Reklāma

YouTube Indijā palaiž savu TikTok konkurentu Shorts

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

Pavisam drīz mums būtu jāuzzina, kā atrisināsies Amerikā notiekošā sāga ap TikTok iegādi ASV tirgum, tikmēr YouTube beidzot lietošanā palaidis savu TikTok konkurentu YouTube shorts, kas pievienosies Instagram Reels īsajiem video.

YouTube Shorts sākotnēji būs pieejams Indijā, kur TikTok tieši ticis aizliegts, līdz ar to YouTube risinājums varētu gūt lielus panākumus. Koncepts ir jau līdzīgs kā konkurentiem, ļaujot ierakstīt līdz 15 sekunžu gariem video, tos dažādi pārveidojot, kā arī pievienojot mūziku, kas ir viena no pievilcīgajām iespējām, pateicoties plašajai mūzikas izvēlei. Tāpat video būs iespējams savienot, veidojot pa veselus klipus.

Avots: YouTube

Lai popularizētu savu jauno servisu, YouTube Shorts piesaistīs jau zināmus satura veidotājus. Jaunā iespēja arī piedāvās šo te video sienu, kāda jau ir redzēta gan TikTok, gan Reels, tiesa jautājums paliek aktuāls, vai tajā parādīsies tieši tie video, kuru popularitāte strauji aug pēdējā laikā. Uz šo iespēju ir tendēts jaunais Reels, ļaujot ikvienam kļūt par sociālo tīklu zvaigzni.

YouTube shorts sākotnēji būs pieejams Android lietotājiem, taču laikā gaitā iespēja nonāks arī iOS īpašniekiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma