Reklāma

“Harley-Davidson” prezentē piecgades plānu un jaunu elektromotociklu divīziju

Jaunākie raksti

Iepazīstamies ar Canyon Puncher GM-11 peli un WH-200 peles vada turētāju

Pie mums šoreiz atceļojuši vairāki Canyon ražoti budžeta klases aksesuāri datorspēļu cienītājiem - liela izmēra peles paliktnis, divas visai...

Iepirkšanās centrā “Akropole” atvērts “Xiaomi” pirmais oficiālais veikals Latvijā

Šodien, 22. oktobrī, iepirkšanās centra “Akropole” nomnieku klāstu ir papildinājis pasaulē pazīstamais viedierīču un aksesuāru veikals “Xiaomi”, atverot savu...

Tesla izziņo plānus divu gadu laikā trīskāršot “Supercharger” uzlādes punktu skaitu

Elektroauto ražotājs Tesla paziņojis, ka nākamo divu gadu laikā tas plāno trīskāršot savu "Supercharger" uzlādes punktu skaitu. Autoražotāja pārstāvji...

“Boeing” veic testa lidojumus ar pilnībā no atjaunojamiem resursiem ražotu aviācijas degvielu

Lidmašīnu ražotājs Boeing, sadarbībā ar savu dzinēju piegādātāju Rolls-Royce un ilgtspējīgas degvielas ražotāju "World Energy", veikuši testa lidojumu, izmantojot...

Par AS “Emergn” valdes priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš

Par globālā digitālā biznesa pakalpojumu uzņēmuma “Emergn Global Holdings” meitasuzņēmuma AS “Emergn” priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš. Darbs...

Amerikāņu lepnums – motociklu ražotājs “Harley-Davidson” prezentējis plānu nākamajiem pieciem gadiem ar nosaukumu “The Hardwire”. Plāna galvenais mērķis ir veicināt uzņēmuma ienākumus un palielināt investīcijas motociklu attīstībā. Ražotājs katru gadu plāno investēt 200-250 miljonus dolāru gan parasto benzīna, gan elektrisko motociklu attīstīšanai. Lielākā daļa šīs naudas gan tik un tā pagaidām nonāks parasto motociklu attīstīšanai.

Uzņēmuma pārraudzībā strādās īpaša divīzija, kura nodarbosies tieši ar elektrisko motociklu attīstīšanu. Vēl pirms pāris gadiem “Harley-Davidson” bija plāni par piecu dažādu veidu elektriskajiem motocikliem – sākot no pilnvērtīgiem šosejas močiem līdz elektriskiem mopēdiem. Plānus gan ietekmējusi pandēmija.

Ražotājs pēdējā laikā saskāries ar finansiālajām grūtībām – pērnā gada 4. ceturksnī “Harley-Davidson” ienākumi bija kritušies par 32 procentiem, salīdzinot ar šo pašu laika posmu 2019. gadā. To, protams, var novelt uz pandēmiju, taču ražotājs izvēlējies iet līdzi laikam. Kompānijas iekšienē jau noticis izmaksu optimizēšanas process, kas ļaus ietaupīt ap 115 miljoniem katru gadu. Kompānija jau izveidojusi sekmīgo “LiveWire” elektrisko motociklu un jaunā vadītāja Johena Zaica vadībā tiek plānoti arvien jauni motocikli.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma