālrunis tuvumā neatradīsies. Runājot par saziņu, pulkstenis varētu cieši integrēties ar “Facebook Messenger”, kā arī koncentrēties uz sociālo tīklošanos un ātru mijiedarbību ar citiem lietotājiem. Savukārt fitnesa jomā tas varētu ļaut izsekot aktivitātēm, nodrošināt ātru saziņu ar treneriem un, iespējams, sniegt ērtu savienojamību ar tādiem fitnesa pakalpojumiem kā “Peloton“.

Lai iekarotu to tirgus daļu, kur dominē “Apple Watch”, “Facebook” sākotnēji savu viedpulksteni vajadzētu piedāvāt cenā, kas ir tuvu ražošanas izmaksām. Paredzēts, ka kompānijas jaunā produkta uznāciens varētu notikt ne ātrāk kā 2022. gadā.

Apple Watch SE apskats – lielisks sniegums, ko diezgan ierobežo baterija

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Nabadziņi. Cerams investīcijas tur arī paliks, tikai pētniecībā.

Man liekas, ka aizmirsāt pieminēt. Lai apskatītos laiku, būs jānoskatās reklāma. 😅

Reklāma
Reklāma
Reklāma