Pagājušajā nedēļā ziņojām par Ducati elektrisko pilsētas velosipēdu e-Scrambler, un tagad tam pievienojušies trīs jauni modeļi ar elektrificētiem saliekamajiem velosipēdiem, jo kāpēc gan ne. Piedāvājums visām gaumē no Ducati.

Ar saliekamo velosipēdu, vismaz pēc manām domām, parasti brauc ciema vieni no svarīgākajiem cilvēkiem, taču acīmredzot šis riteņa veids nav miris mūsdienās un vēl varētu būt aktuāls. Tātad Ducati piedāvās trim dažādiem braukšanam tipiem paredzētus velosipēdus.

Modelis SCR-E būs aprīkots ar 20 collu diametra riteņiem un platajām riepām, kas ļaus tam braukt gan pa smiltīm, gan meža takām, turpinot mūsdienu trendu ar šāda veida velosipēdiem. Tas būs koši dzeltenā krāsā, un rāmī iebūvētās baterijas ietilpība sasniegs 375 Wh. Sēdekļa stutes aizmugurē būs iebūvētas sarkanas LED lampas labākai riteņa redzamībai, kas izskatās visai stilīgi. Tāpat tam būs gan pārslēdzami ātrumi, gan priekšēja dakša ar amortizāciju un dubļu aizsargi pilnai komplektācijai.

Nākamais modelis SCR-E Sport ir tieši paredzēts MTB kalnu braukšanai, cik nu gan ar šādu izmēros zemāku un mazāku riteni tas ir iespējams. Tas balstīsies uz pirmā modeļa bāzes, esot aprīkotam gan ar aizmugurējo amortizatoru, gan šaurākām riepām un speciālajiem diskiem. Sport versija saņēmusi arī lielākas ietilpības bateriju – 470 Wh.

Un noslēdzošais no trim braucamajiem ir pilsētas saliekamais elektrovelosipēds Ducati Urban-E, kura nosaukums jau izsaka visu. Tātad pilsētas videi paredzēts velosipēds ar koši sarkanu rāmja daļu, aprīkots ar amortizētu priekšējo dakšu un gludākām riepām ātrākai un vieglākai braukšanai. Tam ir stilizēti dubļu aizsargi, kā arī šī modeļa rāmis principā ir vienā gabalā bez balsta elementa pie centrālās ass. Urban-E saņēms 375Wh bateriju. Nedrīkst aizmirst par rāmī iebūvētajām priekšējām lampām, kas noteikti ir dizaina vērts elements.

Aptuvenās cenas un sīkāka tehniskā specifikācija gan vēl nav zināma, taču kopumā Ducati aktīvi strādā pie elektrisko velosipēdu veidošanas, joprojām tiek gaidīts kompānijas elektriskais motocikls.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Kropļi – pacēluši smaguma centru bez maz maksimāli augstu, uzlikuši nekam nedarīgus dubļiniekus. Tas kas vēl šiem “riteņiem” trūkst ir bārkstis stūres rokturu galos.

0909

Kropļi vai ne kropļi – ko atrada mainland China piedāvājumā par minimālo cenu, to arī rebrendoja. Laikos, kad visi raujas iekļūt elektriskajā nākotnē, būs arī šiem izstrādājumiem savi pircēji.

Interesants ir pielietojums – ārzemēs saliekamos parasti pērk tie, kas daļu ceļa veic ar vilcienu (piem. UK vilcienā var ņemt saliekamo bez vietas rezervēšanas u.c. ierobežojumiem). Ja no/līdz stacijai vajag elektro vilkmi, tad cik tālu līdz tai ir…..vai cik vecs ir cilvēks. Katrā ziņā, satraukumam nav pamata – pāris gadu laikā tirgus parāda, kam ir pielietojums un kas ir lieks. Galvenais – lai beigās nodod pārstrādei, nevis nomet sētmalē.