Reklāma

“Harley-Davidson” prezentē piecgades plānu un jaunu elektromotociklu divīziju

Jaunākie raksti

Apple HomePod mini viedā skaļruņa apskats – ierīce, kas pagaidām buksē

Mana pirmā pieredze ar viedajiem balss asistentiem sākās 2020. gada sākumā, neilgi pēc tam, kad biju pievienojies Kursors komandai....

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #416 (06.05.2021)

6. maija radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Samsung Galaxy S8 turpmāk vairs nesaņems atjauninājumus

Samsung Galaxy S8 sērijas viedtālruņi ir vieni no pirmajiem Android modeļiem, kas varēja paļauties uz ilgiem drošības ielāpiem, bet...

Dienasgaismu ieraudzījusi Donalda Trampa “sociālo mediju platforma”

Marta beigās ziņojām, ka Donaldam Trampam varētu būt pašam sava sociālo mediju platforma, kas tiktu palaista tuvāko pāris mēnešu...

ASUS Zenfone 8 izziņošana gaidāma 12. maijā

Sagaidāms, ka jau 12. maijā ASUS izziņos Zenfone 8 sērijas viedtālruņus. Pagaidām vēl nav zināms, vai tiešām ASUS nodēvēs...

Amerikāņu lepnums – motociklu ražotājs “Harley-Davidson” prezentējis plānu nākamajiem pieciem gadiem ar nosaukumu “The Hardwire”. Plāna galvenais mērķis ir veicināt uzņēmuma ienākumus un palielināt investīcijas motociklu attīstībā. Ražotājs katru gadu plāno investēt 200-250 miljonus dolāru gan parasto benzīna, gan elektrisko motociklu attīstīšanai. Lielākā daļa šīs naudas gan tik un tā pagaidām nonāks parasto motociklu attīstīšanai.

Uzņēmuma pārraudzībā strādās īpaša divīzija, kura nodarbosies tieši ar elektrisko motociklu attīstīšanu. Vēl pirms pāris gadiem “Harley-Davidson” bija plāni par piecu dažādu veidu elektriskajiem motocikliem – sākot no pilnvērtīgiem šosejas močiem līdz elektriskiem mopēdiem. Plānus gan ietekmējusi pandēmija.

Ražotājs pēdējā laikā saskāries ar finansiālajām grūtībām – pērnā gada 4. ceturksnī “Harley-Davidson” ienākumi bija kritušies par 32 procentiem, salīdzinot ar šo pašu laika posmu 2019. gadā. To, protams, var novelt uz pandēmiju, taču ražotājs izvēlējies iet līdzi laikam. Kompānijas iekšienē jau noticis izmaksu optimizēšanas process, kas ļaus ietaupīt ap 115 miljoniem katru gadu. Kompānija jau izveidojusi sekmīgo “LiveWire” elektrisko motociklu un jaunā vadītāja Johena Zaica vadībā tiek plānoti arvien jauni motocikli.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: