Web Analytics
More
    Reklāma

    Pagājušajā gadā 83% no mūzikas industrijas ieņēmumiem sastādīja straumēšanas servisi

    Jaunākie raksti

    Neskatoties uz to, ka koronavīruss principā ir pārtraucis dažādus kultūras pasākumus un mūziķu dzīvās uzstāšanās, nozare tik un tā 2020. gadā ir augusi ieņēmumu ziņā, mūzikas ierakstu pārdošanas apjomiem sasniedzot 12,2 miljardus dolāru.

    Salīdzinot ar 2019. gadu, mūzikas nozares ieņēmumi ir auguši par 9,2%, un lauvas tiesu no šīs naudas ģenerē straumēšanas servisi ar 10,1 miljardu dolāru. Šeit valda divi lielākie spēlētāji Spotify un Apple Music, kuri savā starpā sadala 7 miljardus, kas sastāda 83% no kopējiem ieņēmumiem. Salīdzinot ar periodu pirms diviem gadiem, tad mūzikas straumēšana ienesa 8,9 miljardus dolāru, un pieaugums notiek jau piekto gadu pēc kārtas.

    Reklāma

    Paralēli audzis arī lietotāju skaits, jo ASV straumēšanas servisu abonentu skaits pieaudzis no 60 miljoniem līdz 75 miljoniem. Joprojām savu popularitāti notur arī plates, kuru kopējie pārdošanas ieņēmumi 2020. gadā bijuši 619,6 miljoni dolāru apmērā, kas ir 29,2% pieaugums. Attiecīgi disku formāts un mūzikas digitālā lejupielāde kļūst arvien mazāk populāri patērēšanas veidi.

    Speciālajā ziņojumā gan netiek minēts, kādu daļu no šiem lielajiem ieņēmumiem iegūst paši mūziķi, kas ir viens no straumēšanas nozares karstajiem jautājumiem, kad runa ir par naudas sadali.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ansis
    02.03.2021 08:49

    Bet pie mums bīda datu nesēja nodokļa paplašināšanu…
    Varbūt nevajag? https://manabalss.lv/par-datu-neseju-nodevas-atcelsanu

    Elektriķis
    02.03.2021 08:52

    Vai Latvijā 83% ieņēmumu ir no ārējo un telefona atmiņu nodokļa?

    1012
    02.03.2021 09:43

    pirku makārtnija jauno plati un atcerējos par šo te nodokli. nebūtu kovids, aizbrauktu arī uz koncertu. un tad man diedelnieki no akkas stāsta, ka es viņiem kautko esmu parādā…..vienkārši ir divu veidu mūziķi – tie kas spēj radīt pārdodamu produktu un ir tie, kas nespēj.

    Reklāma