Citadeles klienti visā Baltijā saņem vienu no labākajām apkalpošanas pieredzēm, un Latvijā Citadele jau sesto reizi ierindota pirmajā vietā pēc uzņēmuma “Dive” klientu servisa novērtēšanas pētījuma.
Citadeles klientu servisa novērtējums Latvijā 2020. gadā saņēmis rezultātu 93,9 % no 100 %, kas ir augstākais novērtējums starp pētījumā iekļautajām bankām. Citadeles klientu apkalpošanas serviss atzīts par labāko Latvijā jau sesto reizi – iepriekš šāds novērtējums saņemts 2014., 2016., 2017., 2018. un 2019. gadā.
Anna Fišere-Kaļķe, bankas Citadele privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītāja Baltijā: “Citadele pateicas saviem klientiem par atbalstu un sadarbību šajā izaicinājumu pilnajā ikdienā. Visa gada garumā aktīvi pilnveidojām klientu servisu un esam pateicīgi par klientu atzinumu – jau sesto reizi Latvijā Citadele ir atzīta par banku ar vislabāko klientu apkalpošanas servisu, Lietuvā esam lepni būt otri labākie, savukārt Igaunijā, neskatoties uz šobrīd vēl augošo tirgus daļu, – esam trešie. Mūsu digitālās stratēģijas pamatā ir ne tikai kļūt par “banku kabatā”, bet arī vēlme nodrošināt vislabāko klientu servisu 24/7 mūsu Attālinātajā jeb Mākoņfiliālē, kā arī 21 filiālēs visā Latvijā.”
“Dive” pētījums atklāj, ka triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas kvalitāti šogad var lepoties Igaunijas bankas ar vidējo rezultātu 83,1 % no maksimāli iespējamiem 100 %. Otrajā vietā Baltijā klientu apkalpošanas kvalitātē ierindojas Lietuvas bankas, kuru rezultāts ir 82,6 %. Viszemāk klientu apkalpošanas kvalitāte novērtēta bankās Latvijā – ar 74,1 %, tāpēc īpaši priecājamies, ka Citadeles klientu servisa novērtējums ir gandrīz par 20 % austāks par vidējo starp pārējām bankām.
“Dive” TOP3 ir klientu apkalpošanas kvalitātes salīdzināšanas instruments, kas tiek pielietots arī citās nozarēs, veicot pētījumus gan Baltijā, gan Polijā.
Pētījumu 2020. gada nogalē veica viens no vadošajiem klientu servisa novērtēšanas un uzlabošanas uzņēmumiem Centrālajā un Austrumu Eiropā – “Dive”. Pētījuma ietvaros veikti 160 “slepenā klienta” zvani klientu atbalsta dienestam. To laikā pēc vienotas metodoloģijas un pēc identiskiem kritērijiem tika vērtēta banku klientu atbalsta dienesta profesionālās zināšanas, komunikācijas prasmes, spēja klientam piedāvāt piemērotāko risinājumu un citi parametri.
Jau vairākus gadus pēc kārtas Baltijas valstu bankas augstākos rezultātus uzrāda tādos pētījuma kritērijos, kā filiāļu vide, darbinieku izskats, kā arī darbinieku komunikācijas prasmes. Šogad pētījumā tika izmantoti “slepenā klienta zvani”, attiecīgi uzsvars tika likts uz risinājuma piedāvāšanu, kontakta noslēgumu un komunikācijas prasmēm attālināti. Lielākais izaicinājums joprojām ir atbilstoša risinājuma piedāvāšana un pārdošana klientiem attālināti.
Kāda saistība šim rakstam ar FinTech jaunumiem? Parasta reklāma.
Citadeles cenrāža izmaiņas arī būs FinTech jaunumi?
Citadrēbe nedaudz iedala naudiņu kursoram. Kamēr tas nav ļoti uzkrītoši – lai ir. Naida nav.
Emm, tad tu esi viens no tiem, kas lieto reklāmu bloķētāju? :O Manuprāt, Citadeles baneris pie šiem rakstiem labajā sānā ir diezgan pamanāms! :)
Nē, kursors ir baltajā sarakstā un citadeles reklāmu redzu, kad tā tagad ieskatās. Es jau nezinu kāpēc es viņu redzu, vai tas ir īpaši kursors veidots sadarbības ieliknītis, vai google iemet to reklāmu jo esmu atvēris rakstu ar virsrakstu Citadele ….
Paldies!
Viss, kas ir saistīts ar finanšu jomu, mūsu izpratnē ir “FinTech jaunumi” un nonāks šajā rakstu kategorijā. Kas attiecas uz konkrēto rakstu, tad tas ir par bankas klientu apkalpošanas servisu un ja tas ir bijis vislabākais šajā instrumentā sešas reizes pēc kārtas, tā klasificējas kā forša ziņa par ko ir vērts pastāstīt arī mūsu lasītājiem. Cenrāža izmaiņas gan diez vai te tiks publicētas :)
Būti labi, ja FinTech asiocētos tiešam ar Financial Technologies, nevis izstieptu jēdzienu, kas ietver visu ar bankām saistītu.
Ja būtu bots, kurš aizvieto klientu apkalpošanu, tad es to saprasatu, bet šī ir parasta reklāma.
Kāda jēga no tehnoloģijām, ja apkalpošanas kvalitāte netur līdzi? Es uzskatu, ka visam ir jābūt tādā balansā, lai gala lietotājs saņem labu pakalpojumu. Vai tad nu nav gana daudz dzirdēti stāsti par modernajiem fintech servisiem, kas ir tehnoloģiski kruti un ar glītām aplikācijām, bet tikai līdz brīdim, kad kaut kas atgadās ar kontu un jāvēršas pie atbalsta speciālistiem… kas nerunā latviski, vispār nav pieejami vai nesniedz atbildes pēc būtības.
Bet jau tagad ar Citadeles atbalstu mēs esam vairāk sākuši pievērsties arī īsto finanšu tehnoloģiju jomai un šada satura kļūst vairāk. Gan garāki raksti, gan īsās ziņas. Iepriekš, piemēram, mēs gandrīz vispār nerakstījām par kriptovalūtām, bet tagad sāk parādīties arī šāds saturs. No sākuma popsīgais stafs, lai paši iešūpotos tēmā, bet turpināsim rakt un iedziļināties jautājumā. Šī nav lieta, kas var būtiski mainīties vienas nakts laikā, mazliet pacietību un uzticību! :)
Paldies par atbildi! Gaidu tad vairāk FinTech rakstus ar uzsvaru uz Tech.
Nu nezinu gan par “labākais klientu serviss” – info tālruņa operatori nespēj atbildēt uz standarta jautājumiem par aplikāciju un pakalpojumu lietošanu 3x nekonsultējoties ar citiem kolēģiem. Internetbankas dizains vismaz 10 gadus vecs ar nelieliem jauninājumiem. Naktīs uz uz vismaz 2h banka nav pieejama nakts procesu dēļ. Lai sauktos par labāko banku vēl tāls ceļš ejams.
Iebūvētais čats mobilajā aplikācijā strādā nevainojami – jebkurā laikā uzraksta ziņu un 30min laikā ir atbilde. Pavisam nesen sestdienas vakarā (nedaudz pirms 20:00) uzrakstīju jautājumu, un atbildi saņēmu jau pēc 10min!
Par internetbankas dizainu gan piekrītu – varētu būt skaistāks…
Dizains ta diazains. Pamēģini caur viņiem akcijas nopirkt un salīdzini procesu kaut vai ar Swedbank!
seniori sajūsmā, ka ar citadeles aplikāciju var skanēt kodus uz rēķiniem.
protams, kad piekritīs pilnībā pāriet uz elektroniskajiem rēķiniem, tas vairs nebūs tik aktuāli.
Topi ir priekš muļķiem!