Reklāma

Pagājušajā gadā 83% no mūzikas industrijas ieņēmumiem sastādīja straumēšanas servisi

Jaunākie raksti

BISSELL CrossWave Cordless mazgājošā slotas tipa putekļu sūcēja apskats

Nu jau esmu kļuvis par oficiālo tīrības un spodrības ziņnesi, šajā pavasarī turpinām dažādu mājsoļa palīgu apskatus ar vienu...

Latvijā vadošais ielu mākslinieks KIWIE izlicis pārdošanā pasaules mērogā unikālus NFT

KIWIE ir viens no pazīstmākajiem ielu māksliniekiem Latvijā, kura vārds izskanējis tālu aiz mūsu valsts robežām. Viņa firmas zīme,...

Hakatonā pētīs, vai elektroauto var uzlādēt pie apgaismojuma staba, kā arī citas idejas

Lādēt elektroauto pie apgaismojuma staba un ieviest metrobusa līniju Teikas virzienā. Pie kā strādās hakatonā? No 15. līdz 17....

Eiropas Parlaments vēlas slēgt pirātiskās sporta pārraides 30 minūšu laikā

Eiropas Parlaments strādā pie lēmuma, kas varētu pieprasīt slēgt pirātiskās sporta pārraides vien pusstundas laikā. Lai to spētu īstenot...

Parādās ziņas, ka varētu kavēties jauno iPad un MacBook portatīvo datoru ražošana

Jau 2020. gads bija izaicinājumu pilns elektronikas ražošanā, jo radās problēmas ar dažādu detaļu izgatavošanu, piegādi un produktu salikšanu,...

Neskatoties uz to, ka koronavīruss principā ir pārtraucis dažādus kultūras pasākumus un mūziķu dzīvās uzstāšanās, nozare tik un tā 2020. gadā ir augusi ieņēmumu ziņā, mūzikas ierakstu pārdošanas apjomiem sasniedzot 12,2 miljardus dolāru.

Salīdzinot ar 2019. gadu, mūzikas nozares ieņēmumi ir auguši par 9,2%, un lauvas tiesu no šīs naudas ģenerē straumēšanas servisi ar 10,1 miljardu dolāru. Šeit valda divi lielākie spēlētāji Spotify un Apple Music, kuri savā starpā sadala 7 miljardus, kas sastāda 83% no kopējiem ieņēmumiem. Salīdzinot ar periodu pirms diviem gadiem, tad mūzikas straumēšana ienesa 8,9 miljardus dolāru, un pieaugums notiek jau piekto gadu pēc kārtas.

Paralēli audzis arī lietotāju skaits, jo ASV straumēšanas servisu abonentu skaits pieaudzis no 60 miljoniem līdz 75 miljoniem. Joprojām savu popularitāti notur arī plates, kuru kopējie pārdošanas ieņēmumi 2020. gadā bijuši 619,6 miljoni dolāru apmērā, kas ir 29,2% pieaugums. Attiecīgi disku formāts un mūzikas digitālā lejupielāde kļūst arvien mazāk populāri patērēšanas veidi.

Speciālajā ziņojumā gan netiek minēts, kādu daļu no šiem lielajiem ieņēmumiem iegūst paši mūziķi, kas ir viens no straumēšanas nozares karstajiem jautājumiem, kad runa ir par naudas sadali.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ansis

Bet pie mums bīda datu nesēja nodokļa paplašināšanu…
Varbūt nevajag? https://manabalss.lv/par-datu-neseju-nodevas-atcelsanu

Elektriķis

Vai Latvijā 83% ieņēmumu ir no ārējo un telefona atmiņu nodokļa?

1012

pirku makārtnija jauno plati un atcerējos par šo te nodokli. nebūtu kovids, aizbrauktu arī uz koncertu. un tad man diedelnieki no akkas stāsta, ka es viņiem kautko esmu parādā…..vienkārši ir divu veidu mūziķi – tie kas spēj radīt pārdodamu produktu un ir tie, kas nespēj.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: