Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook kopā ar Ray‑Ban un Oakley ražotāju veidos papildinātās realitātes brilles

    Jaunākie raksti

    Baumas norāda uz Facebook un Luxottica Group plānotu sadarbību papildinātās realitātes briļļu ražošanā. Tiek pieļauts, ka papildinātās realitātes brilles būs pieejamas ne ātrāk par 2025. gadu, tātad kādu laiciņu vēl nāksies uzgaidīt.

    Luxottica Group pieder tādi zīmoli kā Oakley, Ray-Ban un Vogue Eyewear, kā arī Luxottica ražo Giorgio Armani, Versace, Prada un citu lielo modes zīmolu brilles.

    Reklāma

    Facebook jau paziņojis, ka grasās veidot papildinātās realitātes brilles ikdienas valkāšanai, bet vienlaikus norādīts, ka šobrīd tehnoloģijas nav gatavas piedāvāt risinājumus šāda veida papildinātās realitātes briļļu izveidei. Facebook papildinātās realitātes briļļu projekts nodēvēts par Orion projektu, projektā piedalās arī pats Marks Zakerbergs.

    Augustā Facebook paziņoja, ka plāno izlaist Oculus Insight kameru ar sekošanas tehnoloģijām, kas būs pieejamas arī nākotnē gaidāmām papildinātās realitātes brillēm.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma