Web Analytics
More
    Reklāma

    Ducati piedāvā elektrisko pilsētas velosipēdu

    Jaunākie raksti

    Izskatās, ka elektrovelosipēdi sāk parādīties kā sēnes pēc lietus, tas runājot ar tēlainiem epitetiem, bet tomēr tirgū parādījies vēl viens jauns pilsētas velosipēds ar elektromotoru no motociklu ražotāja Ducati.

    Jaunais e-Scrambler modelis gan nav pirmais uzņēmuma elektrovelosipēds, jo līdz šim Ducati klāstā bija kalniem paredzēts MTB ritenis. e-Scrambler būs tieši pilsētas videi piemērots divriteņu braucamais, kurš būs aprīkots ar firmas Shimano Steps E7000 motoru, kas nodrošinās 250 vatu jaudu ar 60 ņūtonmetru griezes momentu. Tā svars ir 2,8 kg, bet visa velosipēda kopējais svars ir 25 kg, kas ir atbilstoši citiem konkurentiem, neskaitot supervieglos eksemplārus.

    Reklāma

    Avots: Ducatti

    Baterijas novietojums būs zem rāmja un motors atradīsies pie pedāļu ass. Tās ietilpība būs 504 vati, kura potenciāli varētu sniegt papildus jaudu 120 km garumā. Pārējais diezgan klasiski ar 100mm gājiena priekšējo dakšu, 11 ātrumu aizmugurējo pārslēgu un disku bremzēm. Riteņu diametrs 27,5 collas, kas izskatās ir jaunais zelta standarts vismaz elektrovelosipēdu tirgū.

    Velosipēds būs pieejams vienīgi dzeltenā krāsā ar melnu bateriju, un tā cena ir salīdzinoši augsta 3699 EUR.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    29 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0907
    28.07.2020 10:08

    Pilsētas….un bilde ar šo smago verķi (apmēram vienā svarā ar tūringa velo + bagāža – nemēģiniet braukt ar izlādētu bateriju!) uz perfekti gluda parka celiņa, pa kādiem brauc ar viegliem, elegantiem velo ar 28mm riepām.

    Kādām pilsētām – ja tas tiek uzsvērts – ir paredzēts šis velo, Černobiļai? Tur to nevarēs uzlādēt)

    Gundars
    29.07.2020 11:03
    Reply to  0907

    Hipsteri brauc, jā Tikai centrā no sava 12m2 dzīvoklīša līdz tuvējai kafejnīcai kvartāla robežās. Normāli velo lietotāji no perfekti gludā parka veloceliņa mēdz iebraukt mežā, mēdz uzbraukt uz grantenes, pārvietojas ne tuvu pa ideālām pilsētas ielām. Un tur ar 28mm cīsiņiem var tikai mazohists braukt. Smags? Nu jā jaunajai vārgajai paaudzei jau 25kg ir nepaceļams smagums

    0823
    29.07.2020 11:08
    Reply to  Gundars

    Lasām virsrakstu vēlreiz – pilsētas velosipēds. Tu savukārt runā par kaut kādu grāveli vai tmldz. Nu, es saprotu ka ir pircēju segments, kam šika kalngals ir braukt ar SUV pa bulvāriem. Tad es neiebilstu – pacaniem vienmēr taisnība D

    Gundars
    29.07.2020 14:51
    Reply to  0823

    Visa pilsēta ir absolūti gluda ar perfektiem veloceliņiem?

    0823
    29.07.2020 15:38
    Reply to  Gundars

    Par kuru pilsētu tu runā? Rīgā pēc būtības vispār nav veloceliņu, bet ir asfaltētas ielas un ietves. Vecrīga ir bruģis, tur kratīs uz jebkā. Centrs ir asfaltēts. Ārpus centra arī ir asfalts. Nomalēs noteikti var atrast bedrainas ielas, bet velo jau nav tramvajs, kas iet tikai tā, kā noliktas sliedes. Un bedres ir bedres – tās apbrauc ar jebkuru velo.

    Šis ir hārdteils, ko var mocīt jau diezgan nopietnos apstākļos – faktiski, SUV auto analoģijās, tikai riepas gludas un dubļu sargi. Pat rati tam ir 27.5″ ar 36 spieķiem (uz aci) kas turēs pašu vellu, pilsētas ielas tiem neveido pat uzkodas. Disku bremzes. Kārtīgs kalnu ričuks.

    Gundars
    29.07.2020 17:08
    Reply to  0823

    Pabrauc realitātē ikdienā ar velo pa pilsētu, tad sapratīsi, cik gluds visur ir asfalts un cik vienkārši ir apbraukt katru bedri. Patreiz tāda tukša teorija tev sanāk.

    1610
    29.07.2020 17:17
    Reply to  Gundars

    Acīmredzot, es ikdienā braucu pa pilsētas gludāko daļu, un tu – pa to otru.

    Gundars
    29.07.2020 17:33
    Reply to  1610

    :) Arī var būt. Katram jau savs un tas ir tikai normāli.

    Maisinsvaig
    28.07.2020 10:22

    Tāds piķis…

    Krotow
    28.07.2020 10:58
    Reply to  Maisinsvaig

    Tas jau arī nav parastais kājminamais aparāts. Pēc kādreizējās terminoloģijas būtu vienā grupā ar “Gaujas” mopēdiem.

    Jurčiks
    29.07.2020 06:29
    Reply to  Krotow

    nu, mopēds Gauja tādiem 250 vatiņu motoriņiem ripuļus apkārt apripinās! Šis ir drīzāk kā šķoļņiks, kuru otrs skolnieks pa pagalmu stumj un izdala rūkšanas skaņas en-en-en-en!

    yuris
    03.08.2020 13:34
    Reply to  Krotow

    Pirmais iespaids man tieši radās – “Gauja” mopēds, ar kuru bērnībā, puišeļi, gonkojām.

    0907
    28.07.2020 11:07
    Reply to  Maisinsvaig

    Tā ir tikai ieejas biļete. Izmantojot šādu transmisiju, ķēde jārēķina kā regulārs materiāls, atkarībā no nobraukuma un ekpl. apstākļiem. Kā esmu pieminējis, pilsētai labi der 1:1 ķēde ar ātrumiem rumbā. Šai sporta tipa transmisijai ķēde ātrāk kļūst netīra – attiecīgi, jāseko tīrībai, īpaši tāpēc ka standarta dubļu sargi nepasargā priekšējo zvaigzni un ķēdi no ūdens un netīrumiem, kas darbojas kā abrazīvs (jāliek garāka ļecka). Labā ziņa ir tā, ka kasete+ķēde maksā tikai eur68, nevis teiksim eur254.

    Tad vēl gaisa dakša – mazā apkope tai jāveic ik pēc 50 braukšanas stundām, lielā – ik pēc 100. Ja brauc tikai sausā laikā pa tīriem ceļiem (skumji), intervālus uz savu risku var pastiept garākus, bet aizmirst par apkopi noteikti nevajadzētu. Ja apkopi nevar veikt pats – jābrauc uz sakarīgu veloservi, kas dara, nevis lauž.

    Manā skatījumā, pilsētas velo ar zemo ķēdi un ķēdi vispār neatbilst 2020.g. realitātei. 1by transmisijas, kasetes un ķēdes lai paliek sportam) Vai arī šis velo nav domāts pilsētai (vienkārši noņemiet dubļu sargus un grabažnieku). Tā teikt – uzvelciet bikšeles vai krustiņu noņemiet….man gan aizdomas, ka ražotājs ir diversificējis ražošanu, nomainot auditoriju no emteberiem uz komūteriem un mārketinga materiālus, nemainot tehnisko risinājumu.

    Last edited 3 years ago by 0907
    aignasty
    28.07.2020 12:31
    Reply to  0907

    Arī izbrīna nafig ķēde. Varēja ar siksnu un ātrumiem rumbā, kā tas ir Cube Hyde Pro ritenim.

    0907
    28.07.2020 12:40
    Reply to  aignasty

    Domāju, ka viņiem nav rāmja ar atveramo pak. trīsstūri. Un vispirms jāiztirgo saražotie MTB, pārtaisīt gatavus rāmjus nav izdevīgi – bez paša darba klāt nāk krāsošana. Tas viss ieskrien gala cenā.

    Gundars
    29.07.2020 11:13
    Reply to  0907

    Ir nobraukts daudz ar velo. Padsmit gadi, gandrīz ikdienā. Ziema vai vasara. Ar vienu velo, kurš ir darba kārtībā vēl šobrīd. Tā, ka drusku drēbi zinu. Par kādām apkopēm ik pa 50 braukšanas stundām tu runā? Un kāpēc lai ķēde tik ļoti paliktu netīra, ja gluži līdz rumbām nelien dubļu peļķēs? Nu ik pa laikam noslaucīt dakšu ar lupatu, varbūt jā, lai netīrumi nesaēd. Vienkārši ir jābrauc un jārēkinās, ka jebkurai lietai ir adekvāts nolietojums. Arī tavām 2020 g. realitātes fantāzijām.
    Par sakarīgu veloservisu piekrītu.
    Pārējais no tevis ir vīzdegunība pret ne gluži pēdējā līmeņa ražotāju, kurš mazliet tomēr zina ko ražo.

    0823
    29.07.2020 11:33
    Reply to  Gundars

    Jā, mazā apkope ir kāju ārējā tīrīšana (man gan liekas, ka tas jādara pēc katras braukšanas), bet ik pēc 100 ir jātaisa vaļā un jātīra, arī jāmaina putekļslēgi ja vajag utt. Lai arī šī ir samērā lēta dakša, vai nu vajadzētu to pilnībā ignorēt un nobraukt kā veco atsperdakšu no 90jiem (kurai ir tikai pedere un tukšums), bet katrs jau dara kā grib.
    Kas jādara ar ķēdi? Nobrauc 500m pa lietu un priekšējā rata uzmestās smiltis (jā, asfalts tikai izskatās tīrs) nonāk uz ķēdes. Esi ievērojis, ka pēc mitrās brauksanas pirms tam tīrītā un eļļotā ķēde gurkst, maļot netīrumus? Un sporta transmisijas zemā ķēde visu tikai pasliktina, pat esi pasargājis priekšējo zobratu (un ķēdi uz tā) no priekšējā rata ar garu dubļusargu.
    Jeb tu esi no tiem, kas ķēdi tīra 3x gadā un braucot esi dzirdams jau aiz pagrieziena? Ceru, ka tīru ķēdi tu neuzskati par vīzdegunību. Un ražotājam tiešām nav ne vainas, tikai šajā gadījumā pircējam pašam jāsaprot, ko īsti viņam tirgo kā pilsētas velo.

    Gundars
    29.07.2020 14:48
    Reply to  0823

    Saprātīga apkope, kas ietver reizi vienā vai divās nedēļās velo nomazgāšanu ar šļūteni(nevis augstpiedienu) un nosaluacīšanu. Pēc dubļaināka perioda papildus reize. Jautājums kura tehnika var iztikt bez tādas?
    Man vairāk izraisa smīnu tie a-ļa sportisti, pilnā tour de france ekipā, kas ar šosejniekiem braukā pa pilsētas ielām, nekā MTB(vai eMTB) pilsētā. Cilvēkiem parasti īpatnēja pretruna savos tekstos – vienu brīdi apgalvo, ka ielu stāvoklis ir katastrofāls kā bezceļam, bet otru brīdi, kad runā kurš velosipēds piemērots pilsētai, tā uzreiz pieņem, ka pilsētā ir tikai perfekta stāvokļa veloceliņi. Es mūsu ielām(bedrēm, bortakmeņiem, nelīdzenajiem bruģiem) redzu tikai un vienīgi MTB velo. Daudzas meža takas ir gludākas kā ielas.

    1610
    29.07.2020 17:15
    Reply to  Gundars

    Tie, kas uz ielas redzami sporta ekipā, parasti ir sporcmeni, kas treniņu nolūkos brauc cauri pilsētai uz šoseju vai pa veloceliņu Jūrmalas virzienā (krosisti). Neviens jau likrā nebrauc uz veikalu pēc maizes.
    Un lai ir sporcmeni likrā, kam vismaz ir lampas, nevis ikdienišķie minēji, kas brauc tumši un neredzami, traucējot gan auto, gan pārējiem velobraucējiem.

    Jurčiks
    29.07.2020 06:20

    cik reizes bateriju var uzlādēt, līdz tā jāmaina?

    azad
    29.07.2020 10:13

    Kāda ir jēga no elektro velo? Vai nu tad elektro mopēds vai nu velo. Velo būtība jau ir pārvietoties zaļi un pasportot braucot. Bet šeit zaļi nesanāk nekādi, jo elektrība nerodas no zila gaisa. Es atkal varu teikt pseido zaļa pārvietošanās. Un ņemšanās beigās kā ar īstu mopēdu, ja kas savērpjās.

    0823
    29.07.2020 10:38
    Reply to  azad

    Pateicoties elektrovelo, daudzi seniori ir atsākuši braukt ar velo, kas tiem vairs nebija pa spēkam vecuma vai traumu dēļ. Tāpat arī gados jauni cilvēki pēc traumas, atjaunošanās periodā ar elektrovelo ātrāk atveseļojas ar mazāku atkārtotas traumas risku. Cilvēki ar vājāku fizisko sagatavotību, kas uz biroju brauc 20km+ ierodas darbā neizsmelti un pēc dušas strādā, nevis iet gulēt (bet neaizņem ielu ar auto). Sportisti (tipiski – ar e-MTB) treniņos var koncentrēties tieši uz braukšanas tehniku vai trenēt tehniku ilgāk (līdzīgi kā peldētāji izmanto pleznas) – pēdējais gadījums ir atbilde uz iebildi par pasportot. Pamēģini papeldēt ar pleznām, slodze tur ir tāda ka maz neliekas (protams, ja neslinko), tāpat e-MTB nevienu neved kalnā pats, tas ļauj paplašināt savu iespēju robežas.

    Nu tas tā, uz sitienu. Gan jau ir vēl pielietojumi. Jāizšķir pedal assist no pašbraucošā velo, tiem ir dažādi pielietojumi.

    Krotow
    29.07.2020 11:17
    Reply to  0823

    Šim gan piekrītu. Uz iepriekšējām darba vietām, kur sabiedriskā transporta pieejamība un grafiki no manas mājas ar katru darba vietu kļuva arvien kretīniskāki, ar elektrovelo vasarās braukt būtu bijis labs variants. Tādā gadījumā pat piemiegtu acis uz braucamā cenu.

    azad
    29.07.2020 16:25
    Reply to  0823

    Man neiet tur klāt vārds velo. Ja vari amīties, tad vari, ja nevari, tad nevari. Ja tu gribi sēdēt uz kaut kā līdzīga velo un braukt neko nedarot, tad izmanto tādu braucamrīku. Ja sportists profesionāli trenējas, tad tas ir savādāk, bet šis tak nav profesionāls rīks, tas domāts pseido zaļajam un veselīgajam dzīves veidam. Pseido veseligajam tāpēc, ka neviens tak nemīs pedāļus, ja tas verķis tevi pats ved. Cilvēks ir slinka būtne un nedarīs neko, ja tas būs iespējams:D Kad pārrēķināsies un beigsies baterija, ja būs iespējams, tad sēdīsies troļukā ar visu pseido riteni un brauks mājās:D

    Un ja uz darbu ir jābrauc 20km, tad var būt tiešām ar sabiedrisko labāk, tas ir paliels gabals tomēr.

    1610
    29.07.2020 16:52
    Reply to  azad

    Tas neved, ja neminies – tas nav elektroskūteris, tikai palīdz atkarībā no uzliktā režīma. Cilvēki ir dažādi – viens slinkos un vienmēr izmantos max palīdzību, otrs izmantos palīdzību, samazinot tās līmeni tiklīdz jutīs ka kļūst stiprāks un izturīgāks. 20km ar velo ir špicka, tikai ieej azartā, bet darba dienās varbūt ne visi grib mīties pulsa augšā, jo – brauc uz darbu. Dažādi iemesli, galu galā.

    Domāju, ka brauciens auto vai sabiedriskajā ļauj vairāk slinkot, nekā šis nepareizais velo)

    Gundars
    29.07.2020 17:32
    Reply to  azad

    Tieši tā kā te jau norādīja – e-velo pats neved. Vienkārši paplašina tavas iespēju robežas. Ar tukšu bateriju varbūt pilnīgs slinķis mēģinās stūķēties troļļukā(tas ir pie nosacījuma, ka tāds ir, piem. uz šosejas). Pārējie vienkārši mīsies mājās ar savu kāju spēku. Uz elektromoto varēsi meklēt kravas busiņu, kurš tevi nogādā mājās. Respektīvi, šim reindž ir prakstiski bezgalīgs -sākumā ar motora palīdzību, pēctam ar pašu kāju spēku. E-moto savukārt reindž ir pavisam konkrēts – kad beidzas, tad brauciens arī beidzas.
    Velo jau patiesībā ir pats universālākais transports. E-velo savukārt šo paceļ plašākā radiusā, kur ar parasto velo jau būtu spēku izsmelšana. Apmēram 100km radiusā nav vietas, kur tu nevarētu nokļūt ar e-velo un bez pārmērīga pārguruma, kad īsti vairāk nekas neinteresē. Pārējie mazie e-transporti savukārt nav tik universāli. Pa pilsētu, pa ietvi(ar e-moto nedrīkst), pa veloceliņu(ar e-moto nedrīkst), pa granteni, mežu(ar skrejriteni nevarēsi), pa pludmali(ne ar vienu no pārējiem nevarēsi).
    Ar kājām var vēl drusku šaurākās, specifiskākās vietās iespraukties, bet savukārt tik tālu neaiziesi.

    Gundars
    29.07.2020 11:20
    Reply to  azad

    Par to “zaļumu” piekrītu. Akumulators un dabai draudzīgi ir divas viena otru izslēdzošas lietas.
    Jēga? Lielāks attālums ko vari aptvert. Turpceļā atslēdz un brauc kā ar parastu velo. Atpakaļ zini, ka motors palīdzēs atvest, ja piekusīsi tajā galā pa mežu plosoties. Ar elektromopēdu paliksi uz ceļa, ja baterija beigsies. Visu laiku jāčeko līdzi atlikums, jarēķina kur vari vēl aizbraukt. Ar šo vienkārši atmīsies.

    0823
    29.07.2020 12:17
    Reply to  Gundars

    Viss ir relatīvs. Absolūtajās vienībās akumulators ir fuipēinde. Ja salīdzina ar auto (vai pat SUV), kas ikdienā pārvieto vienu dibenu, tad elektrovelo ir ļoti pat zaļi.

    Reklāma